nolte Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Økokrim hadde innkalt han til avhør, men avhøret ble avlyst, fordi advokaten til Bach måtte skifte dekk på bilen sin. Er det bare meg som ler seg skakk av noe sånt?? http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/article294653.ece 0 Siter
Lenny Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 VG hadde en skikkelig tabloidvinkling med fokus på dette dekkskiftet i dag. Om man anstrenger seg ser man at saken er litt mer nyansert en som så (som man altid må med tabolidene). Så har nettavisen laget en tabloid av tabloidet, det blir for dumt syntes jeg. PS, han hadde ikke skiftet dekk, de nye dekkene hadde ikke kommet til forretningen enda. 0 Siter
nolte Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 VG hadde en skikkelig tabloidvinkling med fokus på dette dekkskiftet i dag. Om man anstrenger seg ser man at saken er litt mer nyansert en som så (som man altid må med tabolidene). Så har nettavisen laget en tabloid av tabloidet, det blir for dumt syntes jeg. PS, han hadde ikke skiftet dekk, de nye dekkene hadde ikke kommet til forretningen enda. Ikke gjør en god historie dårlig, da....;-) 0 Siter
Gjest folderud Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Hr. Schiong er akkurat like ekkel som det framstilles, virkelig uspiselig. Datteren til advokaten går i klassen til mitt barn. Men jenta er søt og grei hu altså.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.