Feria1365380770 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har en kjæreste som i løpet av det siste halvannet året er nærmest blitt besatt av trening. Nå har han gått til det skrittet og kjøpt 20 brukerdoser (som skal tilsvare èn kur) med decadron (muligens heter det decanol). I trningsmiljøet blir det visst bare kalt "deca". En dose skal injiseres direkte inn i muskelen hver dag. Kjæresten min sier at han kjenner mange som bruker dette stoffet, og at det ikke er noen bivirkninger med det. Han sier at det til og med er en lokal lege som anonymt anbefaler dette stoffet til mennesker som trener hardt. Formålet er selvføgelig å "bli større". Jeg er veldig skeptisk til dette, men er ikke i stand til å ovetale han fra å begynne på kuren. Hva slags virkning har egentlig dette stoffet, og hvor farlig er det? Jeg vil gjerne vite hva kjæresten min utsetter kroppen sin for, og er veldig redd for at det kan være farlig. Kan det i tillegg gjøre noe med psyken hans, at han blir mer aggressiv eller deprimert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Deca er et svært mildt steroid, og jeg har sett flere leger som faktisk anbefaler det. F.eks. har jeg sett flere tilfeller av utøvere som i flere år har slitt med diverse skader i skuldre og albuer, og etter en kur på deca faktisk har blitt helt fine igjen. Deca smører leddene veldig godt. Enkelte vil likevel oppleve noen negative bivirkninger med deca. F.eks. at kroppens egen testosteronproduksjon stopper opp. I og med at deca ikke er et testosteron får kroppen med andre ord ikke tilført testosteron i det hele tatt. Kroppen trenger som kjent testosteron. Ikke bare for å kunne fungere seksuelt, men også for at hjernen skal fungere optimalt. Jeg hørte om et ekstremtilfelle hvor en fyr var impotent i nesten 6 måneder etter en deca-kur. Søk på nettet. Du vil finne mye om deca, men neppe mye som skremmer deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Deca er et svært mildt steroid, og jeg har sett flere leger som faktisk anbefaler det. F.eks. har jeg sett flere tilfeller av utøvere som i flere år har slitt med diverse skader i skuldre og albuer, og etter en kur på deca faktisk har blitt helt fine igjen. Deca smører leddene veldig godt. Enkelte vil likevel oppleve noen negative bivirkninger med deca. F.eks. at kroppens egen testosteronproduksjon stopper opp. I og med at deca ikke er et testosteron får kroppen med andre ord ikke tilført testosteron i det hele tatt. Kroppen trenger som kjent testosteron. Ikke bare for å kunne fungere seksuelt, men også for at hjernen skal fungere optimalt. Jeg hørte om et ekstremtilfelle hvor en fyr var impotent i nesten 6 måneder etter en deca-kur. Søk på nettet. Du vil finne mye om deca, men neppe mye som skremmer deg. Er det dette som er tillatt i Sverige? Som i prinsippet er milde sterioder, og som man må bruke så mye av for å få noen nevneverdig effekt at man ender opp med samme bivirkninger som "ordentlige steroider"? "........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er det dette som er tillatt i Sverige? Som i prinsippet er milde sterioder, og som man må bruke så mye av for å få noen nevneverdig effekt at man ender opp med samme bivirkninger som "ordentlige steroider"? "........................." Nei, bruk av steroider er kriminalisert i Sverige. I Norge er det derimot fullt lovlig, men det gjelder ikke bare Deca. Det du tenker på er nok pro-hormoner (tror kanskje det fortsatt er lovlig i Sverige), og disse vil ofte gi utslag som en meget, meget milde kur på nandrolon (som er virkestoffet i Deca). Det var blant annet det Grimseth ble tatt på, men uten at jeg husker måleenheten til stoffet hadde han mellom 15 og 20 i verdi, mens en bruker av Deca ville hatt mange hundre (og kanskje til og med tusen) i verdi. F.eks. ble CJ Hunter tatt for blant annet Deca. Et latterlig stoff å bli tatt på både fordi det er svakt, og fordi det kan spores enkelt i opptil. 