Gå til innhold

Endelig nytt kjøkken, jippiiiiiiiii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, men jeg har bare en hybelkomfyr med to plater hvor steikovnen ikke virker og mikrovn. Det går greit men vanskelig å lage de helt store middagene. Men en veldig god unnskyldning til å ha pølse med potetstappe og tomatsuppe til middag :o)

Og en oppvaskmaskin som er 16 år gammel og en vask hvor krana spruter så fælt at jeg blir helt klissvåt hver gang jeg skrur den på.

Kos deg med at du ikke trenger å lage store middager mens du har det slik. Så kan du kose deg enda mer når du får ordentlig kjøkken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg med at du ikke trenger å lage store middager mens du har det slik. Så kan du kose deg enda mer når du får ordentlig kjøkken.

Nemlig :o)

Dessuten klarte jeg endelig å få kjøpt meg ny trykkoker og endelig kan jeg lage skikkelige gryteretter igjen.

Skrevet

Nemlig :o)

Dessuten klarte jeg endelig å få kjøpt meg ny trykkoker og endelig kan jeg lage skikkelige gryteretter igjen.

Og gryteretter er gode og enkle å lage, og da er det greit :)

Skrevet

Og gryteretter er gode og enkle å lage, og da er det greit :)

Det er ordentlig mat for meg også kan jeg bare kikke i kjøleskapet og se hva jeg har og vips så er maten ferdig :o)

Skrevet

Det er ordentlig mat for meg også kan jeg bare kikke i kjøleskapet og se hva jeg har og vips så er maten ferdig :o)

Det blir sånn hos meg på det nye kjøkkenet, kommer nok ikke til å få tid til å bruke det noe særlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...