Gå til innhold

Har godtejegerne vært hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godteinnsamlerne luska rundt i nabolaget her, og akkurat når vi var midt i legging av snuppa, kom dem til oss. Var ikke helt forberedt på at de skulle komme, og var en smule stressa, så når det ringte på og to små monstre ropte "knask eller knep", ble jeg litt satt ut, og fortalte litt krasst at "nei, vi skal ikke ha noe" og lukket døren. Tenkte ikke noe over det før etterpå, men må innrømme at det stikker litt i samvittigheten nå.. Det kom ingen fler etter dem ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, fikk kvitta meg med no' godteri som bare hadde tatt opp plass i skapet, som jeg av ukjente årsaker ikke hadde kasta, enda verken mannen min eller jeg syntes det var no' godt... Så det var da godt for noe...

Og så fikk jeg trent litt med hunden, på å sitte i ro og ta det rolig når det ringer på. Så han fikk også masse ros der og da og godbiter etterpå når han var flink :-)

Skrevet

De var hos oss i horder igår, og vi delte ut, og hadde det veldig moro :-)

Skrevet

Nei, det kom ingen. I år hadde jeg godteskåla klar selv om mine egne barn har fått forbud mot å gå selv.

Men som sagt så kom det ingen - til stor glede for barna mine som fikk dele skåla tilslutt.

fei1365380229
Skrevet

Ingen kom til oss. Vi hadde kjøpt inn litt godteri.

Ungene mine gikk selvom jeg er helt imot, de var ikke til å stoppe :) De hadde truffet mange andre på veien. De gjorde ikke noe knep.

Skrevet

Joda. Vi hadde ganske mange besøk, og akkurat nok godteri.

Våre to var også på runde, og kom hjem med masse godteri (nesten utrolig å se hva enkelte hadde gitt - ferdige gjenknytte plastposer med mye smågodt i, Kuli drikkebokser m.m.)

Skrevet

Nei, det kommer ingen hit, hverken i disse tider eller som julebokk...

Vi bor nok for mørkt og landlig til :)

Lillegutt ble dog kjørt til boligfeltet i nærheten hvor han sanket inn enorme mengder til seg selv og storebror.

Han var kledd i svart, men med artige selvlysende farger i fleisen så han så heller morsom ut enn skummel ;)

De/han utfører selvsakt ingen rampestreker.

Skrevet

Joda, det var et par dusin av dem , men ikke så mange som jeg trodde skulle komme.

De fleste holdt på å gå forbi huset(bor litt "rart" til),men jeg fikk hanka dem inn ;o)

Mannen i huset lo godt da jeg stod i kjøkkenvinduet ,banket på vinduet og vinket dem inn....

Masse godterier til overs med andre ord.

Skrevet

Vi kom litt sent hjem, så de fleste hadde gått alt. Hadde kjøpt MENGDER med godterier vi, så venninnen til Plutt fikk med seg halvparten hjem etter de hadde gått sin runde - så slipper jeg å se det ligger der....

Skrevet

Hadde besøk av 4-5 puljer så jeg fikk da gitt litt godteri.

Det var et forferdelig uvær hos oss så det gjorde halloween kvelden kortvarig.

Skrevet

Nope. :)

Vi var borte en del av kvelden, og både da og senere hadde vi utelyset slukket. Vet ikke om det var det som holdt dem borte, men vi slapp ihvertfall tiggingen.

Ikke ble det hærverk o.l. heller, heldigvis.

*puster lettet ut og er glad det er et helt år til neste gang...*

Skrevet

Nei, heldigvis ingen i år. Var redd dem skulle komme når jeg var på tur.

Et år tidligere fikk jeg klina til terrassegulvet veggen og vinduene med knuste egg. For noe herk!

Skrevet

Alle dere som er hysteriske over utkledde unger på godtejakt... hva gjør dere når det virkelig brenner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...