Gå til innhold

Fjerning av lagrede søkeord

Anbefalte innlegg

Gjest Mr Papp
Skrevet

God aften.

Noen som vet hvordan man gjør dette? Dvs., jeg sletter både "history" og cacha i Explorer. Cookies er, så vidt jeg vet, ikke aktivert.

Mine gamle søkeord popper opp i søkefeltene.

Og nei, det er ikke derfor jeg vil fjerne dem. :-P

??

Skrevet

Verktøy > Alternativer for internett

* Generelt > Midlertidige internettfiler (Slett informasjonskapsler og Slett filer) + Logg (Slett logg)

* Innhold > Personlige opplysninger (Autofullfør > Tilbakestill skjemaer og Fjern passord)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Verktøy > Alternativer for internett

* Generelt > Midlertidige internettfiler (Slett informasjonskapsler og Slett filer) + Logg (Slett logg)

* Innhold > Personlige opplysninger (Autofullfør > Tilbakestill skjemaer og Fjern passord)

Genialt! Si fra hvis du trenger hjelp til å flytte, lære noter, padle kajakk eller reparere sykkelen.

Takk skal du ha!

Gjest oklpertutred
Skrevet

God aften.

Dette programmet var slett ikke så dumt, sjøl om det ikke hadde den nødvendige funksjonen. Det var praktisk, og jeg vil beholde det på min maskin. :P

Takk, takk!

Den har den nødvendige funksjonen du må bare hake av alle alternativene, så må du kjøre programmet mens explorer er kjører, deretter stenger du explorer. Når du åpner den igjen er tingene du etterspør borte :-)

Den fjerner langt flere spor enn hva kjhkjb sin metode gjør :-)

Skrevet

Du kan merke søkeordet du vil slette og helt enkelt trykke på Delete.

Window Washer er også å anbefale til å rydde opp etter en tur på nettet.

http://www.webroot.com/

Gjest Mr Papp
Skrevet

Den har den nødvendige funksjonen du må bare hake av alle alternativene, så må du kjøre programmet mens explorer er kjører, deretter stenger du explorer. Når du åpner den igjen er tingene du etterspør borte :-)

Den fjerner langt flere spor enn hva kjhkjb sin metode gjør :-)

Jeg kryssa av for alle alternativene, men jeg hadde ikke IE oppe, tror jeg.

Takk igjen!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Du kan merke søkeordet du vil slette og helt enkelt trykke på Delete.

Window Washer er også å anbefale til å rydde opp etter en tur på nettet.

http://www.webroot.com/

Takk skarr'u ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...