Gå til innhold

Lydbøker/videoer e.l.?

Gjest Medisinstudent som sliter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet om det finnes noen lydbøker eller videoer som handler om kjemi/biokjemi, fysikk, histologi, cellebiologi osv....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe spesielt innen temaene du sliter med? Eller er det eksamensrepetisjonen du tenker på?

Skrevet

Hehehe, si fra om du finner :)

-likesinnet

Sliter litt med alt..hehe..neida, tenkte muligens for å få en type repetisjon for flere av temaene.

Skrevet

Sliter litt med alt..hehe..neida, tenkte muligens for å få en type repetisjon for flere av temaene.

Ok. tror du har større sjanser for å komme over kompendier:P

Skrevet

Noe spesielt innen temaene du sliter med? Eller er det eksamensrepetisjonen du tenker på?

Det burde da være noe type hjelp for noen av som sliter litt med å huske. Jeg kan lese det mye, men sliter med å huske innhold og lignende. Skriver notater og alt...

Skrevet

Det burde da være noe type hjelp for noen av som sliter litt med å huske. Jeg kan lese det mye, men sliter med å huske innhold og lignende. Skriver notater og alt...

Det er faktisk mulig at det finnes lydbøker, når jeg tenker over det. Det skal være slike læringsmidler tilgjengelig for f.eks. blinde studenter. Ta kontakt med studieveileder og hør!

Skrevet

Lydbøker kan du kanskje lage selv?

Lese inn på bånd mener du? :) Kjøpte båndopptaker idag ;)

Skrevet

Lese inn på bånd mener du? :) Kjøpte båndopptaker idag ;)

*nikker*

Hell og lykke :)

Skrevet

Det er faktisk mulig at det finnes lydbøker, når jeg tenker over det. Det skal være slike læringsmidler tilgjengelig for f.eks. blinde studenter. Ta kontakt med studieveileder og hør!

Snakket med studieveileder og han var ikke sikker på om hvordan jeg kunne få tak i disse lydbøkene. Kunne du hjelpe meg? Om du har noen å spørre på skolen din?

Skrevet

Snakket med studieveileder og han var ikke sikker på om hvordan jeg kunne få tak i disse lydbøkene. Kunne du hjelpe meg? Om du har noen å spørre på skolen din?

Jeg tror ikke det, dessverre, men det er jo mulig at bokhandelen på skolen din vet noe? Evt forlagene

Skrevet

Mitt råd er å slutte og skrive notater. Jeg husker mye bedre hvis jeg ikke gjør det.

Skrevet

Har du hørt hos blindeforbundet? Det kan jo være at de kan hjelpe deg.

Gjest tjohooo
Skrevet

Finnes det ikke, så skal jeg jaggu sette igang storproduksjon. Sliter litt med det samme her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...