Gjest mærry Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 ta testen her: http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=5408 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Du kommer ut som..... Technofreak! Du trives bedre alene enn å måtte samarbeide med andre om å lage musikk. Derfor trives du godt nede i kjelleren din, der du har rigget opp datamaskiner, keyboards og trommemaskiner. Men du kommer til å lage musikk for spesielt interresserte, så fremt du ikke klarer å selge rytmene dine til diverse reklamefilmer. og jeg som hater techno *lol* 0 Siter
snx Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 "Popstjerne. Du elsker livet på turné, og all oppmerksomheten du får i mediene. Det går mange elleville rykter om deg og dine kjærester, men du bryr deg ikke om det. Det viktigste er å vinne musikkpriser og selge til gull. Når du etterhvert du har råd til å betale for de beste produsentene,b ør din suksess være sikret for mange år fremover." hmm.. 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Popstjerne. Du elsker livet på turné, og all oppmerksomheten du får i mediene. Det går mange elleville rykter om deg og dine kjærester, men du bryr deg ikke om det. Det viktigste er å vinne musikkpriser og selge til gull. Når du etterhvert du har råd til å betale for de beste produsentene,b ør din suksess være sikret for mange år fremover. 0 Siter
morsan Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Girl-/boyband Du har lenge drømt om å slå gjennom med musikk, men det har ikke vært lett å få dette til når du verken kan synge eller spille. Nå derimot, har ting løst seg for deg: Så lenge du passer på å se godt ut, kan danserutinene dine, og komme overens med de andre i gruppa, er pop karrieren din sikret. Du kommer til å håve inn masse penger. 0 Siter
morsan Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Girl-/boyband Du har lenge drømt om å slå gjennom med musikk, men det har ikke vært lett å få dette til når du verken kan synge eller spille. Nå derimot, har ting løst seg for deg: Så lenge du passer på å se godt ut, kan danserutinene dine, og komme overens med de andre i gruppa, er pop karrieren din sikret. Du kommer til å håve inn masse penger. Og dette kunne selvsagt ikke vært mer feil!! *LOL* Men i mangel av bedre svaralternativer ble det slik! ;-) Regnes ikke visesangere som en type artist lneger, kanskje??????? *S* 0 Siter
KaVa Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Heavyrocker! Du er en rocka type! Du elsker langt hår, både på gutter og jenter, og liker å sjokkere fansen din ved f.eks å voldta en gitar på scenen. Du ønsker å fremstå som skikkelig ond og slem, men sannheten er at når du først får av deg skinnebuksa, sminken og naglebeltet, så er du harmløs som en liten, forlatt katteunge Thi hi hi 0 Siter
amber sun Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg fikk: "Girl-/boyband Du har lenge drømt om å slå gjennom med musikk, men det har ikke vært lett å få dette til når du verken kan synge eller spille. Nå derimot, har ting løst seg for deg: Så lenge du passer på å se godt ut, kan danserutinene dine, og komme overens med de andre i gruppa, er pop karrieren din sikret. Du kommer til å håve inn masse penger. " 0 Siter
Lucretia Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Heavyrocker! Du er en rocka type! Du elsker langt hår, både på gutter og jenter, og liker å sjokkere fansen din ved f.eks å voldta en gitar på scenen. Du ønsker å fremstå som skikkelig ond og slem, men sannheten er at når du først får av deg skinnebuksa, sminken og naglebeltet, så er du harmløs som en liten, forlatt katteunge Thi hi hi Den fikk jeg og! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 popstjerne ...kjedelig! 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Du kommer ut som..... Heavyrocker! Du er en rocka type! Du elsker langt hår, både på gutter og jenter, og liker å sjokkere fansen din ved f.eks å voldta en gitar på scenen. Du ønsker å fremstå som skikkelig ond og slem, men sannheten er at når du først får av deg skinnebuksa, sminken og naglebeltet, så er du harmløs som en liten, forlatt katteunge. Jeg liker skinna mannfolk best, og tror jeg ville fått seriøse problemer med å voldta en gitar, men rent bortsett fra det, så stemte det meste:-) 0 Siter
Zarine Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Pfffft! "Boyband"? Eg? Som både kan synge og spille, og som er stygg som juling i tillegg... LOL! 0 Siter
flisa Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Meg: Popstjerne. Du elsker livet på turné, og all oppmerksomheten du får i mediene. Det går mange elleville rykter om deg og dine kjærester, men du bryr deg ikke om det. Det viktigste er å vinne musikkpriser og selge til gull. Når du etterhvert du har råd til å betale for de beste produsentene,b ør din suksess være sikret for mange år fremover. 0 Siter
karisma Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg fikk: "Girl-/boyband Du har lenge drømt om å slå gjennom med musikk, men det har ikke vært lett å få dette til når du verken kan synge eller spille. Nå derimot, har ting løst seg for deg: Så lenge du passer på å se godt ut, kan danserutinene dine, og komme overens med de andre i gruppa, er pop karrieren din sikret. Du kommer til å håve inn masse penger. " Samme her! 0 Siter
Rubia Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Girl-/boyband Du har lenge drømt om å slå gjennom med musikk, men det har ikke vært lett å få dette til når du verken kan synge eller spille. Nå derimot, har ting løst seg for deg: Så lenge du passer på å se godt ut, kan danserutinene dine, og komme overens med de andre i gruppa, er pop karrieren din sikret. Du kommer til å håve inn masse penger. Ahammm... 0 Siter
Klara Q Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Pfffft! "Boyband"? Eg? Som både kan synge og spille, og som er stygg som juling i tillegg... LOL! Er ikke du en girl da? Jeg fikk forøvrig også girl/boy band. Helt ufortjent, selvsagt. 0 Siter
Zarine Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Er ikke du en girl da? Jeg fikk forøvrig også girl/boy band. Helt ufortjent, selvsagt. Joda --- girl/boy band så klart 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Popstjerne. Du elsker livet på turné, og all oppmerksomheten du får i mediene. Det går mange elleville rykter om deg og dine kjærester, men du bryr deg ikke om det. Det viktigste er å vinne musikkpriser og selge til gull. Når du etterhvert du har råd til å betale for de beste produsentene,b ør din suksess være sikret for mange år fremover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.