Gå til innhold

Endelig nytt kjøkken, jippiiiiiiiii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nye kjøkkenet mitt er ferdigmontert og alt har gått greit hittil. Nå venter jeg på elektrikeren på mandag og rørleggeren på tirsdag, og da kan jeg begynne å flytte alt inn igjen. Har vært sykemeldt over en uke, og nå har legen funnet fram til at det er pga. allergi. Støvet svever over hele leiligheten.

Kjøkkenet er bare nyyyyyyyyyydelig, og det er i hvert fall en lykke. Kjøkkenmontøren var ordentlig hyggelig og gjorde en fantastisk bra jobb. Han roste meg for tegningene som jeg hadde gjort helt selv, ikke hjelp fra IKEA i det hele tatt, og sa at det ble både tatt vare på det funksjonelle og estetiske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Det var flott at alt gikk greit o)

Jeg venter og venter på mitt og håper jeg får det før jul så ellers så blir det ikke julemat her i huset.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Skjønte jo at det var noe, du har jo nesten ikke vært her i det siste.

Når rørleggeren kommer blir det enda mer sus over sakene;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg venter og venter på mitt og håper jeg får det før jul så ellers så blir det ikke julemat her i huset.

Trenger du elektriker?;)

Skrevet

Trenger du elektriker?;)

Jeg trenger allerførst vedtaket skriftelig slik at vi kan bestille det jeg trenger.

Skrevet

Syntes det var vanskelig å tegne kjøkken, har du noen tips??

Skrevet

Syntes det var vanskelig å tegne kjøkken, har du noen tips??

Bruker du tegneprogrammet hos IKEA?

Hvis du gjør det så er det ganske enkelt i bruk, men jeg brukte enorm tid på å tenke igjennom alle muligheter. Først måtte jeg ha klart hva jeg ville ha, og så finne ut om det passet inn. Siden jeg har lite kjøkken lagde jeg flere forslag som jeg skrev siden ut og så på innimellom. Tankeprosessen er viktig. Jeg tegnet kjøkkenet i sommer og gikk etterpå og så på kjøkken for å tenke ut hva jeg ville ha. Jeg endret stadig på det, og måtte også endre underveis i monteringen. Men jeg er i hvert fall fantastisk fornøyd med resultatet.

Skrevet

Skjønte jo at det var noe, du har jo nesten ikke vært her i det siste.

Når rørleggeren kommer blir det enda mer sus over sakene;)

Når rørleggeren kommer har elektrikeren vært her. Da renner det vann og jeg kan bruke oppvaskemaskinen :) Jeg gleder meg vanvittig til neste helg. Skal få alle ting på plass og lage god mat i det nye kjøkkenet.

Skrevet

Jeg trodde du hadde fått nytt kjøkken???????? Jeg reiser til Island i juleferien, og gleder meg vanvittig. Er nesten som en liten unge. Det blir ikke julemat i selve jula på det nye kjøkkenet mitt, men det blir julefest med ordentlig islandsk julemat når jeg kommer tilbake i januar.

Skrevet

Jøss, da gikk det jo kjapt alikevel da jo. Har nemlig dårlige erfaringer med ikeHa.

Gratulerer med nytt kjøkken.

Var alle delene på plass også?

Skrevet

Jøss, da gikk det jo kjapt alikevel da jo. Har nemlig dårlige erfaringer med ikeHa.

Gratulerer med nytt kjøkken.

Var alle delene på plass også?

Nei ikke helt, men det var ingen store greier så det gikk greit å dra og bytte.

Skrevet

Jeg trodde du hadde fått nytt kjøkken???????? Jeg reiser til Island i juleferien, og gleder meg vanvittig. Er nesten som en liten unge. Det blir ikke julemat i selve jula på det nye kjøkkenet mitt, men det blir julefest med ordentlig islandsk julemat når jeg kommer tilbake i januar.

Jeg har fått det innvilget men ikke fått det enda. Og jeg tror verken Hjelpemiddelsentralen eller husbanken er i det kjappe hjørnet for øyeblikket så det kan nok ta noen mnd.

Skrevet

Gratulerer!! Det blir vel morsomt med julebakst på nytt kjøkken??

Skrevet

Jeg har fått det innvilget men ikke fått det enda. Og jeg tror verken Hjelpemiddelsentralen eller husbanken er i det kjappe hjørnet for øyeblikket så det kan nok ta noen mnd.

Jeg forstår godt at hvis du må sende noen søknader i systemet at det tar tid. Jeg slipper i hvert fall det, og regningene tar jeg siden. Er ikke kommet så langt å få oversikt over dem.

Skrevet

Gratulerer!! Det blir vel morsomt med julebakst på nytt kjøkken??

Ja det lille jeg skal bake. Jeg skal til Island og feire jul med de 13 islandske julenissene (som har hver sitt navn og sin personlighet).

Skrevet

Jeg forstår godt at hvis du må sende noen søknader i systemet at det tar tid. Jeg slipper i hvert fall det, og regningene tar jeg siden. Er ikke kommet så langt å få oversikt over dem.

Jeg slipper i hvert fall regningene denne gangen så jeg får vel bare finne meg i å vente ;o)

Skrevet

Jeg slipper i hvert fall regningene denne gangen så jeg får vel bare finne meg i å vente ;o)

regningene kan du i hvert fall bli glad for å slippe:)

Skrevet

regningene kan du i hvert fall bli glad for å slippe:)

Det er jeg virkelig glad for også men jul uten ribbe pga manglende stekovn er litt trist da ;o)

Skrevet

Det er jeg virkelig glad for også men jul uten ribbe pga manglende stekovn er litt trist da ;o)

Har ikke du kjøkken nå i det hele tatt???????

Skrevet

Har ikke du kjøkken nå i det hele tatt???????

Jo, men jeg har bare en hybelkomfyr med to plater hvor steikovnen ikke virker og mikrovn. Det går greit men vanskelig å lage de helt store middagene. Men en veldig god unnskyldning til å ha pølse med potetstappe og tomatsuppe til middag :o)

Og en oppvaskmaskin som er 16 år gammel og en vask hvor krana spruter så fælt at jeg blir helt klissvåt hver gang jeg skrur den på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...