Gå til innhold

Hvilke bakgrunn har dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, alle dolere er hjertelig velkommen til festivitasen.

Det lover jeg!

Meld ifra i god tid da, det er sikkert flere enn meg som trenger barnevakt, for barn bør man kanskje ikke ta med seg. Regner nesten med at dere har SvennO og strippersken som underholdere der? Eller er det litt mere lokale krefter som underholder?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• ShitDiddelyDo

6

• IngenLurerDenneGutten

4

• skorpionfisken

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Meld ifra i god tid da, det er sikkert flere enn meg som trenger barnevakt, for barn bør man kanskje ikke ta med seg. Regner nesten med at dere har SvennO og strippersken som underholdere der? Eller er det litt mere lokale krefter som underholder?

Jeg har ikke lov til å sette ut rykter angående deltakere riktig enda, men rundt juletider pleier den slags å diskuteres hyppig på diverse diskusjonsfora.

Skrevet

Jeg har ikke lov til å sette ut rykter angående deltakere riktig enda, men rundt juletider pleier den slags å diskuteres hyppig på diverse diskusjonsfora.

Den er grei den. Jeg synes bare det hadde vært så synd å gå glipp av lefsene vet du. Jeg er så glad i mat vet du :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den er grei den. Jeg synes bare det hadde vært så synd å gå glipp av lefsene vet du. Jeg er så glad i mat vet du :o)

Nå tror jeg ikke det er noe som heter lefsefestivitas, så du får gjedder. Ikke lefser.

Gjedder og øl!

Skrevet

Nå tror jeg ikke det er noe som heter lefsefestivitas, så du får gjedder. Ikke lefser.

Gjedder og øl!

Ikke ei eneste lefse?????????

OK, jeg kan smake på gjedda jeg og ølet regner jeg med sklir ned som vanlig.

Trodde dere hadde noen profesjonelle lefsebakere der så vi fikk ferske odalslefser. Men det passer kanskje dårlig sammen med ølet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke ei eneste lefse?????????

OK, jeg kan smake på gjedda jeg og ølet regner jeg med sklir ned som vanlig.

Trodde dere hadde noen profesjonelle lefsebakere der så vi fikk ferske odalslefser. Men det passer kanskje dårlig sammen med ølet.

Jeg tror det er i Grøldal de kjører lefsefestivitas, men de får knapt publisitet sammenlignet med oss.

Skrevet

Jeg tror det er i Grøldal de kjører lefsefestivitas, men de får knapt publisitet sammenlignet med oss.

Men i Grøldal kjenner jeg ingen så dit blir jeg ikke bedt. Og jeg har ikke lyst å dra dit uten å kjenne noen. Det hadde vært hyggelig å møte både deg, Goliath, Sør og Grip og mange av de andre også og så tatt noen pils med dem vet du. Det kunne blitt skikkelig underholdende.

Kanskje vi til og med kunne overtale Flisa til å ta med seg Mr Kahn....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men i Grøldal kjenner jeg ingen så dit blir jeg ikke bedt. Og jeg har ikke lyst å dra dit uten å kjenne noen. Det hadde vært hyggelig å møte både deg, Goliath, Sør og Grip og mange av de andre også og så tatt noen pils med dem vet du. Det kunne blitt skikkelig underholdende.

Kanskje vi til og med kunne overtale Flisa til å ta med seg Mr Kahn....

Flisa og Kahn er fast inventar hvert år. De har lokaltilhørighet i distriktet.

Skrevet

Flisa og Kahn er fast inventar hvert år. De har lokaltilhørighet i distriktet.

Det var jo skikkelig hyggelig å høre da. Kommer det flere faste herfra? *spent*

skorpionfisken
Skrevet

Inspektør i Mattilsynet

Da er du vel populær for tida. Synes ikke jeg leser annet enn klager på mattilsynet jeg...

Ha en fin dag på jobben da

Skrevet

Kameraten til Smith ;-)

Du mener vel obelix?

Skrevet

Jeg er eskortepike.

;)

Og hva koster så litt eskorte nå om dagen?

Skrevet

Jeg har en cand.mag-grad pluss moms og jobber som journalist.

Gjest Mista osv.
Skrevet

Da er du vel populær for tida. Synes ikke jeg leser annet enn klager på mattilsynet jeg...

Ha en fin dag på jobben da

Javel, har ikke merket så mye av det, jeg? Synes jeg har en flott jobb med utfordrende og varierte arbeidsoppgaver!

skorpionfisken
Skrevet

Javel, har ikke merket så mye av det, jeg? Synes jeg har en flott jobb med utfordrende og varierte arbeidsoppgaver!

Jeg legger kanskje bare merke til det siden mattilsynet til tider diskuteres høylydt her jeg jobber.

Med fisk.

Fiskeripressa er fullspekket av kritikk av mattilsynets gjøren og laden etter at de overtok fiskedelen fra fiskeridirektoratets kontrollverk.

Ikke noe vondt ment, det er sikkert en flott arbeidsplass.

Skrevet

Du mener vel obelix?

Nei, mente det jeg sa. Var bare en "inside joke". ;-)

Skrevet

Og hva koster så litt eskorte nå om dagen?

Det er relativt dyrt, spesielt med alt tilbehøret som skal krydre kvelden.

Skjønt det finnes enkelte spesielle rabattordninger.

he he ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...