Gå til innhold

Hva tror dere har skjedd med Jenta som er drept i Sogndal

Anbefalte innlegg

Gjest Tim Tam Tara
Skrevet

synes det hele virker merkelig. Funnet halvnaken blodig og død på rommet sitt Torsdag kveld og ingen på folkehøgskolen hadde sett henne siden Onsdag kveld? Kan dette være selvmord? Narkotika? Drap?

medelevene vet jo ikke om det er en morder løs på folkehøgskolen. glad min tid på folkehøgskole er forbi.

Videoannonse
Annonse
Gjest venter i spenning
Skrevet

er det noen synske blant oss nå som vil uttale seg om hva som virkelig har skjedd her?

Gjest synske marella
Skrevet

er det noen synske blant oss nå som vil uttale seg om hva som virkelig har skjedd her?

Jeg er synsk og kan fortelle at hun faktisk er død.

Skrevet

Jeg er synsk og kan fortelle at hun faktisk er død.

imponerende :)

gåten er løst

Skrevet

Æ kjenne nåkka hææær.(peker på hodet)

Det e akkurat som æ ha fått et slag hæær.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Ja, folkehøyskolene i Norge er nok ikke trygge lenger. I fjor var det opptil flere drap i Trondheim. Dit drar jeg aldri igjen.

Gjest tjohooo
Skrevet

Æ kjenne nåkka hææær.(peker på hodet)

Det e akkurat som æ ha fått et slag hæær.

Neste uke.

I

Fornemmelse for hvor.

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja, folkehøyskolene i Norge er nok ikke trygge lenger. I fjor var det opptil flere drap i Trondheim. Dit drar jeg aldri igjen.

hvilke drap i trondheim?

Skrevet

Hun ble ikke funnet blodig. Hun ble kvalt, sto om det i avisa idag.

Skrevet

Selvmord!??? Hun var jo kvalt med HENDER, stakkars mennesket! Hvordan er det mulig å kvele seg selv med egne hender, liggende utstrakt i sengen, tror du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...