Gå til innhold

Jeg bare lurer på noe..

Gjest anonym for denne gang..

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for denne gang..
Skrevet

som dere kanskje syns er litt rart.. hvor gjør dere av alt klisset? jeg tenker på at man kan jo ha sex overalt, men hva med klisset da? har jo sjelden noe papir eller håndklær i nærheten hvis det skjer impulsivt, ute, på bussen osv..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man gjør det på bussen så har vel alltids sidepassasjeren en frakk eller skjerf eller noe som du kan låne?

skorpionfisken
Skrevet

ute, på bussen osv..??

Skjønner godt at du ikke tør bruke ditt vanlige nick nå.

Gjør som oss andre, bruk fantasien, man finner som oftest ut av problemer som oppstår....

mil1365380270
Skrevet

Hvis man gjør det på bussen så har vel alltids sidepassasjeren en frakk eller skjerf eller noe som du kan låne?

Ja, men i matbutikken er sokkene best.

Skrevet

Ja, men i matbutikken er sokkene best.

Ja helt klart! det er uansett bare å ta seg til rette - ikke noen vits i å tenke på hva andre måtte mene om den saken. Må man, så må man, det er et gammelt jungelord!

Skrevet

Heldigvis svært sjelden jeg tar buss :-)

Skrevet

Heldigvis svært sjelden jeg tar buss :-)

Jeg tar buss hver dag, og det er ganske så kjedelig å bare sitte der med avisen sin, så man blir svært takknemlig når noen er villige til å gi oss et gratis show. det er utrolig hvordan slikt krydrer hverdagen! ;-)

Skrevet

Jeg tar buss hver dag, og det er ganske så kjedelig å bare sitte der med avisen sin, så man blir svært takknemlig når noen er villige til å gi oss et gratis show. det er utrolig hvordan slikt krydrer hverdagen! ;-)

Jeg vil også ha show!! Men ikke restene av det klint på jakka mi ;-) hehe

Skrevet

Jeg vil også ha show!! Men ikke restene av det klint på jakka mi ;-) hehe

Jeg lurer noen gang på om folk er seriøse når de skriver et sånt innlegg som hovedinnskriveren gjør.

Men det er tydeligvis dem som synes det er helt greit å pule når som helst og hvor som helst! ;-)

Skrevet

Jeg lurer noen gang på om folk er seriøse når de skriver et sånt innlegg som hovedinnskriveren gjør.

Men det er tydeligvis dem som synes det er helt greit å pule når som helst og hvor som helst! ;-)

he he.. Iallefall kan jo vi spinne videre på det og sitte og småhumre for oss selv :-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

selvbeherskelse øker spenningen .. prøv!

Skrevet

he he.. Iallefall kan jo vi spinne videre på det og sitte og småhumre for oss selv :-)

Helt enig. Men jeg ble et øyeblikk redd for at personen kanskje ikke skjønte humoren i innleggene mine, og bare tar det som grønt lys! *ha ha*

Men jeg _har_ faktisk opplevd noe på bussen i Oslo en gang, og det var en godt voksen mann (50-åra) som tok seg en håndjager bak stresskofferten!!!

Jeg tror nok ikke han gjorde det for å bli sett. Kanksje han virkelig trodde at ingen så hva som skjedde???

Skrevet

Helt enig. Men jeg ble et øyeblikk redd for at personen kanskje ikke skjønte humoren i innleggene mine, og bare tar det som grønt lys! *ha ha*

Men jeg _har_ faktisk opplevd noe på bussen i Oslo en gang, og det var en godt voksen mann (50-åra) som tok seg en håndjager bak stresskofferten!!!

Jeg tror nok ikke han gjorde det for å bli sett. Kanksje han virkelig trodde at ingen så hva som skjedde???

Hehe, han måtte vel han også. Mest sannsynlig likte han tanken på å sitte der og dra den. Men ville nok heller ikke bli fersket.

Hvordan reagerte du på det?

Skrevet

he he.. Ja det er en viss fare for at noen tar dette som en oppfordring. Jøss.. runke på bussen bak stresskofferten. *ha ha*'snakk om :-)

Skrevet

Hehe, han måtte vel han også. Mest sannsynlig likte han tanken på å sitte der og dra den. Men ville nok heller ikke bli fersket.

Jeg hadde faktisk blitt kvalm! Men det er mulig min sjel er litt sart.

Skrevet

Jeg hadde faktisk blitt kvalm! Men det er mulig min sjel er litt sart.

Hvilket syn :) Ekshibisjonisten (la oss si at han er det) fryder seg over serendipitys blikk - helt til hun bøyer seg fremover, griper fatt i bussens spypose - og kaster opp...

Skrevet

Dette var en leddbuss, det var om kvelden, og bussen var nokså tom.

De aller fleste ombord satt forovervendt, så også denne mannen. Men en bekjent og jeg satt tilfeldigvis bakovervendt. Og vi satt foran leddet mens mannen satt bak. Så derfor tror jeg neppe at han trodde at han ble fersket, men man kan jo aldri vite.