18 (!) måneder etter inntak. Altså et ubrukelig steroid for en idrettsutøver, så faren for at de som blir tatt med det har fått i seg noe annet enn det de trodde de fikk i seg, er nok rimelig stor. For øvrig er jo det grunnen til at historien til Grimseth om at han faktisk fikk i seg noe på grunn av dumhet er svært troverdig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feria1365380770 Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Deca er et svært mildt steroid, og jeg har sett flere leger som faktisk anbefaler det. F.eks. har jeg sett flere tilfeller av utøvere som i flere år har slitt med diverse skader i skuldre og albuer, og etter en kur på deca faktisk har blitt helt fine igjen. Deca smører leddene veldig godt. Enkelte vil likevel oppleve noen negative bivirkninger med deca. F.eks. at kroppens egen testosteronproduksjon stopper opp. I og med at deca ikke er et testosteron får kroppen med andre ord ikke tilført testosteron i det hele tatt. Kroppen trenger som kjent testosteron. Ikke bare for å kunne fungere seksuelt, men også for at hjernen skal fungere optimalt. Jeg hørte om et ekstremtilfelle hvor en fyr var impotent i nesten 6 måneder etter en deca-kur. Søk på nettet. Du vil finne mye om deca, men neppe mye som skremmer deg. Er du som uttaler deg kompetent nok til å si at det ikke er særlig skadelig? Har bedt om en av legene ehr sin mening, men har ikke fått noe svar enda. Det må jo være en grunn til at man ikke får tak i det uten resept, og det kan umulig være heldig å injisere dette inn i en muskel når man ikke har noen av de problemene stoffet skal forebygge? Og hva med de psykiske konsekvensene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nei, bruk av steroider er kriminalisert i Sverige. I Norge er det derimot fullt lovlig, men det gjelder ikke bare Deca. Det du tenker på er nok pro-hormoner (tror kanskje det fortsatt er lovlig i Sverige), og disse vil ofte gi utslag som en meget, meget milde kur på nandrolon (som er virkestoffet i Deca). Det var blant annet det Grimseth ble tatt på, men uten at jeg husker måleenheten til stoffet hadde han mellom 15 og 20 i verdi, mens en bruker av Deca ville hatt mange hundre (og kanskje til og med tusen) i verdi. F.eks. ble CJ Hunter tatt for blant annet Deca. Et latterlig stoff å bli tatt på både fordi det er svakt, og fordi det kan spores enkelt i opptil. 18 (!) måneder etter inntak. Altså et ubrukelig steroid for en idrettsutøver, så faren for at de som blir tatt med det har fått i seg noe annet enn det de trodde de fikk i seg, er nok rimelig stor. For øvrig er jo det grunnen til at historien til Grimseth om at han faktisk fikk i seg noe på grunn av dumhet er svært troverdig. Ok, da er jeg hakket mer opplyst :-) ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er du som uttaler deg kompetent nok til å si at det ikke er særlig skadelig? Har bedt om en av legene ehr sin mening, men har ikke fått noe svar enda. Det må jo være en grunn til at man ikke får tak i det uten resept, og det kan umulig være heldig å injisere dette inn i en muskel når man ikke har noen av de problemene stoffet skal forebygge? Og hva med de psykiske konsekvensene? Sterioder er selfølgelig ikke bra i seg selv, og for normale folk vil farene ved bivirkninger være nok til å ikke bruke det. Men kroppsbyggere er en egen type. For disse så er det lite eller ingenting annet enn å bygge store muskler som er viktig. Bivirkninger som man kan kontrollere når man vet hva man driver med, og ting som ville vært ulemper for folk flest, er helt akseptabelt for disse. Det er tross alt snakk om et fokus på èn ting som er så sterkt at det meste annet blir mindre viktig. "..........