Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Ja, alle dolere er hjertelig velkommen til festivitasen. Det lover jeg! Meld ifra i god tid da, det er sikkert flere enn meg som trenger barnevakt, for barn bør man kanskje ikke ta med seg. Regner nesten med at dere har SvennO og strippersken som underholdere der? Eller er det litt mere lokale krefter som underholder? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Meld ifra i god tid da, det er sikkert flere enn meg som trenger barnevakt, for barn bør man kanskje ikke ta med seg. Regner nesten med at dere har SvennO og strippersken som underholdere der? Eller er det litt mere lokale krefter som underholder? Jeg har ikke lov til å sette ut rykter angående deltakere riktig enda, men rundt juletider pleier den slags å diskuteres hyppig på diverse diskusjonsfora. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har ikke lov til å sette ut rykter angående deltakere riktig enda, men rundt juletider pleier den slags å diskuteres hyppig på diverse diskusjonsfora. Den er grei den. Jeg synes bare det hadde vært så synd å gå glipp av lefsene vet du. Jeg er så glad i mat vet du ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Den er grei den. Jeg synes bare det hadde vært så synd å gå glipp av lefsene vet du. Jeg er så glad i mat vet du ) Nå tror jeg ikke det er noe som heter lefsefestivitas, så du får gjedder. Ikke lefser. Gjedder og øl! 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Nå tror jeg ikke det er noe som heter lefsefestivitas, så du får gjedder. Ikke lefser. Gjedder og øl! Ikke ei eneste lefse????????? OK, jeg kan smake på gjedda jeg og ølet regner jeg med sklir ned som vanlig. Trodde dere hadde noen profesjonelle lefsebakere der så vi fikk ferske odalslefser. Men det passer kanskje dårlig sammen med ølet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Ikke ei eneste lefse????????? OK, jeg kan smake på gjedda jeg og ølet regner jeg med sklir ned som vanlig. Trodde dere hadde noen profesjonelle lefsebakere der så vi fikk ferske odalslefser. Men det passer kanskje dårlig sammen med ølet. Jeg tror det er i Grøldal de kjører lefsefestivitas, men de får knapt publisitet sammenlignet med oss. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg tror det er i Grøldal de kjører lefsefestivitas, men de får knapt publisitet sammenlignet med oss. Men i Grøldal kjenner jeg ingen så dit blir jeg ikke bedt. Og jeg har ikke lyst å dra dit uten å kjenne noen. Det hadde vært hyggelig å møte både deg, Goliath, Sør og Grip og mange av de andre også og så tatt noen pils med dem vet du. Det kunne blitt skikkelig underholdende. Kanskje vi til og med kunne overtale Flisa til å ta med seg Mr Kahn.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Men i Grøldal kjenner jeg ingen så dit blir jeg ikke bedt. Og jeg har ikke lyst å dra dit uten å kjenne noen. Det hadde vært hyggelig å møte både deg, Goliath, Sør og Grip og mange av de andre også og så tatt noen pils med dem vet du. Det kunne blitt skikkelig underholdende. Kanskje vi til og med kunne overtale Flisa til å ta med seg Mr Kahn.... Flisa og Kahn er fast inventar hvert år. De har lokaltilhørighet i distriktet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Flisa og Kahn er fast inventar hvert år. De har lokaltilhørighet i distriktet. Det var jo skikkelig hyggelig å høre da. Kommer det flere faste herfra? *spent* 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Inspektør i Mattilsynet Da er du vel populær for tida. Synes ikke jeg leser annet enn klager på mattilsynet jeg... Ha en fin dag på jobben da 0 Siter
favn Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Hovedfag. Blandet bakgrunn i jobbsammenheng. 0 Siter
petter smart Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Kameraten til Smith ;-) Du mener vel obelix? 0 Siter
petter smart Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg er eskortepike. Og hva koster så litt eskorte nå om dagen? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har en cand.mag-grad pluss moms og jobber som journalist. 0 Siter
Gjest Mista osv. Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Da er du vel populær for tida. Synes ikke jeg leser annet enn klager på mattilsynet jeg... Ha en fin dag på jobben da Javel, har ikke merket så mye av det, jeg? Synes jeg har en flott jobb med utfordrende og varierte arbeidsoppgaver! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Javel, har ikke merket så mye av det, jeg? Synes jeg har en flott jobb med utfordrende og varierte arbeidsoppgaver! Jeg legger kanskje bare merke til det siden mattilsynet til tider diskuteres høylydt her jeg jobber. Med fisk. Fiskeripressa er fullspekket av kritikk av mattilsynets gjøren og laden etter at de overtok fiskedelen fra fiskeridirektoratets kontrollverk. Ikke noe vondt ment, det er sikkert en flott arbeidsplass. 0 Siter
asterix Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Du mener vel obelix? Nei, mente det jeg sa. Var bare en "inside joke". ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Og hva koster så litt eskorte nå om dagen? Det er relativt dyrt, spesielt med alt tilbehøret som skal krydre kvelden. Skjønt det finnes enkelte spesielle rabattordninger. he he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.