Jeg oppdaget dette og ble temmelig sjokkert, og varslet hun ved siden av meg. Vi sa eller gjorde ingenting, men vi følte helt klart at dette var skikkelig guffent, særlig ettersom vi antok at gubben bor i nabolaget vårt! :-( Men jeg har ikke sett ham siden - takk og pris!!

- - -

Og nå kom jeg på at jeg faktisk har opplevd en runker på offentlig kommunikasjon før.

Det var i min tidlige studietid og jeg hadde vært på besøk på Kringsjå en helt vanlig tirsdag el onsdag el noe sånt, og skulle ta t-banen ned til Tåsen der jeg bodde.

Allerede på holdepl kommer det en ung mann bort til meg og stiller seg opp og stirrer med åpen munn.

Der jeg kommer fra er det en åpen daginstitusjon for psykisk utv.hemmede, og jeg er derfor vant med at noen av dem stiller seg opp slik og glaner, og jeg lot derfor som ingen ting.

T-banen kommer, og det er bare oss to ombord. Han setter seg på skrå overfor meg, og stirrer og gaper. Jeg blar i en bok, men registrerer plutselig i sidesynet aktiviteten han har begynt med.

Ikke særlig hyggelig, men jeg klapper sammen boka og går frem til sjåføren for å si fra.

Før jeg kommer så langt stopper vogna på siste holdplass før Tåsen, og jeg bestemmer meg for å vente i tilf noen kommer på og skal kjøpe billett.

Ingen kommer på, men han fyren trodde tydeligvis at jeg skulle av på denne stasjonen, ettersom jeg sto foran ved døren. Han gikk derfor ut døren bak, og jeg ble med videre! ;-)

Men for sikkerhets skyld løp jeg innmari fort fra Tåsen og hjem til hybelen min! ;-)

Gjest nordlænding
Skrevet

Dette var en leddbuss, det var om kvelden, og bussen var nokså tom.

De aller fleste ombord satt forovervendt, så også denne mannen. Men en bekjent og jeg satt tilfeldigvis bakovervendt. Og vi satt foran leddet mens mannen satt bak. Så derfor tror jeg neppe at han trodde at han ble fersket, men man kan jo aldri vite.

Jeg oppdaget dette og ble temmelig sjokkert, og varslet hun ved siden av meg. Vi sa eller gjorde ingenting, men vi følte helt klart at dette var skikkelig guffent, særlig ettersom vi antok at gubben bor i nabolaget vårt! :-( Men jeg har ikke sett ham siden - takk og pris!!

- - -

Og nå kom jeg på at jeg faktisk har opplevd en runker på offentlig kommunikasjon før.

Det var i min tidlige studietid og jeg hadde vært på besøk på Kringsjå en helt vanlig tirsdag el onsdag el noe sånt, og skulle ta t-banen ned til Tåsen der jeg bodde.

Allerede på holdepl kommer det en ung mann bort til meg og stiller seg opp og stirrer med åpen munn.

Der jeg kommer fra er det en åpen daginstitusjon for psykisk utv.hemmede, og jeg er derfor vant med at noen av dem stiller seg opp slik og glaner, og jeg lot derfor som ingen ting.

T-banen kommer, og det er bare oss to ombord. Han setter seg på skrå overfor meg, og stirrer og gaper. Jeg blar i en bok, men registrerer plutselig i sidesynet aktiviteten han har begynt med.

Ikke særlig hyggelig, men jeg klapper sammen boka og går frem til sjåføren for å si fra.

Før jeg kommer så langt stopper vogna på siste holdplass før Tåsen, og jeg bestemmer meg for å vente i tilf noen kommer på og skal kjøpe billett.

Ingen kommer på, men han fyren trodde tydeligvis at jeg skulle av på denne stasjonen, ettersom jeg sto foran ved døren. Han gikk derfor ut døren bak, og jeg ble med videre! ;-)

Men for sikkerhets skyld løp jeg innmari fort fra Tåsen og hjem til hybelen min! ;-)

Opplevde på bussen jeg også, satt på bakerste leddvogn. Da det bare var jeg og en ekkel fyr igjen begynte han å runke. Jeg gikk frem til bussjåføren og sa til han på nordnorsk "Det sitter en fyr og ronker her bak" Sjåføren skjønte tydeligvis ikke nordnorks og jeg måtte forklare det enda litt bedre. Kjempepinlig. Selve blotteren ble nervøs og stilte seg foran utgangsdøren, og bussjåføren slapp han av. Jeg synes han skulle kontaktet politiet.

Har hørt at blotting ofte er begynnelsen på mer alvorlige ting.

Skrevet

Du kan gå med bind i tilfelle det skjer når du er ute. Da tar det det meste til du kommer hjem. Da jeg var barn så brukte vi aviser istedenfor dopapir hvis det ble tomt for det midt på vinteren og far kunne ikke dra til butikken. Aviser er ikke mangelvare på busser og t-baner. Ellers hvis du handler på Rimi så må du kunne klare å være i nærheten av hyller med dopapir og ditto papirvarer. Du kan også passe på at du har alltid med deg papir i tilfelle du går inn i en heis. Jeg går ofte med en pakke lommetørklær i veska, og faktisk vant jeg en stor pakke med slike i utlodning i fjor. Bruker dem så lite at du kan godt få dem, de kan brukes overalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...