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er du som uttaler deg kompetent nok til å si at det ikke er særlig skadelig? Har bedt om en av legene ehr sin mening, men har ikke fått noe svar enda. Det må jo være en grunn til at man ikke får tak i det uten resept, og det kan umulig være heldig å injisere dette inn i en muskel når man ikke har noen av de problemene stoffet skal forebygge? Og hva med de psykiske konsekvensene? Jeg leste i sin tid mye om steroider. Jeg er ikke lege. Jeg har heller ikke skrevet at det ikke skadelig, men at det finnes mange leger der ute som mener det ikke er skadelig. Mange mener selvsagt noe annet. At Deca er et av de mildeste steroidene vil ingen lege med greie på steroider benekte. Du har ubegrenet informasjon foran deg ved hjelp av noen tastetrykk. Søk litt rundt. Legen her kommer bare til å gi et generelt svar om hvor farlig steroider er, og holde seg unna å snakke om et spesifikt steroid. Søk på forumet og du vil se det. Du er ikke den første som spør om steroider her. Dessuten tror jeg legen bare svarer hvis du betaler 100 kroner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei, Du har helt rett i å være bekymret. Her er bivirkningene han kan få: "Bivirkninger: Væske- og elektrolyttforstyrrelser: Natriumretensjon, væskeretensjon, hjertesvikt hos utsatte pasienter, kaliumtap, hypokalemisk alkalose, hypertensjon, økt kalsiumutskillelse (hos pasienter med normalt kalsiumnivå). Muskel-skjelettsystemet: Muskelsvakhet, steroidmyopati, muskelsvinn, osteoporose, kompresjonsfrakturer i ryggraden, spontanfrakturer i lange rørknokler, aseptisk nekrose i caput femoris og caput humeri, senerupturer. Gastrointestinale: Ulcerativ øsofagitt, ulcus pepticum med mulig perforasjon og blødning, perforasjon av tynntarm og colon ved inflammatoriske tarmlidelser, pankreatitt, meteorisme. Dermatologiske: Nedsatt sårheling, hudatrofi, petekkier og ekkymoser, erytem, økt svettetendens, ev. hemning av hudtestreaksjoner. Andre hudreaksjoner slik som allergisk dermatitt, urticaria og angioødem. Neurologiske: Kramper, økt intrakranielt trykk med papillødem - vanligvis etter seponering av behandling, svimmelhet, hodepine, psykiske forstyrrelser. Endokrine: Menstruasjonsforstyrrelser, Cushings syndrom, nedsatt vekst hos barn, sekundær hypofyse- og binyrebarkinsuffisiens (spesielt ved stress som følge av trauma, kirurgiske inngrep eller sykdom). Steroidindusert sekundær binyrebarkinsuffisiens grunnet for rask seponering, kan vedvare i måneder etter seponering. Nedsatt karbohydrattoleranse, manifestasjon av latent diabetes mellitus. Hos diabetikere økt behov for insulin eller perorale antidiabetika. Hirsutisme. Oftalmologiske: Langvarig bruk kan gi opphav til bakre subkapsulære katarakter, økt intraokulært trykk, glaukom, mulig skade av synsnerven, exophthalmus, og kan forsterke sekundær øyeinfeksjon forårsaket av sopp eller virus. Metabolske: Negativ nitrogenbalanse pga. proteinkatabolisme. Kardiovaskulære: Myokardruptur etter nylig gjennomgått infarkt. Andre: Økt appetitt, vektøkning, kvalme, hikke, illebefinnende, anafylaktisk- eller hypersensitivitetsreaksjon, tromboembolier. Seponering etter langvarig behandling med kortikosteroider kan føre til et kortikosteroid seponeringssyndrom med feber, myalgi, artralgi og utilpasshet. Dette kan forekomme også hos pasienter uten binyrebarkinsuffisiens. Forsterket effekt av kortikosteroider kan sees ved hypotyreoidisme og cirrhose. Kortikosteroider kan gi nedsatt infeksjonsforsvar og maskere pågående og nye infeksjoner. Reproduksjon: Kvinner: Behandling med kortikosteroider kan føre til menstruasjonsforstyrrelser og amenoré. Menn: Fertilitet hos menn kan affiseres. Steroider kan gi økning eller reduksjon i sædcellenes motilitet og antall hos noen pasienter." Kilde: www.felleskatalogen.no Vær særlig obs på at hvis han tar decadron i en periode, og så stopper plutselig, så kan han få binyrebarkinsuffisiens - hvilket er dødelig med mindre man tar kortisontabletter resten av livet. Det er rent idioti å "leke doktor" med steroider. