Gå til innhold

Utslitt...

Gjest Sliten selger...

Anbefalte innlegg

Gjest Sliten selger...
Skrevet

Hvor lenge vil det være normalt å få sykemelding fra lege med tanke på at man er utslitt? Og er det vanlig å gi det?

Jeg jobber som selger, og er helt utkjørt.. Går på jobb hver dag fordi jeg må.. Trives egentlig kjempe godt med jobben, stedet og de jeg jobber med.. Men nå føler jeg meg helt tom. Føler at jeg ikke har noenting å gi.. Har tenkt endel på det-og det er kanskje bedre å tenke på seg selv i slike tilfeller? Er litt redd for at hvis jeg bare kjører på, så går jeg helt under.. Noen som har vært i lignende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo ann på hvor utslitt du er. Men hvis du føler deg helt tom og ikke har noe å gi, så vil jeg tro at legen gir deg noen uker med sykemelding. Du bør jo også vurdere om du skal skifte jobb.

Gjest camilla`n
Skrevet

Det kommer jo ann på hvor utslitt du er. Men hvis du føler deg helt tom og ikke har noe å gi, så vil jeg tro at legen gir deg noen uker med sykemelding. Du bør jo også vurdere om du skal skifte jobb.

Takk for svar! Skulle veldig gjerne hatt meg en annen jobb, men arbeidsmarkedet er ikke så lett... ;o) Får høre med legen og se hva han råder meg til...

Skrevet

Takk for svar! Skulle veldig gjerne hatt meg en annen jobb, men arbeidsmarkedet er ikke så lett... ;o) Får høre med legen og se hva han råder meg til...

Har ei vennine som var/er i samme situasjon. Fikk ei ukes sykemelding......hjalp jo ingenting.

Byttet fastlege og har nå vært langtidssykmeldt i 7 mnd.

Mye som spiller inn her, bakgrunn, yrke, alder etc.

Gjest camilla`n
Skrevet

Har ei vennine som var/er i samme situasjon. Fikk ei ukes sykemelding......hjalp jo ingenting.

Byttet fastlege og har nå vært langtidssykmeldt i 7 mnd.

Mye som spiller inn her, bakgrunn, yrke, alder etc.

Huff! Det er ikke greit.. Jeg synes heller ikke det er lett å vote hva jeg skal gjøre. Føler meg litt "guffen" overfor jobben min siden jeg tenker disse tankene....

Skrevet

Huff! Det er ikke greit.. Jeg synes heller ikke det er lett å vote hva jeg skal gjøre. Føler meg litt "guffen" overfor jobben min siden jeg tenker disse tankene....

Vel alle kan faktisk bli utbrendt, og sliten selv om man trives i jobben sin!

Da er det kansje på tide å få inn nytt guts og ståpåvilje og det er ikke enkelt når du er tom og utbrendt!

Skjønner deg veldig godt, og at det er vanskelig å gi noe på jobben og oppnå gode resultater... så kansje litt fri der du får hamske opp med det du sliter med, så er du nok tilbake med ny giv:)

Lykke til:)

Gjest Sliten selger...Camilla`n
Skrevet

Vel alle kan faktisk bli utbrendt, og sliten selv om man trives i jobben sin!

Da er det kansje på tide å få inn nytt guts og ståpåvilje og det er ikke enkelt når du er tom og utbrendt!

Skjønner deg veldig godt, og at det er vanskelig å gi noe på jobben og oppnå gode resultater... så kansje litt fri der du får hamske opp med det du sliter med, så er du nok tilbake med ny giv:)

Lykke til:)

Tusen takk for hyggelige ord! Har nå mannet meg opp til å bestille time hos legen.. Fikk time på torsdag!

Gjest tottlå
Skrevet

Tusen takk for hyggelige ord! Har nå mannet meg opp til å bestille time hos legen.. Fikk time på torsdag!

Dersom du er arbeidsplassen din er en såkalt IA bedrift, vil dette også ha betydning......

Skrevet

Tja, kommer vel an på hvor sliten du er. Jeg var sykemeldt i 12 mnd og så jobbet jeg 14 dager og så fikk jeg varig uføretrygd.

Gjest camilla`n
Skrevet

Dersom du er arbeidsplassen din er en såkalt IA bedrift, vil dette også ha betydning......

Hvordan betydning vil eventuelt det ha?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...