Gå til innhold

Hvis dere kunne velge...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville hatt ett stk. kjøleskap, og ett stk. fryseskap. Evt. fryseboks.

Grunn - det er mer ordentlig og system på det. Liker system, jeg. :)

Da har jeg et høyt kjøleskap med de fordelene det gir mht. plassering og bokser osv som det inneholder, og så har jeg et ordentlig fryseskap/boks bare til frysevarer. Så kan jeg lage systemer i begge.

Hilsen systemfriken

Da har jeg et høyt kjøleskap med de fordelene det gir mht. plassering og bokser osv som det inneholder, og så har jeg et ordentlig fryseskap/boks bare til frysevarer. Så kan jeg lage systemer i begge.

Hilsen systemfriken

ja, noe sånt jeg tenkte også. Vi har nemlig bestemt oss for å prioritere det med god plass i fryser og kjøleskap nå når vi skal flytte og kjøpe nytt

lalala1365380457

jeg ville hatt 2 stk like kjøleskap med fryse del på den nederste halvparten. Høyden man får kjøleskap-delen i på disse er perfekt, for kjøleskapet bruker man jo ofte, mens frysern sjeldnere. Dvs det er mer praktisk at frysern er mest tungvindt å komme til. Du får jo sjeldent noen ordentlig oversikt over de nederste hyllene i et vanlig kjøleskap.

Hilsen systemfriken

Jeg ville hatt et stort kombiskap: kjøl/sval.

Et stort fryseskap ved siden av. Savner et svalskap.

Har jo for mange noe med plassen å gjøre da, ikke alle har like god plass.

Hilsen

også "systematiker"

Annonse

Jeg ville hatt et stort kombiskap: kjøl/sval.

Et stort fryseskap ved siden av. Savner et svalskap.

Har jo for mange noe med plassen å gjøre da, ikke alle har like god plass.

Hilsen

også "systematiker"

Hva er svalskap igjen?? Husker vi hadde det når jeg var liten. Hvor mange grader er det der?

Annonse

skorpionfisken

Hvis jeg kunne velge ville jeg hatt ett lite kjølerom nært kjøkkenet. Så ville jeg hatt en fryseboks i en bod. Så ville jeg hatt en kjøl/frys på kjøkkenet til det mest nødvendige. Pålegg, en pakke melk og annet smått i kjøleskapet, og brød/hurtigmiddager, is og isbiter i frysedelen.

Men jeg kan ikke velge kjølerom av plasshensyn (ikke engang kjølehjørne), og har det ikke helt sånn som jeg ønsker det.

Kompromisset ble en fryser i uteboden. Et stort kjøleskap uten fryser på kjøkkenet. Og den minste fryseren jeg kunne finne på Elkjøp (bitteliten) på vaskerommet ved siden av kjøkkenet til innebruk....

Gjest rutangis netu

jeg ville hatt 2 stk like kjøleskap med fryse del på den nederste halvparten. Høyden man får kjøleskap-delen i på disse er perfekt, for kjøleskapet bruker man jo ofte, mens frysern sjeldnere. Dvs det er mer praktisk at frysern er mest tungvindt å komme til. Du får jo sjeldent noen ordentlig oversikt over de nederste hyllene i et vanlig kjøleskap.

Så kjedelig å måtte åpne to forskjellige skap når en skal dekke på frokostbordet da! Vi ville ikke klart å holde orden i to skap iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...