Gå til innhold

God morgen, planlegger ny datamaskin

Anbefalte innlegg

Gjest 62 årgang
Skrevet

Planlegger å kjøpe ny maskin (ikke bærbar). Hvilke programmer bør jeg passe på å få med ?

Hvor kraftig bør maskinen være. Brukes til brev, bilder, brenning, nettsurfing mm,ikke spill. Er det noe jeg bør passe på, tips taes med med stor takk.

Husk still klokka tilbake idag.

Videoannonse
Annonse
Lips1365380508
Skrevet

Spørs hvor mye penger du har lyst til å legge ut, og hva du legger vekt på. Men hvis du bruker den til de tingene du nevnte, trenger du ikke mer enn 1.5 Ghz prosessor, 250 Mb ram, 60 GB hardisk, eller hvor mye du selv ønsker.

Anbefaller XP, og Norton internet security, og Office. Dette er ting du burde ha med. Resten er kosmetikk...

Lykke til;)

Lips1365380508
Skrevet

Spørs hvor mye penger du har lyst til å legge ut, og hva du legger vekt på. Men hvis du bruker den til de tingene du nevnte, trenger du ikke mer enn 1.5 Ghz prosessor, 250 Mb ram, 60 GB hardisk, eller hvor mye du selv ønsker.

Anbefaller XP, og Norton internet security, og Office. Dette er ting du burde ha med. Resten er kosmetikk...

Lykke til;)

...men selvsagt kan du gå opp i prisen, og kjøpe en bedre en, men som sagt, er det ikke nødvendig hvis du bruker den til enkle ting. Jeg har mer enn det jeg nevnte, men egentlig så trenger jeg det ikke.

Men pc-en blir gammel med en gang kan kommer hjem med den.....

Gjest 62 årgang
Skrevet

Lykke til;)

Takk for tipset. Har startet butikk vandringen nå.

:o)

Gjest 62 årgang
Skrevet

...men selvsagt kan du gå opp i prisen, og kjøpe en bedre en, men som sagt, er det ikke nødvendig hvis du bruker den til enkle ting. Jeg har mer enn det jeg nevnte, men egentlig så trenger jeg det ikke.

Men pc-en blir gammel med en gang kan kommer hjem med den.....

Takk for forslaget. Fikk kjøpt en Emachin T4505 idag håper den er ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...