Gå til innhold

jessica biel

Gjest jente18årpå julaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes dere hun er pen? hun som spiller i 7 himmel, som går på tv2 kl 14 på hverdager.

noen sa jeg lignet på henne i kveld, men jeg vet ikke om jeg skal ta det som et komplement eller ei.

selv synes jeg hun er søt, men hun er liksom ikke klassisk pen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken person spiller hun i serien da? navnet du nevner sier meg ikke så mye

Skrevet

hvilken person spiller hun i serien da? navnet du nevner sier meg ikke så mye

hun er den nest eldste. altså gutten er eldst så kommer jessica biel, så kommer en annen jente. Det er ikke hun som er nr 3, hun synes jeg ikke er så pen, så det hadde jeg ikke tatt som noe komplement.

det er hun som ikke begynte på college eller noe.

Gjest Mr Papp
Skrevet

hun er den nest eldste. altså gutten er eldst så kommer jessica biel, så kommer en annen jente. Det er ikke hun som er nr 3, hun synes jeg ikke er så pen, så det hadde jeg ikke tatt som noe komplement.

Visste du at hun som spiller nr. 3 i virkeligheten er eldre enn Jessica Biel? Hah!

Gjest tjohooo
Skrevet

Visste du at hun som spiller nr. 3 i virkeligheten er eldre enn Jessica Biel? Hah!

Hvordan vet du det?

Skrevet

Virkelig? Sånn ser det ikke ut.

Skrevet

Er det hun som spiller Mary?

Eller Lucy?

nova1365380767
Skrevet

Det er vel hun som spiller Mary? Fin jente, synes jeg. Girl next door og av det sporty slaget, men jeg kan tenke meg at det ikke er mye sminke og stæsj som skal til for å gjøre henne til en skjønnhet.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Virkelig? Sånn ser det ikke ut.

Enig, men det stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...