Gjest Tim Tam Tara Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 synes det hele virker merkelig. Funnet halvnaken blodig og død på rommet sitt Torsdag kveld og ingen på folkehøgskolen hadde sett henne siden Onsdag kveld? Kan dette være selvmord? Narkotika? Drap? medelevene vet jo ikke om det er en morder løs på folkehøgskolen. glad min tid på folkehøgskole er forbi. 0 Siter
Gjest venter i spenning Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 er det noen synske blant oss nå som vil uttale seg om hva som virkelig har skjedd her? 0 Siter
Gjest synske marella Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 er det noen synske blant oss nå som vil uttale seg om hva som virkelig har skjedd her? Jeg er synsk og kan fortelle at hun faktisk er død. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg er synsk og kan fortelle at hun faktisk er død. imponerende gåten er løst 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 er det noen synske blant oss nå som vil uttale seg om hva som virkelig har skjedd her? Æ kjenne nåkka hææær.(peker på hodet) Det e akkurat som æ ha fått et slag hæær. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Ja, folkehøyskolene i Norge er nok ikke trygge lenger. I fjor var det opptil flere drap i Trondheim. Dit drar jeg aldri igjen. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Æ kjenne nåkka hææær.(peker på hodet) Det e akkurat som æ ha fått et slag hæær. Neste uke. I Fornemmelse for hvor. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Ja, folkehøyskolene i Norge er nok ikke trygge lenger. I fjor var det opptil flere drap i Trondheim. Dit drar jeg aldri igjen. hvilke drap i trondheim? 0 Siter
amber sun Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Hun ble ikke funnet blodig. Hun ble kvalt, sto om det i avisa idag. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 hvilke drap i trondheim? Aner ikke. 0 Siter
molli Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Selvmord!??? Hun var jo kvalt med HENDER, stakkars mennesket! Hvordan er det mulig å kvele seg selv med egne hender, liggende utstrakt i sengen, tror du? 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg er synsk og kan fortelle at hun faktisk er død. http://akelia.net/img/smileys/LolLolLolLol.gif 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.