Gå til innhold

Bruker dere å svitsje mellom forumene?

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Hei! Jeg er ganske fersk , og lurte bare på en ting:dere som er her inne på åpent forum, er dere aktive i de andre forumene også? Eller er dette liksom "stamstedet"? Og finnes det en viss fast kjerne som har brukt denne møteplassen i mange år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som gror fast her ender fort opp med å bruke 100 nyeste, så da blir man på en måte aktiv i alle forum. Åpent forum har så mye trafikk fordi det er... åpent.

Det er visstnok folk som har holdt til her i drøyt 9 år.

Skrevet

Jeg henger mest på Åpent forum nå. Jeg hang på Ungdomsforumet for 5-6 år siden. var borte fra hele doktoronline en stund, kom tilbake tidlig i 2001, hang da mest på Seksualitetforumet.. Så ble det åpent forum. Iblant svitsjer jeg innom noen av de andre, som seksualitet, samliv, gynekologi, allmennmedisin, og psykiatri. men det er heller sjeldent.

Virker som det er en "fast kjerne" ja, jeg føler meg ikke som en del av denne selv om jeg har vært her i mange år. Sikkert fordi jeg er litt tilbakeholden og ikke så aktiv i diskusjoner og lignende.

Skrevet

Ja, det er en del som har vært her i årevis, eksempelvis undertegnede... Har vel vært her siden 97/98... :-)

Og jeg bruker oftest å se på 100 nyeste og lese og evt. svare på det jeg synes virker interessant, på tvers av ulike forum.

Skrevet

Jeg kikker alltid innom Åpent forum og Foreldreforum.

Av og til besøker jeg andre fora.

Bruker også "100 nyeste" og klikker meg inn etter hvor spennende titlene er.

Skrevet

Jeg leser sjekk svar først, åpent etterpå og så tar jeg 100 nyeste tilslutt.

fei1365380229
Skrevet

Går inn på adopsjonsforum og derfra går jeg til 100 nyeste. Hender også jeg sjekker svar til meg, men det er ikke veldig ofte.

Skrevet

Er vel på dette forumet det er mest "liv" synes jeg. Variert lesestoff og mye interessant.

Jeg har også noen andre forum jeg fast er inne på. Det er allmennmedisin, psykiatri og kroniske sykdommer (som er nytt).

Titter av og til innom flere, men synes ikke det er så interessant for meg og flere av de blir lite besøkt.

Skal begynne å gå inn på de 100 nyeste som flere her sier de gjør, det er sikkert veldig greit.

Koselig er det på DOL, glad jeg fant disse sidene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...