Gå til innhold

Vet noen om et chattested?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har link til et chattested?

Jeg vet hvor ranglere holder til, må en være doler for å hoppe på der, eller er det ikke nødvendig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ranglerinnnen
Skrevet

Ranglere er åpent for alle

du er hjertelig velkommen :)

Skrevet

Man må ikke være doler men det hjelper! ;-)

Hehe - neida, andre er nok velkomne der. Det viktige er at det er folk som respekterer at man kan holde en ålreit tone der. Folk er seg sjøl, ikke noen som finner opp en kunstig identitet for å virke bedre enn de er, noe jeg ellers har inntrykk av at er vanlig på mange andre chattesteder(?)

Høres ikke ut som om det er for deg sjøl du spør? Men hadde vært hyggelig om du også tok turen inn på ranglere da!

Skrevet

Man må ikke være doler men det hjelper! ;-)

Hehe - neida, andre er nok velkomne der. Det viktige er at det er folk som respekterer at man kan holde en ålreit tone der. Folk er seg sjøl, ikke noen som finner opp en kunstig identitet for å virke bedre enn de er, noe jeg ellers har inntrykk av at er vanlig på mange andre chattesteder(?)

Høres ikke ut som om det er for deg sjøl du spør? Men hadde vært hyggelig om du også tok turen inn på ranglere da!

Da prøver jeg nok det.

"Høres ikke ut som om det er for deg sjøl du spør?"

Både ja og nei. Jeg spør for meg selv og for noen andre - som har lyst til å prate litt. :)

Går det an å gå inn på privatrom fra ranglere?

Skrevet

Ranglere er åpent for alle

du er hjertelig velkommen :)

Thanks. :)

Kommer nok til å prøve litt-

Skrevet

Da prøver jeg nok det.

"Høres ikke ut som om det er for deg sjøl du spør?"

Både ja og nei. Jeg spør for meg selv og for noen andre - som har lyst til å prate litt. :)

Går det an å gå inn på privatrom fra ranglere?

Det er fullt mulig å prate privat på ranglere.

Man kan gå inn via web:

http://chat.timekilles.net

eller via et IRC-program, eksempelvis mIRC (som jeg foretrekker):

/server chat.timekillers.net

/join #ranglere

Men om du/dere ikke er kjent med mIRC/IRC så er det enklest å starte med web-løsningen.

Skrevet

Det er fullt mulig å prate privat på ranglere.

Man kan gå inn via web:

http://chat.timekilles.net

eller via et IRC-program, eksempelvis mIRC (som jeg foretrekker):

/server chat.timekillers.net

/join #ranglere

Men om du/dere ikke er kjent med mIRC/IRC så er det enklest å starte med web-løsningen.

Takk. Nå er jeg inne, og begynner med å orientere meg litt. .)

Skrevet

Hvis poenget er at du skal chatte med en annen person må vel det letteste være msn?

Men det er hyggelig å ha deg der inne da! :)

Skrevet

Hvis poenget er at du skal chatte med en annen person må vel det letteste være msn?

Men det er hyggelig å ha deg der inne da! :)

Ja, men det er jo moro å møte dere også :)

Kommer innom igjen, jeg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...