Gå til innhold

Ishockey!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal se en hockeykamp på en mandag kveld....?

2 NHL-spillere debuterer på Vålerenga-Frisk/Asker ikveld har jeg hørt. Blir sikkert tempo her. OK underholdning en mandagkveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne sett det, ja :-)

"..........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skal selvsagt også på kamp i kveld.

Ser fram til å se Hartnell få litt seriøs juling. :)

Skrevet

Jeg skal selvsagt også på kamp i kveld.

Ser fram til å se Hartnell få litt seriøs juling. :)

Tror dere at det blir bra stmning til lørdag kl. 16 da VIF spiller mot Bergen? Dagen før cupfinalen. Mange billetter er sendt til Bergen.

Håper dem tar med seg hockeykampen når dem først er i Oslo. Fint vorspiel det da!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror dere at det blir bra stmning til lørdag kl. 16 da VIF spiller mot Bergen? Dagen før cupfinalen. Mange billetter er sendt til Bergen.

Håper dem tar med seg hockeykampen når dem først er i Oslo. Fint vorspiel det da!

Ja, det høres ut som et fint forspiel.

Håper det blir bra liv i kveld også. Bør komme en del folk for å se VIF's nyervervelser.

Det kommer i hvert fall en del folk fra Asker. Som alltid på Jordal.

Skrevet

Ja, det høres ut som et fint forspiel.

Håper det blir bra liv i kveld også. Bør komme en del folk for å se VIF's nyervervelser.

Det kommer i hvert fall en del folk fra Asker. Som alltid på Jordal.

Javel...så du er Frisk Askertilhenger?

Morro er det lell.!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Javel...så du er Frisk Askertilhenger?

Morro er det lell.!

Spørs om du synes det er så kult om noen timer når VIF har tapt mot Frisk på Jordal for tredje gang på rad. :)

Skrevet

Spørs om du synes det er så kult om noen timer når VIF har tapt mot Frisk på Jordal for tredje gang på rad. :)

Huff, nei, dette likte jeg ikke. Tap igjen. Gratulerer til deg!

Frisk/Asker er gode dem, er ikke til å komme fra. De har med seg en stor og hørbar heiagjeng også så stemningen var da bra.

Ikke noe dårlig kamp heller, eller hva synes du? Jeg synes ikke de to NHL-spillerne utmerket seg noe spesielt, men de har vel ikke kamptrening. Lenge siden sist for dem. De kommer seg nok.

Jeg nøt allikevel min plass i vip-losjen med god mat og godt drikke, men måtte ut i hallen for å få med meg kampen ordentlig synes jeg.

Stemning er det på disse kampene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Huff, nei, dette likte jeg ikke. Tap igjen. Gratulerer til deg!

Frisk/Asker er gode dem, er ikke til å komme fra. De har med seg en stor og hørbar heiagjeng også så stemningen var da bra.

Ikke noe dårlig kamp heller, eller hva synes du? Jeg synes ikke de to NHL-spillerne utmerket seg noe spesielt, men de har vel ikke kamptrening. Lenge siden sist for dem. De kommer seg nok.

Jeg nøt allikevel min plass i vip-losjen med god mat og godt drikke, men måtte ut i hallen for å få med meg kampen ordentlig synes jeg.

Stemning er det på disse kampene.

Kvelden i går var naturligvis flott. Meget bra stemning i hallen, to lag som kjempet som om det gjaldt liv og død, og mange mål.

Ikke minst vant vi! :)

NHL-spillerne utmerket seg ikke stort, med unntak av Brigley som var en ufin jævel.

Men disse to trenger nok bare tid.

Jeg mistet også all respekten jeg hadde for Anders Myrvold i går. Makan til kødd! 2 nye NHL-spillere på laget og idioten skal åpenbart kjekke seg for dem. Flyr på det som er av spillere, og at Bastien ikke ble alvorlig skadet når tullingen krysstaklet han bakfra mens Ryman og Nilsen slåss, var bare flaks.

Men alt i alt en flott kamp som hadde det meste.

Psyket ut klanen gjorde vi også. Lett. Rundt 1000 mann på bortebane er det f... ikke mange som kan skilte med! :)

Skrevet

Kvelden i går var naturligvis flott. Meget bra stemning i hallen, to lag som kjempet som om det gjaldt liv og død, og mange mål.

