Gå til innhold

Kan noen hjelpe med ett svar!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ett svar..Eg har hatt menstrasjonen i snart en uke men med bare små blødninger.Jeg har aldri hatt lite blødninger.Men har aldri hatt den i en uke eller.Jeg er også overvektig så eg lurer på om dette er normalt.Gikk en lang tur dagen før jeg fikk den.Kan dette påvirke eller?lurer også om det er normalt og ha blod i utfloden..Hilsen fra en som er litt redd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om overvekt og turgåing har noe å si, har jeg faktisk ikke peiling på. Men lurer på om du bruker p-piller? Jeg har også hatt sånne rare mensensperioder, med liten mengde blod, men gjerne i opp til tre uker sammenhengende før det avsluttes med en uke med vanlige blødninger. (Dette har som regel vært når jeg har hoppet over pillefri uke for å utsette mensen.)

Skrevet

Om overvekt og turgåing har noe å si, har jeg faktisk ikke peiling på. Men lurer på om du bruker p-piller? Jeg har også hatt sånne rare mensensperioder, med liten mengde blod, men gjerne i opp til tre uker sammenhengende før det avsluttes med en uke med vanlige blødninger. (Dette har som regel vært når jeg har hoppet over pillefri uke for å utsette mensen.)

nei jeg går ikke på p-piller.det er derfor jeg begynner å lure litt.Jeg har så utrolig små blødninger og synes dette er ekkelt..Sitter pris på om du vet mer

Skrevet

Kan du være gravid?

Jeg vet ikke..Det er derfor jeg lurer også litt på dette med mensen..Men er det noen der ute som har hatt menstrasjonen i en uke med små blødninger??Har du små blødninger når du er gravid da??Takker for svar

Skrevet

Jeg vet ikke..Det er derfor jeg lurer også litt på dette med mensen..Men er det noen der ute som har hatt menstrasjonen i en uke med små blødninger??Har du små blødninger når du er gravid da??Takker for svar

Det er ikke så uvanlig med småblødninger ved menstider hvis man er gravid. Jeg kjenner folk som har hatt mens under nesten hele svangerskapet. Ta en gravitest, for sikkerhets skyld

Skrevet

Det er ikke så uvanlig med småblødninger ved menstider hvis man er gravid. Jeg kjenner folk som har hatt mens under nesten hele svangerskapet. Ta en gravitest, for sikkerhets skyld

Oki.Men kan man ha blod i utfloden da?Er det normalt hvet du om det??Takker så mye for svaret

Skrevet

Oki.Men kan man ha blod i utfloden da?Er det normalt hvet du om det??Takker så mye for svaret

Jeg blander meg inn her, jeg. Blod i utflod har jeg også hatt. Sånn brunaktig ekkel utflod. Hvis det er det du mener. Og vet flere som har hatt det, så unormalt er det nok ikke. Hva det kommer av i ditt tilfelle kan jeg desverre ikke svare på. Hos meg er det p-pillene som har skylden.

Skrevet

Jeg blander meg inn her, jeg. Blod i utflod har jeg også hatt. Sånn brunaktig ekkel utflod. Hvis det er det du mener. Og vet flere som har hatt det, så unormalt er det nok ikke. Hva det kommer av i ditt tilfelle kan jeg desverre ikke svare på. Hos meg er det p-pillene som har skylden.

Oki..Det var nå bra.Håper at det roer seg litt ned da i løpet av uken.Men synes du at jeg skulle ha godt til legen hvis det forsetter i lengre tid?Jeg er bare 17 så hvis eg må til lege må jeg da ha med meg min mor?Takk for svaret

Skrevet

Det vet jeg ikke. Men jeg har aldri spist p-piller heller.

Skrevet

Er ikke blodet i brun utflod gammelt blod da? Fra forrige mens, som ikke kom helt ut?

Gjest tottlå
Skrevet

Oki..Det var nå bra.Håper at det roer seg litt ned da i løpet av uken.Men synes du at jeg skulle ha godt til legen hvis det forsetter i lengre tid?Jeg er bare 17 så hvis eg må til lege må jeg da ha med meg min mor?Takk for svaret

Overvekt kan spille inn på mensen, akkuratt likt som undervekt kan! Har ei venninne som er svært overvektig, og hun har mistet mensen helt. Hun har fått beskjed av legen at dersom hun slanker seg, vil antageligvis mensen komme igjen.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

nei jeg går ikke på p-piller.det er derfor jeg begynner å lure litt.Jeg har så utrolig små blødninger og synes dette er ekkelt..Sitter pris på om du vet mer

har du ikke en helsesøster du kan snakke med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...