Gemini Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Dronning Sonjas niese: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=223547 Feil slektskap. Det står jo "den 23 år gamle stedatteren til dronning Sonjas nevø" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg er enig i at hun var feil kledd. Men hun var nok ute etter oppmerksomhet, og fikk det. Irriterende å registrere hvor lett pressen biter på agnet. Mener å huske at hun var litt sammen med en nederlandsk prins en periode også. Slikt gir også Se og Hør-poeng. Hun var sammen med Prins Guillaume av Luxembourg i to år. Jeg leste det nemlig i VG (eller var det Dagbladet?) idag ) 0 Siter
Babette Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hun var sammen med Prins Guillaume av Luxembourg i to år. Jeg leste det nemlig i VG (eller var det Dagbladet?) idag ) Luxembourg var det, ja. Og hun kurerte kjærlighetssorgen med et rødt bånd rundt håndleddet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Luxembourg var det, ja. Og hun kurerte kjærlighetssorgen med et rødt bånd rundt håndleddet. *hehe* Herved oppfordres alle med kjærlighetssorg å kjøpe et rødt armbånd? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.