Gå til innhold

Hvem vinner Tippeligaen2004?

Anbefalte innlegg

Gjest psykojenta
Skrevet

Er det Vålerenga som trekker det lengste strået eller vinner Rosenborg nok en gang??

Begge vant forrige kamp, begge har 45 poeng, men Rosenborg ligger først med flest scorede mål.

I neste kamp møter Vålerenga Stabæk, mens Rosenborg møter Lyn.

HVEM VINNER TIPPELIAGEN 2004??????

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Magefølelsen sier RBK. Dessverre.

Hvorfor? Tja, det har vært en del problemer i RBK i det siste, og jeg vil tro Ola By Rise vil gjøre alt som står i hans makt for å avslutte med stil. Sørge for å bli den første sparka treneren i Norge som har ført laget til seriegull.

Jeg er også rimelig sikker på at spillerne vil gjøre alt som står i deres makt for å gi Ola mesterskapet.

Lyn er nok også en enklere motstander på Lerkendal enn dødsdømte Stabæk er på Ullevål.

RBK kan også klare seg med 1-0 dersom VIF bare vinner 1-0. Det taler jo klart til RBK sin fordel.

Men på den annen side: VIF har ingenting å tape lenger. De har allerede vunnet ved å ta sølv. Ingen, ikke engang den verste klanenpatriot, hadde tro på gullkamp i årets siste oppgjør. Og hvis gutta går på banen med den innstillinga, og dermed demper presset kraftig, så er det ikke umulig at de kan leke seg litt mot et Stabækmannskap som sannsynligvis ikke sover om natta.

Muligens er også Martin Andresen ute med lyskestrekk.

Står det 0-0 og det er 5 minutter igjen av kampen vil Stabæk sende 11 mann + ballgutter i angrep, og VIF kan kontre inn vinnermålet.

Står det 1-0 til VIF med 5 minutter igjen kommer også Stabæk til å sende samtlige mann i angrep, og 1-0 kan fort bli 2-0.

Kampbildet vil også forandre seg etter hvordan kampen i Trondheim utvikler seg.

Jeg har tro på VIF mot Stabæk, men jeg er skeptisk til hvor mye RBK kan klare å banke Lyn med.

Jeg vet i hvert fall at jeg håper VIF vinner på Ullevål. At Stabæk rykker ned. Helst av VIF vinner seriegullet. Det er uten tvil de jeg har sympatier for i norsk serie.

Men på den annen side: Jeg unner Syndebukk By Rise å spytte pampene i RBK-brakka midt i trynet med å vise at han ikke er født bak en låvedør (selv om han sannsynligvis er det siden han er trønder), og vise en siste gang at det ikke bare er han som er skylden i alt som har skjedd denne sesongen.

Jeg kommer dog til å sette penger på RBK og VIF, og både forventer og tror på 2 seire.

Men jeg er mer skeptisk til målforskjellen.

Er det tv-sending? Hvis ikke tror jeg det blir Ullevålstur på meg.

Det er en spennende lørdag vi går i møte.

Du er forresten ikke psyko. Endelig et fornuftig spørsmål her! :)

Skrevet

Det blir ganske spennande. Eg håper Vål'enga gjer det. Av to grunnar. 1)For å frambringe ein annan seriemeistar enn RBK i (nesten) manns minne og 2) For da vil dei utvilsomt ha greid å banke Stabæk, noko som unekteleg er ganske vesentleg for ein nervøst hyperventilerande, neglebitande Molde-supportar ;-)

Skrevet

Jeg antar følgende vil skje; RBK slår Lyn men vil slite og neppe putte mer enn ett eller to.

VIF kan, med et tidlig mål, få skikkelig hull på Stabekk. Da vil det renne inn. 3 eller 4 vil raskt komme. Stabekk må minst ha uavgjort, og et tidlig mål til VIF vil tvinge dem fram.

VIF blir seriemester med to plussmål mer enn RBK. Og alle hjerter gleder seg.

