Gå til innhold

Teoriprøven

Gjest orke ikke å lese!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh! Teoriproven.no, er overbelastet slik at jeg nå ikke kan øver meg på teorien der. Den klikker etter tre spm. Og den siden er jo den som ligner teoriprøven i rl. best da. SÅ frustrerende! Syns ikke de andre sidene er like gode jeg...har 4 andre,men likte bare den på dagbladet. Og der står det ikke hvor mange svaralternativer som er riktige. Men lurte på om dette er noe nytt på eksamen også? Slik at man vet hvor mange svar som er riktige..blir jo lettere da. Det er vel derfor det er lov med 27 feil nå, og før var det 35. Stemmer dette?

*gruer meg, skal snart ha oppkjøring, og har ennå ikke tatt teorieksamen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått bestilt oppkjøring uten å ha klart teori-prøva først?

Skrevet

Har du fått bestilt oppkjøring uten å ha klart teori-prøva først?

Nei nei. Har ikke bestilt den enda,men regner med at jeg kommer til å gjøre det snart. Og jeg har lest veldig lite på teorien, så jeg burde skynde meg...tenkte jeg skulle øve meg litt på nette,men den beste siden er jo helt "ødelagt", så der røk det håpet...

Men vet du om man får vite hvor mange svaralternativer er riktige, på teorieksamen?

Skrevet

Nei nei. Har ikke bestilt den enda,men regner med at jeg kommer til å gjøre det snart. Og jeg har lest veldig lite på teorien, så jeg burde skynde meg...tenkte jeg skulle øve meg litt på nette,men den beste siden er jo helt "ødelagt", så der røk det håpet...

Men vet du om man får vite hvor mange svaralternativer er riktige, på teorieksamen?

Nei, det er bare 5 år siden jeg tok teoriprøven, og da fikk man ikke vite det. Men, så mye er forandret siden da, så jeg aner ikke. Men, vi fikk ikke bestille oppkjøring før vi hadde klart teorien, regner med det er sånn nå og.

Du får sette deg ned med boka og lese, lese og lese. Du kan sikkert det meste av det fra før, når du er såpass god til å kjøre at du føler det snart er på tide med oppkjøring.

Skrevet

Jeg vet man fikk vite det før (da det var lov med 35 feil), men det virker som det er mye som gjøres om når det gjelder lover i forbindelse med teoriprøven og oppkjøring for tiden så kanskje det har forandret seg det og.

Skrevet

Ja,min datter har nylig tatt teoriprøven. Fikk greie på antall feil med en gang. Det var i Akershus,nærmere bestemt: Kjeller.

Har kjøretimer på en kjøreskole i Lørenskog.

Skrevet

Mener det er 27,ja!

Tror du misforsto spm mitt jeg. Jeg spurte om man får vite på hver spm hvor mange svar som er riktige, for det er som regel flere svaralternativer på hver spm. F.eks. på teoriproven.no, står det under hvert spm: "Antall riktige svaralternativ: 2" Jeg har nemlig hørt at det er sånn på teorieksamenen også. Og da blir det lettere, enn når man ikke vet hvor mange svar er riktige, og svarer på f.eks 2, også får man feil fordi det finnes enda en svar som er riktig. (på et spm)

Skrevet

Jeg fikk lappen nå i august. Tok teoriprøven 1.april i år. Da var det akkurat kommet nye regler på teoriprøven.

De nye reglene er at du har du mer enn 27 feil stryker du. MEN på hver eneste oppgave får du vite hvor mange svaralternativer du skal krysse av. Så på en måte har teoriprøven nå blitt lettere.

Skrevet

Nei, det er bare 5 år siden jeg tok teoriprøven, og da fikk man ikke vite det. Men, så mye er forandret siden da, så jeg aner ikke. Men, vi fikk ikke bestille oppkjøring før vi hadde klart teorien, regner med det er sånn nå og.

Du får sette deg ned med boka og lese, lese og lese. Du kan sikkert det meste av det fra før, når du er såpass god til å kjøre at du føler det snart er på tide med oppkjøring.

Jeg ble meldt opp til oppkjøring før jeg hadde prøvd meg på teorien.

Skrevet

Jeg ble meldt opp til oppkjøring før jeg hadde prøvd meg på teorien.

Og det er seks år siden.

Skrevet

Tror du misforsto spm mitt jeg. Jeg spurte om man får vite på hver spm hvor mange svar som er riktige, for det er som regel flere svaralternativer på hver spm. F.eks. på teoriproven.no, står det under hvert spm: "Antall riktige svaralternativ: 2" Jeg har nemlig hørt at det er sånn på teorieksamenen også. Og da blir det lettere, enn når man ikke vet hvor mange svar er riktige, og svarer på f.eks 2, også får man feil fordi det finnes enda en svar som er riktig. (på et spm)

Beklager! Ser at jeg misforsto.

Ser du har fått svar et annet sted her på det du lurer på.

Skal tenke på deg også, som jeg gjør på min datter, hun har tatt tearoprøven, alt det obligatoriske og er meldt opp til kjøring nå, men kun hun vet datoen.....!

Lykke til.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Det er kanskje litt pes, men jeg skrev stikkord samtidig som jeg leste og fikk det inn i hodet på den måten. Stod med glans på både teoritentamen og eksamen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...