Gå til innhold

Ekstrem forvandling

Anbefalte innlegg

Gjest jeg bare undres
Skrevet

Jeg synes det er litt morsomt å se på dette programmet, helt utrolig hva de får til.

Det som provoserer meg er at alle kvinnene ender opp med silikonbryst. Jeg kunne tenkt meg å gjøre mye rart hos en kirurg, men å operere implantat i brystene kunne jeg ikke tenkt meg. Jeg kunne tenkt meg å stramme brystene ved å løfte de og fjerne løs hud, men silikon eller annet implantat - nei takk!!

De må da være i veien hele tiden? Hva med følsomheten i brystvortene? Hvorfor denne voldomme fokuseringen på bryst, må de være så store og strutne?

Og dere menn - er det ikke merkelig å kose med silikonpupper, nesten som å ha en oppblåsbar i senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Jeg kunne heller aldri tenkt meg silikon eller annet i puppene. Men kunne godt tenkt meg å gjøre annet med dem. F.eks. redusere den ene så de blir like store.. Ville ikke hatt implantat for å gjøre dem like store selv om jeg egentlig ikke vil ha mindre pupper. Eller pupp :)

Skrevet

Enig. Jeg kunne heller aldri tenkt meg silikon eller annet i puppene. Men kunne godt tenkt meg å gjøre annet med dem. F.eks. redusere den ene så de blir like store.. Ville ikke hatt implantat for å gjøre dem like store selv om jeg egentlig ikke vil ha mindre pupper. Eller pupp :)

Det har forundret meg også.

Panneløft, snakker de om, så får de struttpupper!!

Det er bra panneløft, må jeg si.....

Forøvrig kunne jeg godt ha tenkt meg å ordne litt på ansiktet. Har noen stygge arr etter en bilulykke, og det hadde ikke gjort meg noe å få fjernet det.

På den annen side, vil det jo bli arr andre steder da kanskje...?

Har også en stygg mage, som ikke kan trimmes bort.

Den ble til en følelsesløs/nummen hengebuk etter en kreftoperasjon for noen år siden.

Så litt justeringer, ja takk!!

Skrevet

Nok en puppediskusjon.

Jeg synes folk får gjøre hva de vil, men dette har undret meg også.

De fleste kommer for noe helt annet, men alle ender opp med nye pupper.

Skrevet

Jeg syns folk må få gjøre det de vil.

Hvis du ikke vil ha silikon, så lar du være. Hvis noen ønsker silikon, så må de få gjøre det.

Gjest jeg bare undres
Skrevet

Jeg syns folk må få gjøre det de vil.

Hvis du ikke vil ha silikon, så lar du være. Hvis noen ønsker silikon, så må de få gjøre det.

Jeg har ikke sagt at folk ikke skal få lov til å gjøre hva de vil, jeg har uttrykt forundring fordi:

1) Jeg kjenner ikke en eneste jente som kunne tenke seg å ha implantat i brystene.

2) De fleste av de som blir intervjuet på forhånd har problemer med ansiktet, de ønsker å rette opp nesen, ører, ansiktsløft og andre godt synlige skavanker. Likevel ender alle opp med fettsuging og brystimplantat. Jeg lurer jo da på om de blir presset til dette fordi konseptet er at så mye som mulig skal forvandles.

Det er også ganske trist å se på at leger kan finne på å fettsuge kvinner som er tynn og slank. Må alle være perfekt? Når leger - som folk flest har en klokketro på - støtter at kun det perfekte er bra nok, da er det noe riv ruskende galt med holdningene her i samfunnet.

Hvilke signaler sendes ut til unge jenter som sliter med kroppen sin?

Som sagt - jeg er ikke imot plastisk kirurgi, men jeg er imot det når det tar sikte på å lage en standard på hvordan kvinner skal se ut.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet. Det er ikke legene som sier at de MÅ ha silikon i puppene, jeg er ganske sikker på at dette er noe de velger selv. Og hvorfor ikke, mange vil se på det som et fint bonus, selv om det i bunn og grunn ikke er defor de er med på ekstrem forvandling.

Skrevet

Jeg har nå egentlig bitt meg merke i at det er en god del som _ikke_ vil gjøre noe med puppene sine. Som tydeligvis er fornøyd med dem.

Og så er det en del som vil ha oppstramming. Så at alle ender opp med silikonpupper, stemmer da slett ikke..

Ellers ville jeg også gjort "så mye som mulig" hvis jeg først var misfornøyd og fikk en gratis mulighet til å fikse på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...