Gå til innhold

Ungkarskvinnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

TVNorge må ha gjort en helt elendig casting-jobb! Janniche er utrolig sjarmløs og pregløs!!

Og hun virker utrolig bortskjemt - bare opptatt av hva mennen kan gjøre for henne/tilføre henne - virker ikke særlig opptatt av å "yte" noe tilbake ved å gi av seg selv.

Så deilig med litt frisk blod med den svenske ungkarskvinnen! ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• serendipity

12

• fei1365380229

8

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vel, det er delte meninger om det. Selv synes jeg hun er meget attraktiv og interessant.

Men det er klart at hvis man ønsker skrålende, harry jenter så er ikke Janniche noen blink.

Skrevet

Vel, det er delte meninger om det. Selv synes jeg hun er meget attraktiv og interessant.

Men det er klart at hvis man ønsker skrålende, harry jenter så er ikke Janniche noen blink.

"skrålende, harry " eller utadvendt og blid - øyet som ser! ;-)

Gjest så enig så enig
Skrevet

Helt enig at Janniche er vanvittig kjedelig og uten sjarm!!!

Skrevet

enig - selv om den danske er min favoritt...og så Philip som røk ut sist...

Skrevet

Ja den danske jenta er også min favoritt. Men i gårsdagens episode, som var den første med den svenske, kom det jo ekstra tydelig frem at det var ganske stor forskjell på de to!! ;-)

Men hva ER det egentlig med både Janniche og Pernille som knapt vil kysse noen?? Man kan da ikke velge seg fra tre til to beilere uten å ha smakt litt på varene! *S* Kan jo ikke bare velge en partner fordi han er lett å snakke med! ;-))

Skrevet

mente at det var ganske stor forskjell på Janniche og hun svenske. uttrykket "de to" kunne jo se ut som om jeg snakket om Janniche og Pernille! ;-)

Skrevet

Ja den danske jenta er også min favoritt. Men i gårsdagens episode, som var den første med den svenske, kom det jo ekstra tydelig frem at det var ganske stor forskjell på de to!! ;-)

Men hva ER det egentlig med både Janniche og Pernille som knapt vil kysse noen?? Man kan da ikke velge seg fra tre til to beilere uten å ha smakt litt på varene! *S* Kan jo ikke bare velge en partner fordi han er lett å snakke med! ;-))

Ja, må si de virker ganske "pripne"...;-) Men kanskje de rett og slett ikke er særlig gira på noen av dem? Det skjønner jeg i såfall ganske godt...

Skrevet

Ja, må si de virker ganske "pripne"...;-) Men kanskje de rett og slett ikke er særlig gira på noen av dem? Det skjønner jeg i såfall ganske godt...

Jo du har et poeng, og jeg er jo enig! ;-)

Men det virker som om de tror at man er mye mer seriøs hvis man bare skal sitte rett opp og ned på en stol i en restaurant og prate for åpent kamera.

Dersom de tar nøkkelen til suiten kan de jo snakke mer uforstyrret og bli bedre kjent. De vil jo fortsatt ha muligheten til å gå til hvert sitt rom senere på kvelden/natten.

Og så går det faktisk an å sove sammen uten å ha sex sammen.

Og dessuten så er det vel ikke verdens undergang om man skulle ende opp med å ha sex heller! ;-)

fei1365380229
Skrevet

mente at det var ganske stor forskjell på Janniche og hun svenske. uttrykket "de to" kunne jo se ut som om jeg snakket om Janniche og Pernille! ;-)

Jeg må innrømme at jeg liker hun danske best. Hun svenske syns jeg virker "litt" billig, hun norske er kanskje litt for bakeholden. Et bitte litte kyss kunne vel ikke skadet noe :). Tenk om Marius (som jeg tror hun har bestemt seg for) er skikkelig ræva til å kysse og Morten (som jeg liker best) bare er den vidundergutten :)

Skrevet

Jeg ser kun på det første kvarteret p.g.a. kollisjon med "Forsvar", men danske Pernille er helt klart min favoritt. Hun er sjarmerende og naturlig og fresk. Janniche er affektert og kjølig, og virker litt kjedelig.

Men var det ikke snakk om en Kåre fra Åre i går? Ham hadde jeg tatt usett. Noe så konge - Kåre fra Åre.

Skrevet

Jeg ser kun på det første kvarteret p.g.a. kollisjon med "Forsvar", men danske Pernille er helt klart min favoritt. Hun er sjarmerende og naturlig og fresk. Janniche er affektert og kjølig, og virker litt kjedelig.

Men var det ikke snakk om en Kåre fra Åre i går? Ham hadde jeg tatt usett. Noe så konge - Kåre fra Åre.

Men han er jo så liten!!!!

Skrevet

Samma faen, jeg falt for klangen i Kåre fra Åre. Det kan bli en fin rap eller limerick.

fei1365380229
Skrevet

Stygt sagt! :(

Har en sønn som sikkert kommer til å bli pygmeé når han blir stor skjønner du :)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg liker hun danske best. Hun svenske syns jeg virker "litt" billig, hun norske er kanskje litt for bakeholden. Et bitte litte kyss kunne vel ikke skadet noe :). Tenk om Marius (som jeg tror hun har bestemt seg for) er skikkelig ræva til å kysse og Morten (som jeg liker best) bare er den vidundergutten :)

Jo jeg kan være tilbøyelig til å være enig med deg vedr hun svenske. Hun hadde jo tross alt ikke datet dem før! ;-) Men hun hadde vel litt av hvert å ta igjen, da! ;-))

Jeg liker også den danske best, men jeg synes det er merkelig at heller ikke hun ville benytte seg av muligheten til chambre separé (staves??), nettopp for å kunne bli bedre kjent.

Hun virket nesten litt for glad da Bo foreslo at de ikke skulle benytte suiten. Og jeg tror at Bo bare sa dette som taktikkeri for å få henne med på rommet! *hæ hæ* Snakk om skuffa fjes da hun ble så glad!!!

Re. Kyssing: HELT enig!!! Før man treffer prinsen må man kysse en helsikes mange frosker - sånn er det bare. *S*

Skrevet

Stygt sagt! :(

Har en sønn som sikkert kommer til å bli pygmeé når han blir stor skjønner du :)

OK, da forandrer jeg utsagnet mitt og sier:

"Men jeg er jo så inni helsike lang!!! :-(("

Skrevet

Var ikke den svenske damen med i temptation island?

Jo!

fei1365380229
Skrevet

OK, da forandrer jeg utsagnet mitt og sier:

"Men jeg er jo så inni helsike lang!!! :-(("

Men så skal vel ikke du slå deg på Kåre fra Åre heller. Er ikke du godt gift? :)

Skrevet

Jeg syntes Pernille er den klart peneste av de tre. Janniche er også pen, men overhodet ikke sjarmerende .

Daniella virker jo desperat!! Men Pernille og Janiche er jo svært så pripne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...