Gjest nassejenta Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Midt i ammetåka glemte jeg..... Å SE FARMEN... Hvem ble valgt til førstekjempe.....?? Skjedde det noe annet stilig?? Oppdater meg. 0 Siter
tritonia Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 førstekjempe ble siren og andre ble reidun. i neste episode er det noen som må hjem pga. juks e.l. (husker ikke nøyaktige ord, men tolker det dithen) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 førstekjempe ble siren og andre ble reidun. i neste episode er det noen som må hjem pga. juks e.l. (husker ikke nøyaktige ord, men tolker det dithen) Kanskje straffen kommer nå fordi siren og live spiste av maten den gangen, Eller var det siren og barbro? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 førstekjempe ble siren og andre ble reidun. i neste episode er det noen som må hjem pga. juks e.l. (husker ikke nøyaktige ord, men tolker det dithen) Håper siren vinner over reidun!!! Tipper reidun kommer til å velge "beltet", men jeg tror ikke at reidun har sjangs over siren. Siren kommer til å sloss på rein vilje og stahet! Hevnen er søt!!!! Hehehe..... Dersom reidun vinner, håper jeg hun blir tatt for fusk, og blir sendt hjem. På den måten kan siren komme inn på farmen igjen!!! 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Kanskje straffen kommer nå fordi siren og live spiste av maten den gangen, Eller var det siren og barbro? Det var Siren og Live. Er det ikke litt sent å komme med straff for dette nå? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Håper siren vinner over reidun!!! Tipper reidun kommer til å velge "beltet", men jeg tror ikke at reidun har sjangs over siren. Siren kommer til å sloss på rein vilje og stahet! Hevnen er søt!!!! Hehehe..... Dersom reidun vinner, håper jeg hun blir tatt for fusk, og blir sendt hjem. På den måten kan siren komme inn på farmen igjen!!! håper Siren vinner men tviler ærlig talt på at hun klarer å slå Reidun. Reidun er jo idrettskvinne. Å velge henne er jo det samme som å bli bedt om å bli sendt hjem 0 Siter
Gjest Kaboff Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 håper Siren vinner men tviler ærlig talt på at hun klarer å slå Reidun. Reidun er jo idrettskvinne. Å velge henne er jo det samme som å bli bedt om å bli sendt hjem Ja, det var et bevis på at hun ikke er verdens klokeste 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 førstekjempe ble siren og andre ble reidun. i neste episode er det noen som må hjem pga. juks e.l. (husker ikke nøyaktige ord, men tolker det dithen) Lurer på om det er pga kaninen. Siren prøvde å smiske med slakteren for at han ikke skulle drepe kaninen. Det er sikker noe annet som vi ikke har fått sett på tv. 0 Siter
Gjest Kaboff Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Lurer på om det er pga kaninen. Siren prøvde å smiske med slakteren for at han ikke skulle drepe kaninen. Det er sikker noe annet som vi ikke har fått sett på tv. Kanskje det, kanskje. Men er det ulovlig? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Kanskje det, kanskje. Men er det ulovlig? Nja vet da søren jeg! Vi får vel bare vente å se. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 håper Siren vinner men tviler ærlig talt på at hun klarer å slå Reidun. Reidun er jo idrettskvinne. Å velge henne er jo det samme som å bli bedt om å bli sendt hjem Jo, men så tror jeg siren er ute etter hevn.....! Utrolig hva vi kvinnfolk kan gjøre ut fra pur stahet og vilje...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.