Gå til innhold

Hvem er egentlig denne Pia Haraldsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun omtales ofte som Dronningens niese, men det er feil. Det er stefaren hennes som er Dronningens nevø. Hun blir dermed ste-grandniese av Sonja.

Skrevet

For øvrig tviler jeg på at dette fjerne slektskapet alene er tilstrekkelig til å gi kjendisstatus. Så det bør tilføyes at frk. Haraldsen viser stor evne til å gjøre maksimalt ut av situasjoner der både hun og pressen er til stede.

Jeg måtte humre da hun ankom Ingrid Alexandras dåp: I sin korte rosa kjole vrikket hun seg sakte og innstudert oppover løperen, og poserte villig i øst og vest. "Her er jeg", sa blikket hennes.

Skrevet

For øvrig tviler jeg på at dette fjerne slektskapet alene er tilstrekkelig til å gi kjendisstatus. Så det bør tilføyes at frk. Haraldsen viser stor evne til å gjøre maksimalt ut av situasjoner der både hun og pressen er til stede.

Jeg måtte humre da hun ankom Ingrid Alexandras dåp: I sin korte rosa kjole vrikket hun seg sakte og innstudert oppover løperen, og poserte villig i øst og vest. "Her er jeg", sa blikket hennes.

Ja, noe så spjåkete.

Det la jeg merke til også.

Skrevet

Er jeg kjendis når broren til Ari Behn har pakket ned og flyttet alle mine ting på kontoret? :-)

Skrevet

Er jeg kjendis når broren til Ari Behn har pakket ned og flyttet alle mine ting på kontoret? :-)

Potensialet er nok der, hvis du har evner a la Solfrid Rørlien Saue til å gjøre maksimalt ut av dine "15 minutter".

Skrevet

He he.. GARANTERT!! Og x-en min er på TV flere ganger om dagen i perioder så da vil også jeg være kjendis.

Skrevet

He he.. GARANTERT!! Og x-en min er på TV flere ganger om dagen i perioder så da vil også jeg være kjendis.

Er han værmann på tvNorge? :)

Skrevet

Ja det var ille! Hun virket bare billig - ikke lekker i hverfall!

Skrevet

Ja det var ille! Hun virket bare billig - ikke lekker i hverfall!

Ja. Billig og PR-kåt.

Men man blir ofte tatt for å være pen hvis man har langt, lyst hår. Da blir det automatisk "vakre Pia".

Skrevet

Jeg synes ikke den kjolen pasdset seg i en dåp uansett. Det var jo mer som en cocktailkjole enn noe man bør vise seg i kirka med søndag formiddag! ;-)

Da dette med poseringen hennes var oppe i pressen etterpå spilte hun uskyldigheten selv, fotografene hadde sagt "se hit" el lign, og da gjorde hun det....

jommen sa jeg smør.... *fnis*

Skrevet

Jeg synes ikke den kjolen pasdset seg i en dåp uansett. Det var jo mer som en cocktailkjole enn noe man bør vise seg i kirka med søndag formiddag! ;-)

Da dette med poseringen hennes var oppe i pressen etterpå spilte hun uskyldigheten selv, fotografene hadde sagt "se hit" el lign, og da gjorde hun det....

jommen sa jeg smør.... *fnis*

Jeg er enig i at hun var feil kledd. Men hun var nok ute etter oppmerksomhet, og fikk det. Irriterende å registrere hvor lett pressen biter på agnet.

Mener å huske at hun var litt sammen med en nederlandsk prins en periode også. Slikt gir også Se og Hør-poeng.

Skrevet

Er han værmann på tvNorge? :)

Jeg har kysset en av værmennene på TVNorge! Riktignok før han ble værmann...

Skrevet

He he.. Min x har ingeting med vært å gjøre iallefall..

Skrevet

He he.. Min x har ingeting med vært å gjøre iallefall..

Nei, skjønte det. Men jeg kunne ikke dy meg for å blande meg inn. ;o)

Skrevet

Nei, skjønte det. Men jeg kunne ikke dy meg for å blande meg inn. ;o)

he he.. Helt greit ;-)..

Skrevet

Han Ch - eller han andre?

Skrevet

Ikke Christoffer Dons vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...