Gjest jente18årpå julaften Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 synes dere hun er pen? hun som spiller i 7 himmel, som går på tv2 kl 14 på hverdager. noen sa jeg lignet på henne i kveld, men jeg vet ikke om jeg skal ta det som et komplement eller ei. selv synes jeg hun er søt, men hun er liksom ikke klassisk pen! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 hvilken person spiller hun i serien da? navnet du nevner sier meg ikke så mye 0 Siter
Gjest jente18årpå julaften Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 hvilken person spiller hun i serien da? navnet du nevner sier meg ikke så mye hun er den nest eldste. altså gutten er eldst så kommer jessica biel, så kommer en annen jente. Det er ikke hun som er nr 3, hun synes jeg ikke er så pen, så det hadde jeg ikke tatt som noe komplement. det er hun som ikke begynte på college eller noe. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 hun er den nest eldste. altså gutten er eldst så kommer jessica biel, så kommer en annen jente. Det er ikke hun som er nr 3, hun synes jeg ikke er så pen, så det hadde jeg ikke tatt som noe komplement. det er hun som ikke begynte på college eller noe. Visste du at hun som spiller nr. 3 i virkeligheten er eldre enn Jessica Biel? Hah! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Visste du at hun som spiller nr. 3 i virkeligheten er eldre enn Jessica Biel? Hah! Hvordan vet du det? 0 Siter
cecily Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Visste du at hun som spiller nr. 3 i virkeligheten er eldre enn Jessica Biel? Hah! Virkelig? Sånn ser det ikke ut. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 hun er den nest eldste. altså gutten er eldst så kommer jessica biel, så kommer en annen jente. Det er ikke hun som er nr 3, hun synes jeg ikke er så pen, så det hadde jeg ikke tatt som noe komplement. det er hun som ikke begynte på college eller noe. Er det hun som spiller Mary? Eller Lucy? 0 Siter
nova1365380767 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det er vel hun som spiller Mary? Fin jente, synes jeg. Girl next door og av det sporty slaget, men jeg kan tenke meg at det ikke er mye sminke og stæsj som skal til for å gjøre henne til en skjønnhet. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hvordan vet du det? imdb.com , hehe 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Virkelig? Sånn ser det ikke ut. Enig, men det stemmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.