Gjest tottlå Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Har dere svart på undersøkelsen om internett gjør oss sykere? Hva mener dere? Jeg mener at internett er en fin info. kilde, men det kan også gjøre oss mer bevist på symptom som vi kanskje ikke engang har!!! Jeg tok f.eks. en test om jeg var deprimert. Jeg var bånn ærlig når jeg svarte, og resultetet ble : Jeg var sterk deprimert......??! (Noe som ikke stemmer) Samtidig leste jeg litt om MS. Jeg leste at noen tidlige symptom er prikking og dovenhet i føttene, og sannelig kjente jeg disse symptomene. For og ikke snakke om kreft og andre sykdommer. De har jeg også, selvfølgelig! Alle symptomene stemmer jo! Det jeg mener er at folk kanskje bør ta det som står på internett med en klype salt. Dette kan jo ende i at folk slutter å gå til legen, og diagnostiserer seg selv....... Skummel tanke.....eller hva??? 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 "Dette kan jo ende i at folk slutter å gå til legen, og diagnostiserer seg selv......." Nei, jeg tror heller det fører til at folk går oftere til legen. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Man kan fort bli sykere av å være på internet hvis man oppsøker likesinnede når man sliter psykisk. Lett gjort at kontakten man har bare blir destruktiv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.