Gjest dele dine erfaringer Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Noen som har erfaring med lavkaloridiett som smaker godt og er til å holde ut i 2-3 uker? Jeg vet at det ikke er bra, at man må legge om kosten osv, osv... men jeg ønsker meg en flyingstart. Nutrilett, Noka, osv.osv. Erfaringer please? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Flying start må vel være proteindiett. Men da skal du bare spise sånn i noen uker altså, hvis ikke kan du DØ! 0 Siter
Gjest dele dine erfaringer Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Flying start må vel være proteindiett. Men da skal du bare spise sånn i noen uker altså, hvis ikke kan du DØ! Dø?? Det hørtes da voldomst ut at man kan dø av proteindietter? Er det fakta eller noe du bare skriver for moro skyld? 0 Siter
Gjest snuupii Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Dø?? Det hørtes da voldomst ut at man kan dø av proteindietter? Er det fakta eller noe du bare skriver for moro skyld? Det kan nok kalles en overdrivelse tror jeg.. frøken tjohooo har vært en tur på byen og kommet sjarmerende beruset hjem så jeg i et annet innlegg her, så hun har nok bare tatt litt hardt i? ;o) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Dø?? Det hørtes da voldomst ut at man kan dø av proteindietter? Er det fakta eller noe du bare skriver for moro skyld? Det finnes folk som dør av ensidig kosthold. Og det verserer visstnok noen rykter om at folk skal ha dødd av disse diettene. De anbefaler Atkins-dietten kun i begynnelsen av en slankekur, ikke over lengre tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.