Gjest Medisinstudent som sliter... Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Noen her som vet om det finnes noen lydbøker eller videoer som handler om kjemi/biokjemi, fysikk, histologi, cellebiologi osv....? 0 Siter
Sofapus Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Hehehe, si fra om du finner -likesinnet 0 Siter
Sofapus Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Noe spesielt innen temaene du sliter med? Eller er det eksamensrepetisjonen du tenker på? 0 Siter
Gjest Medisinstudent som sliter... Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Hehehe, si fra om du finner -likesinnet Sliter litt med alt..hehe..neida, tenkte muligens for å få en type repetisjon for flere av temaene. 0 Siter
Sofapus Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Sliter litt med alt..hehe..neida, tenkte muligens for å få en type repetisjon for flere av temaene. Ok. tror du har større sjanser for å komme over kompendier:P 0 Siter
Gjest Medisinstudent som sliter... Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Noe spesielt innen temaene du sliter med? Eller er det eksamensrepetisjonen du tenker på? Det burde da være noe type hjelp for noen av som sliter litt med å huske. Jeg kan lese det mye, men sliter med å huske innhold og lignende. Skriver notater og alt... 0 Siter
Sofapus Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Det burde da være noe type hjelp for noen av som sliter litt med å huske. Jeg kan lese det mye, men sliter med å huske innhold og lignende. Skriver notater og alt... Det er faktisk mulig at det finnes lydbøker, når jeg tenker over det. Det skal være slike læringsmidler tilgjengelig for f.eks. blinde studenter. Ta kontakt med studieveileder og hør! 0 Siter
damedame Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Lydbøker kan du kanskje lage selv? 0 Siter
Gjest Medisinstudent som sliter... Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Lydbøker kan du kanskje lage selv? Lese inn på bånd mener du? Kjøpte båndopptaker idag 0 Siter
damedame Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Lese inn på bånd mener du? Kjøpte båndopptaker idag *nikker* Hell og lykke 0 Siter
Gjest Medisinstudent som sliter... Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Det er faktisk mulig at det finnes lydbøker, når jeg tenker over det. Det skal være slike læringsmidler tilgjengelig for f.eks. blinde studenter. Ta kontakt med studieveileder og hør! Snakket med studieveileder og han var ikke sikker på om hvordan jeg kunne få tak i disse lydbøkene. Kunne du hjelpe meg? Om du har noen å spørre på skolen din? 0 Siter
Sofapus Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Snakket med studieveileder og han var ikke sikker på om hvordan jeg kunne få tak i disse lydbøkene. Kunne du hjelpe meg? Om du har noen å spørre på skolen din? Jeg tror ikke det, dessverre, men det er jo mulig at bokhandelen på skolen din vet noe? Evt forlagene 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Det burde da være noe type hjelp for noen av som sliter litt med å huske. Jeg kan lese det mye, men sliter med å huske innhold og lignende. Skriver notater og alt... Mitt råd er å slutte og skrive notater. Jeg husker mye bedre hvis jeg ikke gjør det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Har du hørt hos blindeforbundet? Det kan jo være at de kan hjelpe deg. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Her er en om medisin:) http://www.lydbokforlaget.no/katalog/boker/nrk/8242106401.html 0 Siter
Sofapus Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 du kan evt se litt her: http://www.admin.uio.no/sfa/sls/fhjelpemidl.html 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Finnes det ikke, så skal jeg jaggu sette igang storproduksjon. Sliter litt med det samme her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.