Gå til innhold

Sjekkemarkedet

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

Det er for mye å "velge i". Det er for vanskelig å "velge". Det finnes så mange man kommer spesielt godt over ens med. Det er for overflatisk å "velge". Sånn bortsett fra at det er mye hva man gjør det til selv, er det sikkert stor sjanse for å velge feil. Så helst må man kanskje ha en liten dose flaks. Man er tross alt bare fruktbar til i 40-50-årsalderen. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men det er for mange hyggelige gutter der ute. Og så finnes det veldig mange desperate gutter også. Jeg tror snart jeg skal melde meg på arrangert ekteskap, no offence til alle som er ulykkelig tvangsgiftet, men det hadde kanskje vært like greit. Videre kan det være like greit å slutte å drikke.

Jeg konkluderer med at jeg er full, og at det har vært en interessant kveld. I morgen er det på'n igjen, jeg ønsker meg og alle andre lykke til. Okei!

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Så magne hyggelige gutter og du er likevel hjemme klokka 5. :)

Skrevet

Kanskje utvalget av pene, hyggelige, kjekke og interessante gutter blir mindre neste helg om du lar vær å drikke?

Gjest helt enig i det
Skrevet

Kanskje utvalget av pene, hyggelige, kjekke og interessante gutter blir mindre neste helg om du lar vær å drikke?

Godt svar...:)

Gjest jeremiaz
Skrevet

Jeg har tidligere registrert at du har en god porsjon naivisme, når det gjelder forhold, hvor lenge de varer, hvilke faser man etterhvert går inn i osv. Krydret med en holdning til ekteskap, som går på at man godt kan suse videre, "for barnas skyld", selv om foreldrene er totalt uinteressert i hverandre seksuelt sett.

Har stusset litt på dette, og har vel tidligere bedømt deg som voksen, og i et i etablert forhold, men nå skjønner jeg hvor ung og uerfaren du er.

Skrevet

Ja, ølbriller er jo fint :P

Skrevet

Han har sovnet nå da, vet du ;o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Trodde tjohooo var ei berte jeg:-)

Skrevet

Tror Daisy mente at gutten Tjohooo hadde med hjem, hadde sovnet ;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Tror Daisy mente at gutten Tjohooo hadde med hjem, hadde sovnet ;)

Ok - leste ikke så nøye igjennom tråden:-)

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja, det ble for mye å holde styr på... rett og slett... hi, hi...

Gjest tjohooo
Skrevet

Det kan nok være! Tror jeg prøver det i kveld... hi,hi

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg har tidligere registrert at du har en god porsjon naivisme, når det gjelder forhold, hvor lenge de varer, hvilke faser man etterhvert går inn i osv. Krydret med en holdning til ekteskap, som går på at man godt kan suse videre, "for barnas skyld", selv om foreldrene er totalt uinteressert i hverandre seksuelt sett.

Har stusset litt på dette, og har vel tidligere bedømt deg som voksen, og i et i etablert forhold, men nå skjønner jeg hvor ung og uerfaren du er.

Jeg har aldri ment at man skal suse videre for barnas skyld, men jeg har ment at man skal gjøre alt man kan for å få det til å funke, for barnas skyld.

Gjest tjohooo
Skrevet

I sin egen seng i såfall ;)

*fornuftig i går* (tross alt)

Skrevet

Ja, men HAN som var så hyggelig som hun muligens tok med hjem, var sovnet. Derfor var hun på nett klokken 5 i natt :o)

Skrevet

Lykken er ikke å finne seg en mann jenta mi. Hør nå på de som er erfarne og voksne. Lykken er her og nå, og kanskje er lykken for deg å gå ut å sjekke.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, men HAN som var så hyggelig som hun muligens tok med hjem, var sovnet. Derfor var hun på nett klokken 5 i natt :o)

Forståelig - det gjør jeg også når kona (heller) vil sove;)

Skrevet

Lykken kan du bare finne i deg selv og bare oppleves her og nå ;o)

Skrevet

Forståelig - det gjør jeg også når kona (heller) vil sove;)

Dette ble for mye for meg. Hvorfor måtte du ha parantese rundt (heller), når jeg forsto det slik at hun heller vil sove enn våke :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Dette ble for mye for meg. Hvorfor måtte du ha parantese rundt (heller), når jeg forsto det slik at hun heller vil sove enn våke :)

Jeg tror det er mye (ironi) du ikke forstår i kveld:-)

Send meg heller et bilde av nykjøkkenet ditt, du har vel digitalkamera.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...