Gjest 62 årgang Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 jeg skal laste ned CV + attester tilhjemmesiden min men det funker ikke som det skal. Har liten peiling på det jeg driver med men det slo meg om det kansje er feil filer på dokumentene jeg prøver å laste ned (world). Da er mitt spørsmål kan jeg koppiere dokum. og lagre dem som noe annet enn world doc ? Om jeg ikke er helt på jorde har du noe tips å gi meg. På forhånd takk for hjelpen. 0 Siter
Gjest word Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Har ikke annet å si deg enn at det heter Word og ikke World... Med mindre det programmet du har er noe helt spesielt, da! :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Hvis du skal legge ut CV'en på en hjemmeside, så må du nesten lage den på nytt som html-fil. Word-dokumenter kan ikke vises normalt i en webbrowser. "............................" 0 Siter
flisa Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Du kan save en Word-side som et html-dokumnet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.