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei, Du har helt rett i å være bekymret. Her er bivirkningene han kan få: "Bivirkninger: Væske- og elektrolyttforstyrrelser: Natriumretensjon, væskeretensjon, hjertesvikt hos utsatte pasienter, kaliumtap, hypokalemisk alkalose, hypertensjon, økt kalsiumutskillelse (hos pasienter med normalt kalsiumnivå). Muskel-skjelettsystemet: Muskelsvakhet, steroidmyopati, muskelsvinn, osteoporose, kompresjonsfrakturer i ryggraden, spontanfrakturer i lange rørknokler, aseptisk nekrose i caput femoris og caput humeri, senerupturer. Gastrointestinale: Ulcerativ øsofagitt, ulcus pepticum med mulig perforasjon og blødning, perforasjon av tynntarm og colon ved inflammatoriske tarmlidelser, pankreatitt, meteorisme. Dermatologiske: Nedsatt sårheling, hudatrofi, petekkier og ekkymoser, erytem, økt svettetendens, ev. hemning av hudtestreaksjoner. Andre hudreaksjoner slik som allergisk dermatitt, urticaria og angioødem. Neurologiske: Kramper, økt intrakranielt trykk med papillødem - vanligvis etter seponering av behandling, svimmelhet, hodepine, psykiske forstyrrelser. Endokrine: Menstruasjonsforstyrrelser, Cushings syndrom, nedsatt vekst hos barn, sekundær hypofyse- og binyrebarkinsuffisiens (spesielt ved stress som følge av trauma, kirurgiske inngrep eller sykdom). Steroidindusert sekundær binyrebarkinsuffisiens grunnet for rask seponering, kan vedvare i måneder etter seponering. Nedsatt karbohydrattoleranse, manifestasjon av latent diabetes mellitus. Hos diabetikere økt behov for insulin eller perorale antidiabetika. Hirsutisme. Oftalmologiske: Langvarig bruk kan gi opphav til bakre subkapsulære katarakter, økt intraokulært trykk, glaukom, mulig skade av synsnerven, exophthalmus, og kan forsterke sekundær øyeinfeksjon forårsaket av sopp eller virus. Metabolske: Negativ nitrogenbalanse pga. proteinkatabolisme. Kardiovaskulære: Myokardruptur etter nylig gjennomgått infarkt. Andre: Økt appetitt, vektøkning, kvalme, hikke, illebefinnende, anafylaktisk- eller hypersensitivitetsreaksjon, tromboembolier. Seponering etter langvarig behandling med kortikosteroider kan føre til et kortikosteroid seponeringssyndrom med feber, myalgi, artralgi og utilpasshet. Dette kan forekomme også hos pasienter uten binyrebarkinsuffisiens. Forsterket effekt av kortikosteroider kan sees ved hypotyreoidisme og cirrhose. Kortikosteroider kan gi nedsatt infeksjonsforsvar og maskere pågående og nye infeksjoner. Reproduksjon: Kvinner: Behandling med kortikosteroider kan føre til menstruasjonsforstyrrelser og amenoré. Menn: Fertilitet hos menn kan affiseres. Steroider kan gi økning eller reduksjon i sædcellenes motilitet og antall hos noen pasienter." Kilde: www.felleskatalogen.no Vær særlig obs på at hvis han tar decadron i en periode, og så stopper plutselig, så kan han få binyrebarkinsuffisiens - hvilket er dødelig med mindre man tar kortisontabletter resten av livet. Det er rent idioti å "leke doktor" med steroider. Med vennlig hilsen Hikke, det var ille. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hikke, det var ille. Og de bivirkningen er når decadron blir brukt som foreskrevet av legen (altså, små, regelmessige doser), og ikke "sjokkdoser" fra sprøyter! