Line Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Lastet ned denne versjonen i går kveld, etter anbefaling fra noen venner. Synes den virket ok, MEN...! Den logger! DET likte jeg ikke... finnes det ingen mulighet til å skru av loggingen i Msn plus? Jeg var rask til å gå tilbake til gode, gamle Msn 6.2 da jeg oppdaget det... 0 Siter
Gemini Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Msn Plus legger seg jo som en plugin i MSN, og lager en ekstra meny helt til høyre. Der har du et valg som heter Innstillinger. Gå inn der, og videre på Loggføring. Der kan du slå av eller endre dette slik du vil. 0 Siter
Line Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 Msn Plus legger seg jo som en plugin i MSN, og lager en ekstra meny helt til høyre. Der har du et valg som heter Innstillinger. Gå inn der, og videre på Loggføring. Der kan du slå av eller endre dette slik du vil. Jeg gjorde det, men likevel fortsatte den å logge. Likte ikke det der helt... 0 Siter
Gemini Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg gjorde det, men likevel fortsatte den å logge. Likte ikke det der helt... OK. Har ikke sjekket det så nøye jeg, gjør meg ikke noe om det logges her. 0 Siter
fnutt Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 OK. Har ikke sjekket det så nøye jeg, gjør meg ikke noe om det logges her. Ja, hvis du synes det er kjekt med spyware og annet dritt så er det bare å installere Msn plus 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.