Gå til innhold

For en prisforskjell!!

Anbefalte innlegg

Gjest prisbevisst
Skrevet

Noka-dietten:

helsekostshop.no kr. 149 pr. pakke. Porto kr. 39,- uansett hvor stor bestilling.

abc-helsekost.no kr. 295,- pr,. pk. Porto inkludert i prisen.

Videoannonse
Annonse
Gjest krogstad
Skrevet

Er det like mye i pakkene da? Nå kommer noka med ulke størrelser.

Gjest prisbevisst
Skrevet

Er det like mye i pakkene da? Nå kommer noka med ulke størrelser.

Ups... *rødme*

Var ikke klar over at det var to ulike størrelser.

Gjest krogstad
Skrevet

Ups... *rødme*

Var ikke klar over at det var to ulike størrelser.

Det er ikke så rart, de har nettopp begynt med det, tror jeg. Hva ble billigst? Bruker du Noka?

Gjest prisbevisst
Skrevet

Det er ikke så rart, de har nettopp begynt med det, tror jeg. Hva ble billigst? Bruker du Noka?

Jeg har ikke regnet på hva som blir billigst, det blir sikkert hipp som happ. Jeg har tenkt å prøve dette, men først må jeg jo få pakken som jeg bestilte (og trodde var rasende billig....!!)

Skrevet

Jeg har ikke regnet på hva som blir billigst, det blir sikkert hipp som happ. Jeg har tenkt å prøve dette, men først må jeg jo få pakken som jeg bestilte (og trodde var rasende billig....!!)

Hvis du allerede angrer kjøpet kan du jo sende dem en mail og be dem om å stoppe forsendelsen.

Noka dietten får en kjøpt på apotek og i helsekosten også, da slipper du porto..

Den med sjokoladesmak er faktisk ikke så ille om man har oppi kakao og kunstig søtningspulver.

Syns de smaker litt lite. Om du kjøper vanilje kan du jo prøve ekstremt maneg varianter. Ha oppi frukt eller lignende og lage mer spennende drinker. Vet det er en del oppskrifter på Slankenett.no.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...