Gjest Engelen33 Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg har litt lyst på sånn blå kant rundt.. og ei venninne sa at det kom av at hun hadde XP. Hun sa hun hadde hatt 98 før, men så trykket hun bare med høyre musetast på skrivebordet og da kom det opp flere alternativer.. også xp. Hun valgte det. Jeg skulle prøve det samme, men tror du det gikk? Æsj, fikk opp masse annet, men ikke det hun sa. Må jeg gjøre noe annet eller? Noen som vet hva jeg mener? Blir glad for svar, for jeg føler meg som sagt litt dum. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Det går garantert ikke å oppgradere til xp fra win 98 ved å trykke på høyre musetast. 0 Siter
Gjest oklpertutred Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Høyreklikk på skrivebordet, velg egenskaper og deretter arkfanen utseende, mulig du finner en blå kant der :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Har du winXP? Det er kun snakk om utseende på vinduer o.l. her, ikke en oppgradering av windows. Når du høyreklikker på skriveordet velger du properties (eller noe tilsvarende på norsk). Der kan du velge bl.a. xp tema. 0 Siter
Gjest Engelen33 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Har du winXP? Det er kun snakk om utseende på vinduer o.l. her, ikke en oppgradering av windows. Når du høyreklikker på skriveordet velger du properties (eller noe tilsvarende på norsk). Der kan du velge bl.a. xp tema. Jeg har win98. Jeg skal prøve om jeg får det til. Tusen takk!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.