angstfull Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 begynte med 10 mg cipralex for angst,en måned siden. men no føler eg meg dødssjuk.skjelven rykninger,slapp forvirra,har problem med å snakke.er svimmelog ørhar ringt lege,han sier jeg må prøve en måned til.er det ingen ting jeg kan gjøre.brukte 40 mg cipramil før men den slutta å virke. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Kjenner ei som ble som deg av dem. Hun byttet pillemerke, har nå prøvd 4 stk. på litt over en måned. Legen var med på dette hele veien. Ser ut til at hun endelig har funnet noen uten bivirkninger: Seroxat. Disse virker bra på henne, men er jo slik at vi reagerer så forskjellig. Jeg begynte med Cipralex for 2 mnd. siden og hadde ikke en eneste bivirkning, bare positiv effekt. Sikkert veldig heldig jeg da. Håper du får det bedre, det er vondt å ha det slik du har det nå. Kanskje du bør bytte merke, se om det blir bedre da. 0 Siter
Gjest ikke signe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Har du forsøkt å ta dette opp med fastlegen, evt. psykiateren din? Tror det lureste du kan gjøre er å ikke kvitte deg helt med medisin, men kanskje forsøke et annet merke? For du har vel fått denne medisinen av en eller annen grunn. Håper det ordner seg for deg. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Hei! Cipralex blir jo regnet for å være et nyere og bedre middel enn cipramil.Det betyr ikke at det er sånn for alle mennesker.Psykiateren min forteller om pasienter som tålte godt cipramil, men ikke cipralex i det hele tatt. Uansett er det ikke meningen at en skal ha det slik som du beskriver etter en mnd på den doseringen,etter hva jeg kan skjønne. "Vente og se"- holdningen som enkelte leger har må en ikke alltid finne seg i. Snakk med legen din om å bytte til noe annet. vennlig hilsen bugge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.