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Og de bivirkningen er når decadron blir brukt som foreskrevet av legen (altså, små, regelmessige doser), og ikke "sjokkdoser" fra sprøyter! Med vennlig hilsen Jeg vet nok om boler, har vært i miljø og sett siden midt på 70-tallet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vet nok om boler, har vært i miljø og sett siden midt på 70-tallet. Tror nok at det meste som var vanlig på den tiden var langt, laaaangt mer skadelig enn Deca. Men det er klart alle steroider har potensielle bivirkninger, spesielt om man ikke aner hva man driver med, hva som kan skje og hva man egentlig dytter inn i kroppen, samtidig som man ikke har noen peiling på hva man skal gjøre for å bruke det mest mulig skånsomt - noe de færreste vet. For det er en grunn til at svært mange ikke går på kur uten å være under legetilsyn. Når jeg leser innlegget til jenta reagerer jeg forresten på brukerdosene. Det er godt mulig det har skjedd noe nytt på Deca-markedet de siste årene, men 1 stykk om dagen i 20 dager høres ut som en et sykt og meningsløst opplegg. Mildt sagt. Personlig synes jeg det er helt latterlig å bruke steroider med mindre fyren har nådd sitt naturlige potensiale, har prøvd det som kan prøves av kostholdstips og treningsmetoder i et par år uten at han når lenger, men er han som idioter flest er han bare en pingle som løfter 100 kg i benken og er drittlei av å jobbe hardt for lite. Men han får rimelig sikkert svi for det. Om ikke på grunn av bivirkninger så på grunn av muskler som forsvinner like fort som de kom. Idioti, men jeg har aldri møtt noen som har bestemt seg for å bruke steroider og så droppet det på grunn av potensielle bivirkninger. Har du? De fleste som bruker steroidene tror vel faktisk at et par kviser på ryggen og litt vann i trynet er det verste som kan skje, og har null peiling på hva som kan skje med sinnet når man går av, har 0 testosteronproduksjon, mister muskler som faen, blir enda mer deppa enn mangelen på testosteron allerede sørger for - mens musklene man har betalt mye penger for renner av og sørger for at man enten går på igjen mye raskere enn planlagt - med en langt sterkere kur denne gangen - eller ender opp med 0 selvtillit fordi musklene som betydde alt plutselig ikke var der lenger. Det var dog kvisene, gynoen, månen, impotensen og depresjonene. Som sagt: Hvis man ikke gjør ting riktig - noe det vil forundre meg stort om en som har planer om å dytte i seg en bøtte med Deca i døgnet i 20 dager gjør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tror nok at det meste som var vanlig på den tiden var langt, laaaangt mer skadelig enn Deca. Men det er klart alle steroider har potensielle bivirkninger, spesielt om man ikke aner hva man driver med, hva som kan skje og hva man egentlig dytter inn i kroppen, samtidig som man ikke har noen peiling på hva man skal gjøre for å bruke det mest mulig skånsomt - noe de færreste vet. For det er en grunn til at svært mange ikke går på kur uten å være under legetilsyn. Når jeg leser innlegget til jenta reagerer jeg forresten på brukerdosene. Det er godt mulig det har skjedd noe nytt på Deca-markedet de siste årene, men 1 stykk om dagen i 20 dager høres ut som en et sykt og meningsløst opplegg. Mildt sagt. Personlig synes jeg det er helt latterlig å bruke steroider med mindre fyren har nådd sitt naturlige potensiale, har prøvd det som kan prøves av kostholdstips og treningsmetoder i et par år uten at han når lenger, men er han som idioter flest er han bare en pingle som løfter 100 kg i benken og er drittlei av å jobbe hardt for lite. Men han får rimelig sikkert svi for det. Om ikke på grunn av bivirkninger så på grunn av muskler som forsvinner like fort som de kom. Idioti, men jeg har aldri møtt noen som har bestemt seg for å bruke steroider og så droppet det på grunn av potensielle bivirkninger. Har du? De fleste som bruker steroidene tror vel faktisk at et par kviser på ryggen og litt vann i trynet er det verste som kan skje, og har null peiling på hva som kan skje med sinnet når man går av, har 0 testosteronproduksjon, mister muskler som faen, blir enda mer deppa enn mangelen på testosteron allerede