Gå til innhold

Ungkarskvinnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

*he he*

Men det var vel ikke bar god kontakt, kontakten ble vel faktisk plugget inn også, eller husker jeg feil? *S*

Nei det skjedde ikke noe mellom de (som kom frem iallefall)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• serendipity

12

• fei1365380229

8

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Jeg for min del hadde overhodet ikke falt for han. Men så faller vel jeg ofte for de som er litt mer "høyrøstet" enn han :-)

Jeg må ha litt "gutt" og glimt i øyet. Er slitsomt med en som er dødsseriøs hele tiden.

Skrevet

Hun fikk svært god kontakt med Geir (som var sammen med hun svenske stripperen Sara).

Nå røper jeg meg litt vel mye her :-)

av hva?

Skrevet

Ja den danske jenta er også min favoritt. Men i gårsdagens episode, som var den første med den svenske, kom det jo ekstra tydelig frem at det var ganske stor forskjell på de to!! ;-)

Men hva ER det egentlig med både Janniche og Pernille som knapt vil kysse noen?? Man kan da ikke velge seg fra tre til to beilere uten å ha smakt litt på varene! *S* Kan jo ikke bare velge en partner fordi han er lett å snakke med! ;-))

hvor stor forskjell kan det være på kyss om man blir forelsket da? :-)

fei1365380229
Skrevet

Jo det er forskjell, men han kan sikkert læres opp hvis det er helt håpløst :)

Skrevet

Janniche er pen, men helt uten substans eller personlighet.

Ann-Kristin, bruden på tv3 virker litt rar, uten at jeg egentlig kan definere det nærmere..

Skrevet

Det kan jo være skikkelig turn off med en elendig kysser.... ;-)

Skrevet

Nei det skjedde ikke noe mellom de (som kom frem iallefall)

mener å huske at det kome frem i ettertid - etter at programmet var slutt og geir og dama hadde gifta seg, men mulig jeg husker feil.

Skrevet

mener å huske at det kome frem i ettertid - etter at programmet var slutt og geir og dama hadde gifta seg, men mulig jeg husker feil.

Det gjorde de, men så ble de skilt:-(

Skrevet

Det gjorde de, men så ble de skilt:-(

Å? DET har jeg ikke fått med meg....

Hva er det ikke du vet! ;-)

Skrevet

Å? DET har jeg ikke fått med meg....

Hva er det ikke du vet! ;-)

he he *S*

Skrevet

Det kan jo være skikkelig turn off med en elendig kysser.... ;-)

da har jeg da aldri opplevd...:-)

Skrevet

Enig, hun er bare blitt mer og mer kjedelig på disse ukene. Gidder knapt følge med i det hele tatt.

Men én ting lurer jeg litt på, er Daniella den samme som var med i Temptation Island? Som ble veldig god kompis med den norske fyren? (Geir..?) Som var sammen med hun svenske strippeberta?

Kremt, har ikke fritidsproblemer jeg, nei.. :-)

Skrevet

Enig, hun er bare blitt mer og mer kjedelig på disse ukene. Gidder knapt følge med i det hele tatt.

Men én ting lurer jeg litt på, er Daniella den samme som var med i Temptation Island? Som ble veldig god kompis med den norske fyren? (Geir..?) Som var sammen med hun svenske strippeberta?

*S*

det sies så - se lenger nede i tråden her! :-)

Skrevet

http://daniellavesterlund.com/curiosities.htm

Jeg MÅTTE jo bare finne en link! :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...