Gå til innhold

test: hvilken artist er du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer ut som.....

Technofreak!

Du trives bedre alene enn å måtte samarbeide med andre om å lage musikk. Derfor trives du godt nede i kjelleren din, der du har rigget opp datamaskiner, keyboards og trommemaskiner. Men du kommer til å lage musikk for spesielt interresserte, så fremt du ikke klarer å selge rytmene dine til diverse reklamefilmer.

og jeg som hater techno *lol*

Skrevet

"Popstjerne.

Du elsker livet på turné, og all oppmerksomheten du får i mediene. Det går mange elleville rykter om deg og dine kjærester, men du bryr deg ikke om det. Det viktigste er å vinne musikkpriser og selge til gull. Når du etterhvert du har råd til å betale for de beste produsentene,b ør din suksess være sikret for mange år fremover."

hmm..

Skrevet

Popstjerne.

Du elsker livet på turné, og all oppmerksomheten du får i mediene. Det går mange elleville rykter om deg og dine kjærester, men du bryr deg ikke om det. Det viktigste er å vinne musikkpriser og selge til gull. Når du etterhvert du har råd til å betale for de beste produsentene,b ør din suksess være sikret for mange år fremover.

Skrevet

Girl-/boyband

Du har lenge drømt om å slå gjennom med musikk, men det har ikke vært lett å få dette til når du verken kan synge eller spille. Nå derimot, har ting løst seg for deg: Så lenge du passer på å se godt ut, kan danserutinene dine, og komme overens med de andre i gruppa, er pop karrieren din sikret. Du kommer til å håve inn masse penger.

Skrevet

Girl-/boyband

Du har lenge drømt om å slå gjennom med musikk, men det har ikke vært lett å få dette til når du verken kan synge eller spille. Nå derimot, har ting løst seg for deg: Så lenge du passer på å se godt ut, kan danserutinene dine, og komme overens med de andre i gruppa, er pop karrieren din sikret. Du kommer til å håve inn masse penger.

Og dette kunne selvsagt ikke vært mer feil!! *LOL*

Men i mangel av bedre svaralternativer ble det slik! ;-)

Regnes ikke visesangere som en type artist lneger, kanskje???????

*S*

Skrevet

Heavyrocker!

Du er en rocka type! Du elsker langt hår, både på gutter og jenter, og liker å sjokkere fansen din ved f.eks å voldta en gitar på scenen. Du ønsker å fremstå som skikkelig ond og slem, men sannheten er at når du først får av deg skinnebuksa, sminken og naglebeltet, så er du harmløs som en liten, forlatt katteunge

Thi hi hi

Skrevet

Jeg fikk:

"Girl-/boyband

Du har lenge drømt om å slå gjennom med musikk, men det har ikke vært lett å få dette til når du verken kan synge eller spille. Nå derimot, har ting løst seg for deg: Så lenge du passer på å se godt ut, kan danserutinene dine, og komme overens med de andre i gruppa, er pop karrieren din sikret. Du kommer til å håve inn masse penger. "

Skrevet

Heavyrocker!

Du er en rocka type! Du elsker langt hår, både på gutter og jenter, og liker å sjokkere fansen din ved f.eks å voldta en gitar på scenen. Du ønsker å fremstå som skikkelig ond og slem, men sannheten er at når du først får av deg skinnebuksa, sminken og naglebeltet, så er du harmløs som en liten, forlatt katteunge

Thi hi hi

Den fikk jeg og!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

popstjerne ...kjedelig!

Skrevet

Du kommer ut som.....

Heavyrocker!

Du er en rocka type! Du elsker langt hår, både på gutter og jenter, og liker å sjokkere fansen din ved f.eks å voldta en gitar på scenen. Du ønsker å fremstå som skikkelig ond og slem, men sannheten er at når du først får av deg skinnebuksa, sminken og naglebeltet, så er du harmløs som en liten, forlatt katteunge.

Jeg liker skinna mannfolk best, og tror jeg ville fått seriøse problemer med å voldta en gitar, men rent bortsett fra det, så stemte det meste:-)

Skrevet

Pfffft!

"Boyband"? Eg? Som både kan synge og spille, og som er stygg som juling i tillegg... LOL!

Skrevet

Meg:

Popstjerne.

Du elsker livet på turné, og all oppmerksomheten du får i mediene. Det går mange elleville rykter om deg og dine kjærester, men du bryr deg ikke om det. Det viktigste er å vinne musikkpriser og selge til gull. Når du etterhvert du har råd til å betale for de beste produsentene,b ør din suksess være sikret for mange år fremover.

Skrevet

Jeg fikk:

"Girl-/boyband

Du har lenge drømt om å slå gjennom med musikk, men det har ikke vært lett å få dette til når du verken kan synge eller spille. Nå derimot, har ting løst seg for deg: Så lenge du passer på å se godt ut, kan danserutinene dine, og komme overens med de andre i gruppa, er pop karrieren din sikret. Du kommer til å håve inn masse penger. "

Samme her!

Skrevet

Girl-/boyband

Ahammm... :o

Skrevet

Pfffft!

"Boyband"? Eg? Som både kan synge og spille, og som er stygg som juling i tillegg... LOL!

Er ikke du en girl da? Jeg fikk forøvrig også girl/boy band. Helt ufortjent, selvsagt.

Skrevet

Er ikke du en girl da? Jeg fikk forøvrig også girl/boy band. Helt ufortjent, selvsagt.

Joda ---

girl/boy band så klart :)

Skrevet

Popstjerne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...