serendipity Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 OK, da forandrer jeg utsagnet mitt og sier: "Men jeg er jo så inni helsike lang!!! :-((" *S* he he.. 0 Siter
Babette Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg syntes Pernille er den klart peneste av de tre. Janniche er også pen, men overhodet ikke sjarmerende . Daniella virker jo desperat!! Men Pernille og Janiche er jo svært så pripne. Kanskje de bare lurer oss. Så fort kameraene er slått av, puler de så det skvetter. 0 Siter
serendipity Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Kanskje de bare lurer oss. Så fort kameraene er slått av, puler de så det skvetter. Det skal du ikke se bort ifra *S* Og hva skjedde med Arild og Janniche?? Han fikk ikke noe nøkkel til noen suite?? hvorfor ble ikke det vist?? Det er garantert noe "ugler i mosen". 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Stygt sagt! Har en sønn som sikkert kommer til å bli pygmeé når han blir stor skjønner du Den var jo litt morsom,da... (selvmotsigende) :-) Altså at han kommer til å bli pygmé når han blir _stor_ ? 0 Siter
Babette Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Det skal du ikke se bort ifra *S* Og hva skjedde med Arild og Janniche?? Han fikk ikke noe nøkkel til noen suite?? hvorfor ble ikke det vist?? Det er garantert noe "ugler i mosen". Arild er en sån type jeg kunne mistenke for å heller ville snakke enn å pule. Men nordlendingen (Morten?) er nok en lidenskapelig og kåt ung mann. Svenske Johan også. 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 Men så skal vel ikke du slå deg på Kåre fra Åre heller. Er ikke du godt gift? Bare se, men ikke røre, det har mor så ofte sagt! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 Kanskje de bare lurer oss. Så fort kameraene er slått av, puler de så det skvetter. LOL! Du får nå sagt det også!! :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Arild er en sån type jeg kunne mistenke for å heller ville snakke enn å pule. Men nordlendingen (Morten?) er nok en lidenskapelig og kåt ung mann. Svenske Johan også. Tipper også at Marius kunne tenke seg å snakke litt i munnen på henne :-) Arild virker til å være kjedelig. 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 Det skal du ikke se bort ifra *S* Og hva skjedde med Arild og Janniche?? Han fikk ikke noe nøkkel til noen suite?? hvorfor ble ikke det vist?? Det er garantert noe "ugler i mosen". Arild er en fin fyr, men passer absolutt ikke til Janniche. litt rart at hun beskylder han for å være melankolsk - hun har jo sin prosjon av det hun også. 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 Jo! Jeg syntes det var noe kjent ved henne! ;-)) 0 Siter
serendipity Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Arild er en fin fyr, men passer absolutt ikke til Janniche. litt rart at hun beskylder han for å være melankolsk - hun har jo sin prosjon av det hun også. Arild er pen og se på og sikkert et godt "farsemne" , men han manger bøttevis med gutteaktig sjarme og impulsiv humor. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Den var jo litt morsom,da... (selvmotsigende) :-) Altså at han kommer til å bli pygmé når han blir _stor_ ? Når han ikke blir stor da 0 Siter
serendipity Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg syntes det var noe kjent ved henne! ;-)) Hun fikk svært god kontakt med Geir (som var sammen med hun svenske stripperen Sara). Nå røper jeg meg litt vel mye her :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Arild er pen og se på og sikkert et godt "farsemne" , men han manger bøttevis med gutteaktig sjarme og impulsiv humor. Ja pen er han, men jeg har ikke sett han smile en eneste gang jeg. Tror rett og slett ikke han har humor og spontanitet er helt fraværende. Det er sikkert bra med "de gode samtalene", men det må jo være noe annet også. 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 Hun fikk svært god kontakt med Geir (som var sammen med hun svenske stripperen Sara). Nå røper jeg meg litt vel mye her :-) *he he* Men det var vel ikke bar god kontakt, kontakten ble vel faktisk plugget inn også, eller husker jeg feil? *S* 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 Ja pen er han, men jeg har ikke sett han smile en eneste gang jeg. Tror rett og slett ikke han har humor og spontanitet er helt fraværende. Det er sikkert bra med "de gode samtalene", men det må jo være noe annet også. Enig i det. Han blir lit tkjedelig type. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Bare se, men ikke røre, det har mor så ofte sagt! ;-) Men hvis du bare ser fra rompa og opp så legger du ikke merke til hvor høy han er, eller ikke høy han er da 0 Siter
@bbbb Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 OK, da forandrer jeg utsagnet mitt og sier: "Men jeg er jo så inni helsike lang!!! :-((" He, he, da er vi to!;-) Men det var med en sånn høy og kjekk svenske en stund, var det ikke? Kaptein eller noe sånt? Synes å huske han var verri nais and verri barsk?:-) Men litt gammel til Janniche, kanskje... 0 Siter
serendipity Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Ja pen er han, men jeg har ikke sett han smile en eneste gang jeg. Tror rett og slett ikke han har humor og spontanitet er helt fraværende. Det er sikkert bra med "de gode samtalene", men det må jo være noe annet også. Jeg for min del hadde overhodet ikke falt for han. Men så faller vel jeg ofte for de som er litt mer "høyrøstet" enn han :-) 0 Siter
Babette Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Arild er en fin fyr, men passer absolutt ikke til Janniche. litt rart at hun beskylder han for å være melankolsk - hun har jo sin prosjon av det hun også. De får fram det melankolske hos hverandre, tror jeg. Og akkurat det er er litt interessant. Jeg har også erfart hvordan ulike mennekser får fram ulike sider ved meg selv. Og sammen med enkelte liker jeg ikke meg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.