Gå til innhold

Møte en på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest negnindelna rof  mynona
Skrevet

Jeg 'traff' en herlig mann på nettet for noen få dager siden. Dvs. jeg har ikke sett han i RL enda, men vi har skrevet lange mailer og vekslet riktige navn, ikke kommet så langt å gi hverandre tlf.nr. Han sier ofte at han vil gjerne beholde kontakten, og at han liker det jeg skriver. Han har interessant bakgrunn, og jeg føler at vi har like interesser. Har datet en del som jeg har møtt på nettet, og hatt kortere forhold etter det. Dette er første gang jeg føler at jeg møter en som har utdannelse, jobb og interesser som matcher så bra. Jeg er utålmodig, og lurer på om jeg skal gå fort frem denne gangen og foreslå et møte, eller om jeg skal bli bedre kjent med han via mailskriving først. Vi har ikke sendt hverandre bilder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da, i prinsippet, ikke forskjell på å møte noen fra nettet, og å møte noen på en bar, eller lignende.

Hvis du ønsker å treffe ham, avtal et møte på en kafé - gjerne til lunsj. Da er det lettere å trekke deg hvis du ikke liker ham.

Lykke til, og kos deg!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er da, i prinsippet, ikke forskjell på å møte noen fra nettet, og å møte noen på en bar, eller lignende.

Hvis du ønsker å treffe ham, avtal et møte på en kafé - gjerne til lunsj. Da er det lettere å trekke deg hvis du ikke liker ham.

Lykke til, og kos deg!

Med vennlig hilsen

Prinsippene er de samme,men forskjellen er at når du møter noen på bar eller lignende så vet du hvordan vedkommende ser ut, har hørt stemmen osv. Det er ofte det som avgjør om du liker personen eller ikke. Ellers er jeg enig med deg i at det er bare å foreslå et møte på en kafe over en kopp kaffe for å kunne raskt trekke seg. Det er greit å gjøre det raskt for å ikke gjøre seg for store forventninger.

Skrevet

Det beste er nok å møtes så fort som mulig, spesielt siden du synes det kjennes så riktig denne gangen. Avtal møte før forventingene er skrudd skyhøye og fallhøyden blir like stor. Det kan jo klaffe kjempegodt, men det kan også bli en skikkelig nedtur. Kroppsspråk, stemme, fakter og sånt er viktigere enn lik utdannelse og like interesser.

Good luck!!

Skrevet

Det beste er nok å møtes så fort som mulig, spesielt siden du synes det kjennes så riktig denne gangen. Avtal møte før forventingene er skrudd skyhøye og fallhøyden blir like stor. Det kan jo klaffe kjempegodt, men det kan også bli en skikkelig nedtur. Kroppsspråk, stemme, fakter og sånt er viktigere enn lik utdannelse og like interesser.

Good luck!!

Helt enig, men det er et godt utgangspunkt å ha lik utdannelsesbakgrunn og interesser. Hvis utseende, stemme, kroppsspråk og fakter stemmer så er dette kanskje noe fantastisk for begge to.

Skrevet

Helt enig, men det er et godt utgangspunkt å ha lik utdannelsesbakgrunn og interesser. Hvis utseende, stemme, kroppsspråk og fakter stemmer så er dette kanskje noe fantastisk for begge to.

Klart det er en fordel, og det høres jo lovende ut. Dermed kan skuffelsen bli desto større hvis det viser seg at det er en mann som ikke matcher ellers. F.eks. finnes det sikkert masse flotte akademikere som liker å samle på frimerker, men hvis han i tillegg drar inn snørret så det kommer lyder til og med fra halsen, ja da er han uaktuell for meg likevel.... Eller klikker med tunga og snakker veeeldig saakte og lavt.......

He he.

Skrevet

Klart det er en fordel, og det høres jo lovende ut. Dermed kan skuffelsen bli desto større hvis det viser seg at det er en mann som ikke matcher ellers. F.eks. finnes det sikkert masse flotte akademikere som liker å samle på frimerker, men hvis han i tillegg drar inn snørret så det kommer lyder til og med fra halsen, ja da er han uaktuell for meg likevel.... Eller klikker med tunga og snakker veeeldig saakte og lavt.......

He he.

Ja det er jeg enig i :), og det å være akademiker er ikke nok for meg selv om jeg har høy utdannelse selv. Jeg liker ikke menn som er for 'akademiske', for ikke å snakke om snørret :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...