Ikke minst vant vi! :)

NHL-spillerne utmerket seg ikke stort, med unntak av Brigley som var en ufin jævel.

Men disse to trenger nok bare tid.

Jeg mistet også all respekten jeg hadde for Anders Myrvold i går. Makan til kødd! 2 nye NHL-spillere på laget og idioten skal åpenbart kjekke seg for dem. Flyr på det som er av spillere, og at Bastien ikke ble alvorlig skadet når tullingen krysstaklet han bakfra mens Ryman og Nilsen slåss, var bare flaks.

Men alt i alt en flott kamp som hadde det meste.

Psyket ut klanen gjorde vi også. Lett. Rundt 1000 mann på bortebane er det f... ikke mange som kan skilte med! :)

Nei, nettopp det jeg mente, sjelden bortelaget har så bra heiagjeng med seg.

Vi fikk da en underholdende kveld, uansett om vi holder med VIF eller Frisk/Asker for som du skriver, begge lagene kjempet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, nettopp det jeg mente, sjelden bortelaget har så bra heiagjeng med seg.

Vi fikk da en underholdende kveld, uansett om vi holder med VIF eller Frisk/Asker for som du skriver, begge lagene kjempet.

Jupp. Uten tvil årets kamp til nå.

Det er alltid gøy å besøke Jordal når vi vinner! :)

Skrevet

Jupp. Uten tvil årets kamp til nå.

Det er alltid gøy å besøke Jordal når vi vinner! :)

Du synes vel det...*smil*!!

(Det synes ikke jeg. Når dere vinner)

Tap og vinn - med samme sinn!!

Det går verre med Stjernen om dagen....!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du synes vel det...*smil*!!

(Det synes ikke jeg. Når dere vinner)

Tap og vinn - med samme sinn!!

Det går verre med Stjernen om dagen....!

Ekte supportere taper og vinner ikke med samme sinn. :)

Ja, Stjernen sliter. Deilig at kjøpelaget fra plankebyen får brynt seg litt.

Dessuten er jo debatten rasende festlig. Myhre er jo virkelig en kosegutt som går ut offentlig mot spillerne sine og påstår de nektere å score på trass på grunn av han, mens andre spillere løper ut i media og syter over at de ikke har hatt en treningsfri dag siden i mai. :)

Skrevet

Ekte supportere taper og vinner ikke med samme sinn. :)

Ja, Stjernen sliter. Deilig at kjøpelaget fra plankebyen får brynt seg litt.

Dessuten er jo debatten rasende festlig. Myhre er jo virkelig en kosegutt som går ut offentlig mot spillerne sine og påstår de nektere å score på trass på grunn av han, mens andre spillere løper ut i media og syter over at de ikke har hatt en treningsfri dag siden i mai. :)

Ja, sant det, men nå er det jo over og ut for M sin tid som trener der. For denne gang ihvertfall.

Hva som nå kan ha skjedd, blir artig å høre. Begynte jo veldig bra dernede.

Er vel som du skriver riktig at en ekte supporter ikke taper og vinner med samme sinn.

Er ei "hønemor" jeg skjønner du, kjenner noen gutter på hvert lag......! Ikke så lett da.

Halve moroa er stemningen og det å komme ut litt synes jeg, det er jo underholdende timer en hockeykamp.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, sant det, men nå er det jo over og ut for M sin tid som trener der. For denne gang ihvertfall.

Hva som nå kan ha skjedd, blir artig å høre. Begynte jo veldig bra dernede.

Er vel som du skriver riktig at en ekte supporter ikke taper og vinner med samme sinn.

Er ei "hønemor" jeg skjønner du, kjenner noen gutter på hvert lag......! Ikke så lett da.

Halve moroa er stemningen og det å komme ut litt synes jeg, det er jo underholdende timer en hockeykamp.

Hehe, ja, det gikk raskt for Myhre. Han har det med å gjøre seg upopulær uansett hvilket lag han trener.

Skal bli spennende å se hva som skjer nå. Kanskje han tar over 'enga? :)

Skrevet

Hehe, ja, det gikk raskt for Myhre. Han har det med å gjøre seg upopulær uansett hvilket lag han trener.

Skal bli spennende å se hva som skjer nå. Kanskje han tar over 'enga? :)

Tja....tror det er flere der som vil det.

Får se, blir spennende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...