Gå til innhold

Vi drepte 100 000 (!) for deres eget beste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skriver: "...men som vanlig blir du enten svar skyldig, eller tyr til personangrep."

Og hvem ver det som akkurat har skrevet "dere kommunister"?

Ca 5 innlegg ovenfor?

====

Hvis du ikke vet hvem som er "mostandsbevegelen" i Irak så foreslår jeg du leser avisen/media generelt.

...kommunist som et personangrep?

Jeg trodde de fleste av dere så på det som en hedersbetegnelse.

Ja, den keiseren, den keiseren...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

59

• Mr Kahn

52

• Prozak

16

• Goliath

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

...kommunist som et personangrep?

Jeg trodde de fleste av dere så på det som en hedersbetegnelse.

Ja, den keiseren, den keiseren...

Dette har du fått oppklart før.

Skrevet

Du kan selvsagt fortelle svaret, men vedkommende snakker uansett kun for seg selv.

Akkurat som du demoniserer muslimer, så vil jeg tippe at enkelte av dem også synker ned på ditt nivå.

«-Du kan selvsagt fortelle svaret, men vedkommende snakker uansett kun for seg selv.-»

Ja, de fleste gjør vel det. Men som vanlig er det vel bare DU som har rett?

«-Akkurat som du demoniserer muslimer, så vil jeg tippe at enkelte av dem også synker ned på ditt nivå.-»

Jeg demoniserer ingen, det greier de da jaggu selv, uten min hjelp. Forøvrig ser du ut til og stortrives på «mitt nivå».

Skrevet

Du har nok vesentlig mer til felles med kommunister enn det jeg har. Det vet du selvsagt godt.

Men når du står fast, så ynder du å kalle andre for kommunister, og derved kjøre debatten i grøften.

Som vanlig.

"vulgæremarxistisk analyseverktøy"

*parodierer*

...for du er en parodi på deg selv.

Nå ser det jammen ut til at husguden din er i ferd med å krepere også.

Good riddance.

Skrevet

«-Du kan selvsagt fortelle svaret, men vedkommende snakker uansett kun for seg selv.-»

Ja, de fleste gjør vel det. Men som vanlig er det vel bare DU som har rett?

«-Akkurat som du demoniserer muslimer, så vil jeg tippe at enkelte av dem også synker ned på ditt nivå.-»

Jeg demoniserer ingen, det greier de da jaggu selv, uten min hjelp. Forøvrig ser du ut til og stortrives på «mitt nivå».

Jeg presenterer det jeg mener er rett. Jeg har ikke påstått at jeg snakker for andre enn meg selv.

Skrevet

...for du er en parodi på deg selv.

Nå ser det jammen ut til at husguden din er i ferd med å krepere også.

Good riddance.

Ja, du vil nok nyte at Hamas overtar. Dere har jo samme syn på det meste innen hvordan man behandler sivile.

Skrevet

...please.

Jeg har aldri vært i nærheten av å være kommunist.

Ditt totalitære syn på verden, derimot, minner meget om kommunisme.

Skrevet

Jeg presenterer det jeg mener er rett. Jeg har ikke påstått at jeg snakker for andre enn meg selv.

...at du tar feil?

Klarer du å sette opp en analyse som kan forvare og rettferdiggjøre 9.11, eller bombene som dreper sakesløse skolebarn i Jerusalem, Haifa og Tel Aviv?

Skrevet

Ja, du vil nok nyte at Hamas overtar. Dere har jo samme syn på det meste innen hvordan man behandler sivile.

...så lenge de har eksistert, og med husgudens fredspris-alibi har de slaktet kvinner og barn under preteksten «frigjøring», uavlatelig bak fredsmaskene.

Skrevet

...så lenge de har eksistert, og med husgudens fredspris-alibi har de slaktet kvinner og barn under preteksten «frigjøring», uavlatelig bak fredsmaskene.

Det er jo unektelig underholdende med "husgud"-pisspreiket ditt. Du minner om en rabiat fundamentalist. F. eks. et medlem i Hamas? Er det deg?

Skrevet

Jeg har aldri vært i nærheten av å være kommunist.

Ditt totalitære syn på verden, derimot, minner meget om kommunisme.

...eller så nekter du å skjønne det. Det er tre leire som står Israel etter livet: nazistene, kommunistene og islamistene.

Take your pick.

Skrevet

...at du tar feil?

Klarer du å sette opp en analyse som kan forvare og rettferdiggjøre 9.11, eller bombene som dreper sakesløse skolebarn i Jerusalem, Haifa og Tel Aviv?

Har jeg noensinne forsvart noe av de terrorhandlingene når palestinerene synker ned på Israels nivå?

Ikke det?

Du, derimot, har forsvart Israels terrorisme. Du er terrorist-støttespilleren her, ikke meg.

Jeg har ettertrykkelig fordømt terroren på BEGGE sider.

Skrevet

Det er jo unektelig underholdende med "husgud"-pisspreiket ditt. Du minner om en rabiat fundamentalist. F. eks. et medlem i Hamas? Er det deg?

...bli nå ikke vulgær, selv om du blir satt til vegg - igjen. Jeg vet du sliter med å forsvare ditt politiske ståsted, men du har anledning til å forsvare deg og diskutere uten å ty til infantile personangrep.

Prøv å være litt saklig.

Skrevet

...bli nå ikke vulgær, selv om du blir satt til vegg - igjen. Jeg vet du sliter med å forsvare ditt politiske ståsted, men du har anledning til å forsvare deg og diskutere uten å ty til infantile personangrep.

Prøv å være litt saklig.

Som påpeket - det tok 2 innlegg før du "lost it", og preiket i vei om "kommunister" og dodrauger.

Skrevet

...eller så nekter du å skjønne det. Det er tre leire som står Israel etter livet: nazistene, kommunistene og islamistene.

Take your pick.

Og du støtter dem alle tre.

Skrevet

Har jeg noensinne forsvart noe av de terrorhandlingene når palestinerene synker ned på Israels nivå?

Ikke det?

Du, derimot, har forsvart Israels terrorisme. Du er terrorist-støttespilleren her, ikke meg.

Jeg har ettertrykkelig fordømt terroren på BEGGE sider.

... å definere Israels forsvarskamp som terror.

Skrevet

Som påpeket - det tok 2 innlegg før du "lost it", og preiket i vei om "kommunister" og dodrauger.

...så hold dassen utenfor. Det er da vel en kjensgjering hvem og hva Israels fiender er? Eller trodde du (haha) at det bare er nazistene som hater jøder?

Er det noe slikt du forsøker å innbille oss?

Skrevet

Og du støtter dem alle tre.

...går til demokratiet, til en stat der frihet og liket mellom kjønn, rase og religion er en selvfølge, akkurat som i Norge.

Israels frihet og selvstendighet trues av en middelaldersk religion og kultur, og enhver demokratisk sinnet person vil reise seg og heve sin røst mot dette.

Skrevet

...så hold dassen utenfor. Det er da vel en kjensgjering hvem og hva Israels fiender er? Eller trodde du (haha) at det bare er nazistene som hater jøder?

Er det noe slikt du forsøker å innbille oss?

Du forveksler meg åpenbart med noen som hater jøder. Trolig deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...