sørger for - mens musklene man har betalt mye penger for renner av og sørger for at man enten går på igjen mye raskere enn planlagt - med en langt sterkere kur denne gangen - eller ender opp med 0 selvtillit fordi musklene som betydde alt plutselig ikke var der lenger. Det var dog kvisene, gynoen, månen, impotensen og depresjonene. Som sagt: Hvis man ikke gjør ting riktig - noe det vil forundre meg stort om en som har planer om å dytte i seg en bøtte med Deca i døgnet i 20 dager gjør. Decadron er vel en gammel steroid. Den har uvanlig lang halveringstid. Andre steroider kan faktisk drepe musklene på det punktet man setter sprøyten (en av åsakene til at man ofte forsøker å unngå det.) Decadron i små doser er noe dritt. I større doser er det trolig langt verre, og hvis man tar det slik det beskrives her, er det godt mulig at binyrebarken aldri "starter igjen". Da må man ta tabletter resten av livet. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Decadron er vel en gammel steroid. Den har uvanlig lang halveringstid. Andre steroider kan faktisk drepe musklene på det punktet man setter sprøyten (en av åsakene til at man ofte forsøker å unngå det.) Decadron i små doser er noe dritt. I større doser er det trolig langt verre, og hvis man tar det slik det beskrives her, er det godt mulig at binyrebarken aldri "starter igjen". Da må man ta tabletter resten av livet. Med vennlig hilsen Steroidet er selvsagt ikke nytt, men Deca var ikke vanlig i bodybuilder/styrkeløft-miljøer på 70-tallet. Ellers har jeg aldri lest eller hørt om noen som har skadet seg ved bruk av Deca Durabolin - enda det er et av de mest populære steroidene i verden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tror nok at det meste som var vanlig på den tiden var langt, laaaangt mer skadelig enn Deca. Men det er klart alle steroider har potensielle bivirkninger, spesielt om man ikke aner hva man driver med, hva som kan skje og hva man egentlig dytter inn i kroppen, samtidig som man ikke har noen peiling på hva man skal gjøre for å bruke det mest mulig skånsomt - noe de færreste vet. For det er en grunn til at svært mange ikke går på kur uten å være under legetilsyn. Når jeg leser innlegget til jenta reagerer jeg forresten på brukerdosene. Det er godt mulig det har skjedd noe nytt på Deca-markedet de siste årene, men 1 stykk om dagen i 20 dager høres ut som en et sykt og meningsløst opplegg. Mildt sagt. Personlig synes jeg det er helt latterlig å bruke steroider med mindre fyren har nådd sitt naturlige potensiale, har prøvd det som kan prøves av kostholdstips og treningsmetoder i et par år uten at han når lenger, men er han som idioter flest er han bare en pingle som løfter 100 kg i benken og er drittlei av å jobbe hardt for lite. Men han får rimelig sikkert svi for det. Om ikke på grunn av bivirkninger så på grunn av muskler som forsvinner like fort som de kom. Idioti, men jeg har aldri møtt noen som har bestemt seg for å bruke steroider og så droppet det på grunn av potensielle bivirkninger. Har du? De fleste som bruker steroidene tror vel faktisk at et par kviser på ryggen og litt vann i trynet er det verste som kan skje, og har null peiling på hva som kan skje med sinnet når man går av, har 0 testosteronproduksjon, mister muskler som faen, blir enda mer deppa enn mangelen på testosteron allerede sørger for - mens musklene man har betalt mye penger for renner av og sørger for at man enten går på igjen mye raskere enn planlagt - med en langt sterkere kur denne gangen - eller ender opp med 0 selvtillit fordi musklene som betydde alt plutselig ikke var der lenger. Det var dog kvisene, gynoen, månen, impotensen og depresjonene. Som sagt: Hvis man ikke gjør ting riktig - noe det vil forundre meg stort om en som har planer om å dytte i seg en bøtte med Deca i døgnet i 20 dager