Gå til innhold

Å Rosenborg, å Rosenborg...

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg tror jaggu RBK vant. Det har vært en livlig kveld på byn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist at Vålerenga ikke tok gullet. Sympatien landet rundt ligger hos de, om vi ser bort fra en viss barte-region i Midt-Norge.

Skrevet

Det var trist at Vålerenga ikke tok gullet. Sympatien landet rundt ligger hos de, om vi ser bort fra en viss barte-region i Midt-Norge.

Enig, men de har gjort en bra sesong og feiret vel nesten som om de fikk gull!

Liv i by'n igår kveld og natt har jeg hørt.

Gjest tottlå
Skrevet

Enig!!!

Gjest skuffet fotballdust
Skrevet

Utrolig skuffende og veldig kjedelig at RBK vant i år igjen.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Helt uenig! Jeg unner andre å vinne seriegull fremfor RBK. Skulle holdt med hvem som helst som kunne hamle opp med dem for å ta seieren fra dem, bare ikke Vålerenga eller Brann (om det hadde vært aktuelt...).

Skrevet

Det var moro å se alt fyverkeriet fra verandaen til et vennepar i går kveld og! Vi hadde kjempeutsikt :)

Skrevet

Det var moro å se alt fyverkeriet fra verandaen til et vennepar i går kveld og! Vi hadde kjempeutsikt :)

Æsj, jeg hørte det bare. Og så at himmelen blinket i hvitt... Så hørte jeg fra TV'en "Ja nå smeller det i fyrverkeri her"... så da skjønte jeg jo iallefall hvor det kom ifra :)

Skrevet

Helt uenig! Jeg unner andre å vinne seriegull fremfor RBK. Skulle holdt med hvem som helst som kunne hamle opp med dem for å ta seieren fra dem, bare ikke Vålerenga eller Brann (om det hadde vært aktuelt...).

I tillegg til RBK, er det vel ingen mer fargerike klubber, med liv og sjel, som Vålerenga og Brann. De andre blir lett en grå masse.

Skrevet

Høh, de beste vant ;o)

Skrevet

Høh, de beste vant ;o)

Det har jeg aldri protestert på. Men synd at det skal avgjøres med så ørsmå marginer. Spennende var det hvertfall!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har jeg aldri protestert på. Men synd at det skal avgjøres med så ørsmå marginer. Spennende var det hvertfall!

Synd?

Gårsdagens oppgjør er sannsynligvis den mest spennende sesongavslutninga som noensinne har vært i Norge - og garantert i nyere tid.

Så synd var det i hvert fall ikke. Tvert imot.

Selv om også jeg håpet at VIF skulle vinne.

Skrevet

Æsj, jeg hørte det bare. Og så at himmelen blinket i hvitt... Så hørte jeg fra TV'en "Ja nå smeller det i fyrverkeri her"... så da skjønte jeg jo iallefall hvor det kom ifra :)

Vi var oppe i Moholtområdet, og så rett ned på Lerkendal. Nyttårsaften på forskudd, vi feiret med vin og tapas ;)

Skrevet

Det er jo de små marginene som gjør det så spennende! Det er jo kjedelig når RBK har vunnet serien når det gjenstår 5 kamper.

Gjest tjohooo
Skrevet

Aha, var derfor det var så mange sure blærumer på byen lørdag sikkert :D

Gjest tjohooo
Skrevet

Utrolig skuffende og veldig kjedelig at RBK vant i år igjen.

Synd, det ... ;)

Gjest tjohooo
Skrevet

ahaaa, derfor det smalt så mye og ja! Jeg var jo selvfølelig full, og skjønte ikke stort.

Gjest tjohooo
Skrevet

Vi var oppe i Moholtområdet, og så rett ned på Lerkendal. Nyttårsaften på forskudd, vi feiret med vin og tapas ;)

Ble skremt av smellene og falt nesten oppi dokka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...