Gå til innhold

Sykere av internett????

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Har dere svart på undersøkelsen om internett gjør oss sykere? Hva mener dere?

Jeg mener at internett er en fin info. kilde, men det kan også gjøre oss mer bevist på symptom som vi kanskje ikke engang har!!! Jeg tok f.eks. en test om jeg var deprimert. Jeg var bånn ærlig når jeg svarte, og resultetet ble : Jeg var sterk deprimert......??! (Noe som ikke stemmer) Samtidig leste jeg litt om MS. Jeg leste at noen tidlige symptom er prikking og dovenhet i føttene, og sannelig kjente jeg disse symptomene. For og ikke snakke om kreft og andre sykdommer. De har jeg også, selvfølgelig! Alle symptomene stemmer jo!

Det jeg mener er at folk kanskje bør ta det som står på internett med en klype salt. Dette kan jo ende i at folk slutter å gå til legen, og diagnostiserer seg selv.......

Skummel tanke.....eller hva???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Dette kan jo ende i at folk slutter å gå til legen, og diagnostiserer seg selv......."

Nei, jeg tror heller det fører til at folk går oftere til legen.

Skrevet

Man kan fort bli sykere av å være på internet hvis man oppsøker likesinnede når man sliter psykisk. Lett gjort at kontakten man har bare blir destruktiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...