gjør. Jeg hørte om Deca først på 90-tallet men vet ikke spesielt mye om akkurat dette. Jeg har også hørt om jenter som bruker anabole steroider uten å trene(?) Jeg skjønner heller ikke vitsen i å bruke anabole steroider uten å ha ”møtt veggen”, jeg mener at det blir stopp i fremgangen. For har man fremgang, skulle det vel ikke være grunn til i dope seg. Men for noen går det ikke fort nok. Og som du skriver, på sikt lønner det seg ikke. G.R. er jo et kjempeeksempel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg hørte om Deca først på 90-tallet men vet ikke spesielt mye om akkurat dette. Jeg har også hørt om jenter som bruker anabole steroider uten å trene(?) Jeg skjønner heller ikke vitsen i å bruke anabole steroider uten å ha ”møtt veggen”, jeg mener at det blir stopp i fremgangen. For har man fremgang, skulle det vel ikke være grunn til i dope seg. Men for noen går det ikke fort nok. Og som du skriver, på sikt lønner det seg ikke. G.R. er jo et kjempeeksempel. Det skulle ikke forundre meg om det finnes jenter der ute som bruker steroider uten å trene. Det er jo ikke grenser for hva jenter kan få seg til å gjøre når de ser fett i speilet. Men disse får svi. 100 % sikkert. For er det noe det ikke er noen som helst tvil om er det at jenter opplever kraftige, for ikke å snakke om svært synlige, bivirkninger når de begynner å eksperimentere med mannlige kjønnshormoner. Men når det gjelder effedrin og den slags er det nok veldig vanlig blant jenter. I hvert fall i andre land. Her i Norge har jo den slags vært ulovlig i alle år. Dog selges det over disk blant annet på Svinesund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det skulle ikke forundre meg om det finnes jenter der ute som bruker steroider uten å trene. Det er jo ikke grenser for hva jenter kan få seg til å gjøre når de ser fett i speilet. Men disse får svi. 100 % sikkert. For er det noe det ikke er noen som helst tvil om er det at jenter opplever kraftige, for ikke å snakke om svært synlige, bivirkninger når de begynner å eksperimentere med mannlige kjønnshormoner. Men når det gjelder effedrin og den slags er det nok veldig vanlig blant jenter. I hvert fall i andre land. Her i Norge har jo den slags vært ulovlig i alle år. Dog selges det over disk blant annet på Svinesund. Decadron er da ikke et mannlig kjønnshormon. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Decadron er da ikke et mannlig kjønnshormon. Med vennlig hilsen Men 90 % av de anabole og de androgene steroider er det, og jeg tror ikke ILDG nevnte Deca som spesielt vanlig blant jenter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feria1365380770 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Men 90 % av de anabole og de androgene steroider er det, og jeg tror ikke ILDG nevnte Deca som spesielt vanlig blant jenter. Det jeg skrev om at kuren består av 20 brukerdoser og at det skal tas hver dag, er galt. 12 brukerdoser har kjæresten min kjøpt, og han tar det ca annenhver dag, ca 3 ganger i uken. Jeg har sendt spørsmålet mitt til en lege på denne siden, og håper på et svar snart.En "faglært" er den beste personen til å svare på spørsmålene mine, men jeg takker for alle de svarene jeg har fått fra dere andre. Jeg har vist alt til min kjære. Tror han fikk litt å tenke på (spesielt angående sviktende potens , men mye skal nok til for at han skal ombestemme seg. Synd! Etter å ha tatt 2 brukerdoser har han allerede opplevd å få krampe, tegn på at stoffet ikke virker hensiktsmessig på hans kropp? Er også ganske opptatt av måten det blir gjort på, å injisere noe direkte inn i en muskel virker uvanlig brutalt? Og vil evntuelle muskler han får av dette bare "skli av" med en gang han slutter, selv om han øker intensiteten på treningen? Det er så mye å lure på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.