Gå til innhold

Halloween - greit å banke barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når "barna" er opp til 18 år gamle og oppfører seg som disse gjorde, så forstår jeg om ikke annet reaksjonene.

Skrevet

16-18 åringer som kaster egg på andre og andres eiendom kunne nok enhver tenke seg å gi en omgang juling....

Skrevet

Hadde noen kasta egg på huset mitt hadde jeg blitt ganske forbanna sjøl og kunne godt å raska tak i noen unger og fillerista dem ja...

Og det var da ikke bare barn her heller da, men en del ungdommer som burde vite bedre. hadde ikke gjort meg noe å fika til en 16-18 åring som hadde søpla til huset mitt nei... men hadde ikke funnet frem balltreet og tåregassen.

Ellers synes jeg det er helt greit at unger som finner på sånt faenskap blir satt på plass!

Nå spørs det jo hva denne gjengen med voksen hadde tenkt til å gjøre og da.. Avisene tar jo som regel godt i med overdrivelsene. Hvis det er snakk om filleristing og å dra dem bort er det greit, men balltre og knyttneve er å gå for langt.

Skrevet

En 18-åring som kaster egg må kunen betgnes som et barn, opg dermed er det iKKE greit å banke dfe opp. Men fy f... så godt jeg skjønner folka som regerte på dette. Drittunger!! Heldigvis er det ingenting sånt i vårt nabolag.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

En 18-åring som kaster egg må kunen betgnes som et barn, opg dermed er det iKKE greit å banke dfe opp. Men fy f... så godt jeg skjønner folka som regerte på dette. Drittunger!! Heldigvis er det ingenting sånt i vårt nabolag.

En 18-åring er da ikke et barn. Dessverre, kan man kanskje si. Vi burde hatt en test som fastslo når folk var voksne,og så kunne de fått utstettt et sertifikat på at de hadde bestått voksen-prøven. Noen ville aldri bestå testen..

Skrevet

En 18-åring er da ikke et barn. Dessverre, kan man kanskje si. Vi burde hatt en test som fastslo når folk var voksne,og så kunne de fått utstettt et sertifikat på at de hadde bestått voksen-prøven. Noen ville aldri bestå testen..

Spør du meg tror jeg de aller aller fleste 25-åringer slitt veldig med å få et sånt sertifikat.

Skrevet

Når noen drittunger kaster egg på hus & greier så er det å gå for langt...så skjønner de voksne her - en føler seg lett maktesløs ovenfor en gjeng som kaster egg på huset ens og bare flirer..

På den andre siden, som mange nevner her, det er forskjell mellom å ta litt tak i og å utstyre seg med balltre etc - så vet ikke hva som er sant her - men skjønner følelsen veldig godt! Slike "barn" fortjener juling.

Skrevet

Neida, men det var litt spøk da. OG jeg mener at en 18 åring som kaster egg er et barn! *S*

Gjest tørr selvsagt ikke si hvem jeg er....
Skrevet

Skjønner veldig godt de voksne her. Kanskje er det litt bank som skal til for at de skal skjønne at slik oppførsel ikke er akseptert?

Skrevet

Skjønner veldig godt de voksne her. Kanskje er det litt bank som skal til for at de skal skjønne at slik oppførsel ikke er akseptert?

Å jada.. Selvfølgelig er det greit å bruke vold. Kaster du et egg på meg så slår jeg deg både gul og blå. Hallo??? Kan ikke folk forstå at vi ikke løser noenting med vold? Ingenting og da mener INGENTING her i verden blir bedre av den grunn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...