Gjest tjohooo Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg tror jaggu RBK vant. Det har vært en livlig kveld på byn. 0 Siter
nolte Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det var trist at Vålerenga ikke tok gullet. Sympatien landet rundt ligger hos de, om vi ser bort fra en viss barte-region i Midt-Norge. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det var trist at Vålerenga ikke tok gullet. Sympatien landet rundt ligger hos de, om vi ser bort fra en viss barte-region i Midt-Norge. Enig, men de har gjort en bra sesong og feiret vel nesten som om de fikk gull! Liv i by'n igår kveld og natt har jeg hørt. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det var trist at Vålerenga ikke tok gullet. Sympatien landet rundt ligger hos de, om vi ser bort fra en viss barte-region i Midt-Norge. Enig!!! 0 Siter
Gjest skuffet fotballdust Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Utrolig skuffende og veldig kjedelig at RBK vant i år igjen. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det var trist at Vålerenga ikke tok gullet. Sympatien landet rundt ligger hos de, om vi ser bort fra en viss barte-region i Midt-Norge. Helt uenig! Jeg unner andre å vinne seriegull fremfor RBK. Skulle holdt med hvem som helst som kunne hamle opp med dem for å ta seieren fra dem, bare ikke Vålerenga eller Brann (om det hadde vært aktuelt...). 0 Siter
Line Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det var moro å se alt fyverkeriet fra verandaen til et vennepar i går kveld og! Vi hadde kjempeutsikt 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det var moro å se alt fyverkeriet fra verandaen til et vennepar i går kveld og! Vi hadde kjempeutsikt Æsj, jeg hørte det bare. Og så at himmelen blinket i hvitt... Så hørte jeg fra TV'en "Ja nå smeller det i fyrverkeri her"... så da skjønte jeg jo iallefall hvor det kom ifra 0 Siter
nolte Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Helt uenig! Jeg unner andre å vinne seriegull fremfor RBK. Skulle holdt med hvem som helst som kunne hamle opp med dem for å ta seieren fra dem, bare ikke Vålerenga eller Brann (om det hadde vært aktuelt...). I tillegg til RBK, er det vel ingen mer fargerike klubber, med liv og sjel, som Vålerenga og Brann. De andre blir lett en grå masse. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det var trist at Vålerenga ikke tok gullet. Sympatien landet rundt ligger hos de, om vi ser bort fra en viss barte-region i Midt-Norge. Høh, de beste vant ;o) 0 Siter
nolte Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Høh, de beste vant ;o) Det har jeg aldri protestert på. Men synd at det skal avgjøres med så ørsmå marginer. Spennende var det hvertfall! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det har jeg aldri protestert på. Men synd at det skal avgjøres med så ørsmå marginer. Spennende var det hvertfall! Synd? Gårsdagens oppgjør er sannsynligvis den mest spennende sesongavslutninga som noensinne har vært i Norge - og garantert i nyere tid. Så synd var det i hvert fall ikke. Tvert imot. Selv om også jeg håpet at VIF skulle vinne. 0 Siter
Line Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Æsj, jeg hørte det bare. Og så at himmelen blinket i hvitt... Så hørte jeg fra TV'en "Ja nå smeller det i fyrverkeri her"... så da skjønte jeg jo iallefall hvor det kom ifra Vi var oppe i Moholtområdet, og så rett ned på Lerkendal. Nyttårsaften på forskudd, vi feiret med vin og tapas 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Det har jeg aldri protestert på. Men synd at det skal avgjøres med så ørsmå marginer. Spennende var det hvertfall! Det er jo de små marginene som gjør det så spennende! Det er jo kjedelig når RBK har vunnet serien når det gjenstår 5 kamper. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Det var trist at Vålerenga ikke tok gullet. Sympatien landet rundt ligger hos de, om vi ser bort fra en viss barte-region i Midt-Norge. Aha, var derfor det var så mange sure blærumer på byen lørdag sikkert 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Utrolig skuffende og veldig kjedelig at RBK vant i år igjen. Synd, det ... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Det var moro å se alt fyverkeriet fra verandaen til et vennepar i går kveld og! Vi hadde kjempeutsikt ahaaa, derfor det smalt så mye og ja! Jeg var jo selvfølelig full, og skjønte ikke stort. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Vi var oppe i Moholtområdet, og så rett ned på Lerkendal. Nyttårsaften på forskudd, vi feiret med vin og tapas Ble skremt av smellene og falt nesten oppi dokka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.