Gå til innhold

halloween - annen vinkling

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

100 ungdommer i Halloween-bråk i Oslo

Omtrent 100 barn og ungdommer mellom 8 og 18 år var søndag kveld involvert i bråk på Furuset i Oslo. Barna var ute for å feire Halloween.

- Det begynte med eggkasting mot et hus. Etter hvert utartet det, og noen begynte å kaste fyrverkeri. Vi så oss da nødt til å rykke ut med flere patruljer, sier operasjonsleder Tor Grøttum i Oslo politidistrikt til NTB.

- Vi klarte å få spredt barna og ungdommene uten at noen ble innbrakt, sier Grøttum.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Forstår at de voksne samlet sammen en lynsjemobb for å ta lømmelen.

Det er nesten ikke til å fatte at et så effektivt virkemiddel som mobben tross alt er, ikke blir brukt langt hyppigere enn hva man skulle tro ved å lese i media.

Hadde selv tiggere på døra i går, men åpnet selvsagt ikke opp for dem selv om de som ringte på var barn eller dverger.

Hadde barna vært 175 cm. høye og 17 år gamle, hadde jeg dog åpnet opp og sendt dem på hue og ræva ned trappa - etter å ha gitt dem en leksjon i normal oppførsel, samt litt generell info om hvordan oppegående Odalsfolk ser på tigging.

Dverger har jeg heller ikke så mye til overs for, så de skal i så fall være glade for at jeg trodde de var unger.

Skrevet

Forstår at de voksne samlet sammen en lynsjemobb for å ta lømmelen.

Det er nesten ikke til å fatte at et så effektivt virkemiddel som mobben tross alt er, ikke blir brukt langt hyppigere enn hva man skulle tro ved å lese i media.

Hadde selv tiggere på døra i går, men åpnet selvsagt ikke opp for dem selv om de som ringte på var barn eller dverger.

Hadde barna vært 175 cm. høye og 17 år gamle, hadde jeg dog åpnet opp og sendt dem på hue og ræva ned trappa - etter å ha gitt dem en leksjon i normal oppførsel, samt litt generell info om hvordan oppegående Odalsfolk ser på tigging.

Dverger har jeg heller ikke så mye til overs for, så de skal i så fall være glade for at jeg trodde de var unger.

Det KUNNE jo vært lille-BILL! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det KUNNE jo vært lille-BILL! :)

Desto større grunn til å gå for verdensrekord i dvergkast. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...