Skrevet

Hvorfor? Tja, det har vært en del problemer i RBK i det siste, og jeg vil tro Ola By Rise vil gjøre alt som står i hans makt for å avslutte med stil. Sørge for å bli den første sparka treneren i Norge som har ført laget til seriegull.

Jeg er også rimelig sikker på at spillerne vil gjøre alt som står i deres makt for å gi Ola mesterskapet.

Lyn er nok også en enklere motstander på Lerkendal enn dødsdømte Stabæk er på Ullevål.

RBK kan også klare seg med 1-0 dersom VIF bare vinner 1-0. Det taler jo klart til RBK sin fordel.

Men på den annen side: VIF har ingenting å tape lenger. De har allerede vunnet ved å ta sølv. Ingen, ikke engang den verste klanenpatriot, hadde tro på gullkamp i årets siste oppgjør. Og hvis gutta går på banen med den innstillinga, og dermed demper presset kraftig, så er det ikke umulig at de kan leke seg litt mot et Stabækmannskap som sannsynligvis ikke sover om natta.

Står det 0-0 og det er 5 minutter igjen av kampen vil Stabæk sende 11 mann + ballgutter i angrep, og VIF kan kontre inn vinnermålet.

Står det 1-0 til VIF med 5 minutter igjen kommer også Stabæk til å sende samtlige mann i angrep, og 1-0 kan fort bli 2-0.

Jeg har tro på VIF mot Stabæk, men jeg er skeptisk til hvor mye RBK kan klare å banke Lyn med.

Jeg vet i hvert fall at jeg håper VIF vinner på Ullevål. At Stabæk rykker ned. Helst av VIF vinner seriegullet. Det er uten tvil de jeg har sympatier for i norsk serie.

Men på den annen side: Jeg unner Syndebukk By Rise å spytte pampene i RBK-brakka midt i trynet med å vise at han ikke er født bak en låvedør (selv om han sannsynligvis er det siden han er trønder), og vise en siste gang at det ikke bare er han som er skylden i alt som har skjedd denne sesongen.

Jeg kommer dog til å sette penger på RBK og VIF, og både forventer og tror på 2 seire.

Håper inderlig det blir "enga".

Det blir fullt på Ullevål og skikkelig stemning og fest i byen blir det etterpå uansett. VIF har gjort det bra iår.

Dem begynner også å krabbe oppover på hockeytabellen - gudsjelov!

mvh Vålerengadatter

Skrevet

Jeg antar følgende vil skje; RBK slår Lyn men vil slite og neppe putte mer enn ett eller to.

VIF kan, med et tidlig mål, få skikkelig hull på Stabekk. Da vil det renne inn. 3 eller 4 vil raskt komme. Stabekk må minst ha uavgjort, og et tidlig mål til VIF vil tvinge dem fram.

VIF blir seriemester med to plussmål mer enn RBK. Og alle hjerter gleder seg.

VIF var lite effektive i sine to forrige kamper. Alvoret har innhentet dem. De vil nok trykke på fra start, men vil neppe score tidlig. Stabæk har fortsatt en sjanse, men må unngå baklengs og vil nok ikke satse for offensivt.

RBK vil også sannsynligvis slite med å få en tidlig scoring, men kommer den vil nok Lyn resignere og tenke mer på cupfinalen.

Alt kan avgjøres av hvem som får det første målet og når dette kommer.

Begge lag har potensiale til å svinebanke sine motstandere.

Selv håper jeg på RBK, nok en gang.

Skrevet

Tror og håper vel egentlig at Vålerengen vinner, men langt viktigere: at Brann tar bronsen i Tippeligaen og GULL i cupfinalen!!

Gjest psykojenta
Skrevet

VÅLERENGA vinner vel mot Stabææææk, og selvfølgelig hadde det vært fint om RBK hadde tapt(selv om By Rise hadde fortjent noe anna...)

