Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg et webcam til 399 kr. Det er av typen logitech.Jeg får ikke bildet klart. Det er liksom veldig kornete... er det vanlig? siden det var så billig? syntes det er merkelig at kvaliteten er så dårlig. Noen som har erfaring med et slikt webcamera eller lignede, eller webcamere generelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du nok lys i rommet?

Hvis du har for lite lys, så vil forsterkeren i kameraet også forsterke opp støyen, og det vil gi et kornete og "støyete" bilde.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Har du nok lys i rommet?

Hvis du har for lite lys, så vil forsterkeren i kameraet også forsterke opp støyen, og det vil gi et kornete og "støyete" bilde.

Med vennlig hilsen

joda masse lys... tror det kanskje er en feil på det her camera mulig... skal da ikke være sånn

Gjest hos oss
Skrevet

joda masse lys... tror det kanskje er en feil på det her camera mulig... skal da ikke være sånn

Vårt kostet 1000 for to år siden, og det er ikke så godt alltid.. Som du beskriver. Bedre med mye lys (dagslys også).

Gjest Lykke til
Skrevet

Det er vanlig at du må stille inn selv. Gå på innstillinger eller hva det enn heter.

Skrevet

Det er vanlig at du må stille inn selv. Gå på innstillinger eller hva det enn heter.

jeg har stilt inn det som skal stilles inn. det blir ikke bedre...

Gjest Lykke til
Skrevet

jeg har stilt inn det som skal stilles inn. det blir ikke bedre...

Vet det er vankselig å finne akkurat riktig på alt, men det skal gå an. Min er ikke dyrere, men ble bedre etter instillinger.

Skrevet

Hvis du har en "ring" rundt øyet, kan du prøve å stille på den for å justere skarpheten/klarheten.

Skrevet

Når en kjøper et webkamera til den prisen, så kan en ikke forvente noen bildekvalitet som er noe å skryte av. Jeg kan garantere at du aldri vil få noe mer ut av det enn det du allerede har. (jeg har maken)

Et alternativ som dette:

http://www.siba.se/Product/product.aspx?Identifier=SE75225&Buyid=74569

...koster litt mer, men er mer anvendelig og leverer bedre bilder. Og det er en befrielse å slippe denne hersens ledningen. Kan ikke tenke meg noe verre enn når det ser ut som en tallerken spagetti bak skjerm og tårn.

Knus sparegrisen og løp og kjøp.

Skrevet

Når en kjøper et webkamera til den prisen, så kan en ikke forvente noen bildekvalitet som er noe å skryte av. Jeg kan garantere at du aldri vil få noe mer ut av det enn det du allerede har. (jeg har maken)

Et alternativ som dette:

http://www.siba.se/Product/product.aspx?Identifier=SE75225&Buyid=74569

...koster litt mer, men er mer anvendelig og leverer bedre bilder. Og det er en befrielse å slippe denne hersens ledningen. Kan ikke tenke meg noe verre enn når det ser ut som en tallerken spagetti bak skjerm og tårn.

Knus sparegrisen og løp og kjøp.

For meg ser det da ut til at det er ledning på den modellen?

Skrevet

For meg ser det da ut til at det er ledning på den modellen?

Nei, sjekk artikkelnummeret: hvis den heter ArtNr.72297, så er det en cordless cam. Selve kameraet ser ut som en kakadue; smalt , med en slags «kam» i fronten.

Om det er state of the art vet jeg ikke, men skal en ha noe bedre, så koster det skjorta og det hvite ut av aua.

Skrevet

Nei, sjekk artikkelnummeret: hvis den heter ArtNr.72297, så er det en cordless cam. Selve kameraet ser ut som en kakadue; smalt , med en slags «kam» i fronten.

Om det er state of the art vet jeg ikke, men skal en ha noe bedre, så koster det skjorta og det hvite ut av aua.

Det du linket til hadde art.nr. 75225.

ArtNr.72297 er imidlertid cordless ja, og koster SEK 1990,-

Så får man jo vurdere om man synes det er verdt prisen... :-)

Selv klarer jeg meg greit uten webcam.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...