favn Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Hvordan minimere alle åpne nettsider på én gang? Jeg brukte funksjonen i Explorer, men da jeg gikk over Opera greide jeg samtidig å glemme tastekombinasjonen. På forhånd takk. 0 Siter
Sør Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Windows har en "Show Desktop" ("Vis Skrivebord") funksjon, som du kan få til å stå ved siden av Start-knappen. Du kan også høyre-klikke på det grå området nederst på skjermen (mellom applikasjons-ikonene), og da får du opp "Minimiser alle vinduer". Med vennlig hilsen 0 Siter
favn Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Windows har en "Show Desktop" ("Vis Skrivebord") funksjon, som du kan få til å stå ved siden av Start-knappen. Du kan også høyre-klikke på det grå området nederst på skjermen (mellom applikasjons-ikonene), og da får du opp "Minimiser alle vinduer". Med vennlig hilsen 'Windows har en "Show Desktop" ("Vis Skrivebord") funksjon, som du kan få til å stå ved siden av Start-knappen.' Den er der. Jeg trengte i grunnen bare å klikke på den ;-) Takk! 0 Siter
citoyen Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 'Windows har en "Show Desktop" ("Vis Skrivebord") funksjon, som du kan få til å stå ved siden av Start-knappen.' Den er der. Jeg trengte i grunnen bare å klikke på den ;-) Takk! Tastekombinasjonen er Win-D (D for Desktop) 0 Siter
fnutt Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Tastekombinasjonen er Win-D (D for Desktop) eller Win+M (M for minimize). Hva er forskjellen tro? Ser ut til at de gjør det samme. Hmmmm..... 0 Siter
citoyen Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 eller Win+M (M for minimize). Hva er forskjellen tro? Ser ut til at de gjør det samme. Hmmmm..... http://blogs.msdn.com/oldnewthing/archive/2004/05/27/143042.aspx 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.