Gå til innhold

Skulle ønske vi kunne droppe halloween

Anbefalte innlegg

Gjest no problemas

Kunne du ikke bare åpne selv da og ikke vise toåringen hvem som sto i døra?

Og vi deler da ut godisen selv, lar ingen forsyne seg. Barn er da barn, og om de får ta selv, tar de jo mye.

Bare vent til det er din tur, så får nok pipen en annen lyd. Er sååå lett å kritisere andre før man selv må svelge noen kameler.

Selv har jeg en toåring og en fireåring. Fireåringen syns det var kjempestas og fikk gå sammen med naboungene, mens toåringen var hjemme og så på tegnefilm, mens jeg åpnet døren.

Ikke noe problem.

Fortsetter under...

Og vi deler da ut godisen selv, lar ingen forsyne seg. Barn er da barn, og om de får ta selv, tar de jo mye.

Bare vent til det er din tur, så får nok pipen en annen lyd. Er sååå lett å kritisere andre før man selv må svelge noen kameler.

Selv har jeg en toåring og en fireåring. Fireåringen syns det var kjempestas og fikk gå sammen med naboungene, mens toåringen var hjemme og så på tegnefilm, mens jeg åpnet døren.

Ikke noe problem.

Du skjønner vel det, at når man har fått en to-åring med rakettmotor i rævva, så er det andre sitt ansvar å ta hensyn, ikke foreldrenes ansvar å ha styr på ungen sin...

;-)

Gjest halloween hater`n

Ikke noe problem.

Nei, noe stort problem er det ikke, men skulle likevel ønske at denne skikken holdt seg i Amerika. To åringen sprang selv, før jeg rakk å avverge det. Ellers var seksåringen ute på godterisanking så jeg har vel allerede svelget en kamel? Men han fikk streng beskjed om å takke for det han evt fikk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...