Nedrykkskampene blir jo også spennende fordi det er så tett.

Jeg håper Bodø/Glimt berger plassen(siden jeg bor her, og for å få sett Enga oppi her til neste år også). Ellers spiller det ingen rolle hvilke av de andre som rykker ned.

Det laget som kommer på kvalikkplassen i Tippeligaen rykker ned, mest sannsynlig Molde... bare en magefølelse...

Og forresten...psyko er det vel ganske mange som er her inne.. c",)

Skrevet

Håper inderlig det er RBK som vinner.

Vi kan ikke risikere å sende VIF til championslige neste år.

Da er vi ute av det gode selskap for godt tror jeg.

Lyn lar RBK skåre masse mål. De spiller en kamp som ikke har no å si for dem resultat messig.

Mens Stabekk må vinne for å berge en plass.

Skrevet

Håper inderlig det er RBK som vinner.

Vi kan ikke risikere å sende VIF til championslige neste år.

Da er vi ute av det gode selskap for godt tror jeg.

Lyn lar RBK skåre masse mål. De spiller en kamp som ikke har no å si for dem resultat messig.

Mens Stabekk må vinne for å berge en plass.

Lyn har vel en teoretisk mulighet for bronsen? Og å kvalifisere seg til Royal League? Tror ikke de gir seg uten kamp, nei..

mvh

fotballeksperten:

Skrevet

VÅLERENGA vinner vel mot Stabææææk, og selvfølgelig hadde det vært fint om RBK hadde tapt(selv om By Rise hadde fortjent noe anna...)

Jeg håper Bodø/Glimt berger plassen(siden jeg bor her, og for å få sett Enga oppi her til neste år også). Ellers spiller det ingen rolle hvilke av de andre som rykker ned.

Det laget som kommer på kvalikkplassen i Tippeligaen rykker ned, mest sannsynlig Molde... bare en magefølelse...

Nix.

Kvaliken tipper vel som regel i tippeligalaget sin favør, ikkje 1.div.

Men det blir ikkje Molde, nei! Moldeseier på heimebane på laurdag, jenta mi :-)

Gjest Ikke Vålerenga i alle fall.
Skrevet

Stem i:

Rosenborg, å Rosenborg trallallala la la

ShitDiddelyDo
Skrevet

Håper inderlig det blir "enga".

Det blir fullt på Ullevål og skikkelig stemning og fest i byen blir det etterpå uansett. VIF har gjort det bra iår.

Dem begynner også å krabbe oppover på hockeytabellen - gudsjelov!

mvh Vålerengadatter

Jeg gleder meg til å se VIF og deres 2 nye NHL-spillere på Jordal førskommende mandag, men det går nok som i fjor:

Vi vinner 2 av 2 på Jordal! :)

Skrevet

Jeg gleder meg til å se VIF og deres 2 nye NHL-spillere på Jordal førskommende mandag, men det går nok som i fjor:

Vi vinner 2 av 2 på Jordal! :)

Det samme gjør jeg.

Dem har blitt mye bedre nå, håper det varer!

Sikkert bra med forsterkninger.

AM er jo allerede bra å ha. ØO er vel snart klar, han er også god.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det samme gjør jeg.

Dem har blitt mye bedre nå, håper det varer!

Sikkert bra med forsterkninger.

AM er jo allerede bra å ha. ØO er vel snart klar, han er også god.

Noen NHL-spillere er bra for hockeyinteressen også.

Gjetter på at det blir tilnærmet fullt hus på Jordal til Mandag.

Jupp, Øystein Olsen er nok et savn for dere. Ikke for motstanderne, dog. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

VIF vinner mot Stabæk, RBK vinner mot Lyn.

Målforskjellen vil avgjøre. Det blir nok artig på Ullevål om VIF får et tidlig mål. :)

Skrevet

Jeg driter igrunn i hvem som vinner, det er Odderane som burde ha vunnet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...