Sør Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Dagbladet har en fin artikkel om bedrageri-program som "Fornemmelse for Mord". http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/10/29/412868.html Les spesielt paragrafene om "retrofitting", og hvordan disse sjarlatanene lurer de naive til å tro de hadde rett. Det er rett og slett FLAUT å tro på noe slikt! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest fra sine Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 He-he, jeg husker så godt at jeg som 15-åring ringte Anna Elisabeth Westerlund, og spurte om hun kunne fornemme hvor min tapte lommebok var. Svaret jeg fikk glemmer jeg aldri: "Jeg er ikke synsk på søndager!" Faren min er illusjonist på fritiden, og det er utrolig hva folk går på! 0 Siter
Gjest rota Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Men man trenger kun en hvit kråke for å motbevise at alle kråker er svarte. 0 Siter
Sør Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 Men man trenger kun en hvit kråke for å motbevise at alle kråker er svarte. Det er helt korrekt. Med vennlig hilsen 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Helt enig med deg. Kanskje mennesker som ikke har noen Gudstro TRENGER et håp om at noen der "ute" likevel? Hehe, rar verden vi lever i - vi tror ikke på Gud, men kan fort venne oss til tanken om at Elvis lever! 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 He-he, jeg husker så godt at jeg som 15-åring ringte Anna Elisabeth Westerlund, og spurte om hun kunne fornemme hvor min tapte lommebok var. Svaret jeg fikk glemmer jeg aldri: "Jeg er ikke synsk på søndager!" Faren min er illusjonist på fritiden, og det er utrolig hva folk går på! Kan du avsløre hvordan de kan kappe et menneske i to? 0 Siter
Gjest fra sine Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Kan du avsløre hvordan de kan kappe et menneske i to? Åhh!! Tror du ikke jeg har spurt?! Men vil han ut med det? Også sitt eget kjøtt og blod Jeg har faktisk ingen anelse, helt sant. Det eneste pappa vil ut med, er at jeg må tenke helt logisk og legge alt overnaturlig tilstede. Hmpf! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.