Anette Rad Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kjæresten min snorker ikke, han kommer med langtrukne stønnelyder som om han ligger og har det vondt. Det holder meg våken, og jeg føler det er en litt håpløs situasjon fordi behandling mot snorking og søvnapne blir feil, og hva har vi igjen da? Han selv mener det er psykisk betinget men er bestemt ikke villig til å oppsøke psykolog. Jeg tror dette er fordi han har gått til slik behandling før for andre ting uten at det har hjulpet, pluss at han ikke ønsker at dette skal bli et større problem enn det det er... for HAM. Jeg er desperat. Han er verdens herligste gutt, og vi flytter sammen om en måned. Jeg vurderer en ekstraseng på stua, men det er jo en litt trist løsning... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163056-han-st%C3%B8nner-i-s%C3%B8vne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.