Gå til innhold

Å nei!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest nassejenta
Skrevet

Midt i ammetåka glemte jeg..... Å SE FARMEN...

Hvem ble valgt til førstekjempe.....??

Skjedde det noe annet stilig??

Oppdater meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

førstekjempe ble siren og andre ble reidun. i neste episode er det noen som må hjem pga. juks e.l. (husker ikke nøyaktige ord, men tolker det dithen)

Skrevet

førstekjempe ble siren og andre ble reidun. i neste episode er det noen som må hjem pga. juks e.l. (husker ikke nøyaktige ord, men tolker det dithen)

Kanskje straffen kommer nå fordi siren og live spiste av maten den gangen, Eller var det siren og barbro?

Gjest tottlå
Skrevet

Håper siren vinner over reidun!!! Tipper reidun kommer til å velge "beltet", men jeg tror ikke at reidun har sjangs over siren. Siren kommer til å sloss på rein vilje og stahet! Hevnen er søt!!!! Hehehe.....

Dersom reidun vinner, håper jeg hun blir tatt for fusk, og blir sendt hjem. På den måten kan siren komme inn på farmen igjen!!! :)

Skrevet

Kanskje straffen kommer nå fordi siren og live spiste av maten den gangen, Eller var det siren og barbro?

Det var Siren og Live.

Er det ikke litt sent å komme med straff for dette nå?

Skrevet

Håper siren vinner over reidun!!! Tipper reidun kommer til å velge "beltet", men jeg tror ikke at reidun har sjangs over siren. Siren kommer til å sloss på rein vilje og stahet! Hevnen er søt!!!! Hehehe.....

Dersom reidun vinner, håper jeg hun blir tatt for fusk, og blir sendt hjem. På den måten kan siren komme inn på farmen igjen!!! :)

håper Siren vinner men tviler ærlig talt på at hun klarer å slå Reidun. Reidun er jo idrettskvinne. Å velge henne er jo det samme som å bli bedt om å bli sendt hjem

Skrevet

håper Siren vinner men tviler ærlig talt på at hun klarer å slå Reidun. Reidun er jo idrettskvinne. Å velge henne er jo det samme som å bli bedt om å bli sendt hjem

Ja, det var et bevis på at hun ikke er verdens klokeste :)

Skrevet

Lurer på om det er pga kaninen.

Siren prøvde å smiske med slakteren for at han ikke skulle drepe kaninen.

Det er sikker noe annet som vi ikke har fått sett på tv.

Skrevet

Lurer på om det er pga kaninen.

Siren prøvde å smiske med slakteren for at han ikke skulle drepe kaninen.

Det er sikker noe annet som vi ikke har fått sett på tv.

Kanskje det, kanskje. Men er det ulovlig?

Skrevet

Kanskje det, kanskje. Men er det ulovlig?

Nja vet da søren jeg!

Vi får vel bare vente å se.

Gjest tottlå
Skrevet

Jo, men så tror jeg siren er ute etter hevn.....! Utrolig hva vi kvinnfolk kan gjøre ut fra pur stahet og vilje...! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...