Gå til innhold

Brett på buksa

Anbefalte innlegg

Gjest lave meg
Skrevet

Har sett flere i det siste som har gått med brett på buksa.

For meg hadde det vært veldig greit om det ble moderne da jeg er lei av og alltid må sy opp buksene mine. Nå har jeg også begynt å gå med brett.

Er det stygt eller mindre pent å gå med brett?

Videoannonse
Annonse
Gjest med korte bein
Skrevet

Oppbrett på buksa får beina til å se enda kortere ut...... Jeg synes ikke oppbrett er fint

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

har du korte bein, virker de ikke akkurat lengre med brett. Hvis du bryr deg om slikt, da.

Skrevet

Er det jeans og de er litt ettersittende og du her en smal og nett figur er det kjmpe stilig. Er det litt penere, vide bukser, og du evt. har noen kilo for mye er det ikke pent.

Skrevet

Jeg synes det er stygt uansett. Passer på unger som har klær til å vokse i.

Skrevet

Du trenger da ikke sy opp buksa! Kjøp limband som er beregnet på stoff, legg det i mellom bretten og buksa, på innsida selvfølgelig, og stryk. Vips, så har du lagt opp buksa, og limet holder!

Er selv sydame og bruker limband mye. Du får kjøpt det i velassorterte syforretninger.

Skrevet

Er det jeans og de er litt ettersittende og du her en smal og nett figur er det kjmpe stilig. Er det litt penere, vide bukser, og du evt. har noen kilo for mye er det ikke pent.

enig der.... : )

Skrevet

Jeg har gått med oppbretta olabukser i flere år jeg. Men det funker bare på jeans da, ikke stoff-bukser eller cord.

Men det gjør at bena ser litt kortere ut da...

Gjest surreal
Skrevet

Du trenger da ikke sy opp buksa! Kjøp limband som er beregnet på stoff, legg det i mellom bretten og buksa, på innsida selvfølgelig, og stryk. Vips, så har du lagt opp buksa, og limet holder!

Er selv sydame og bruker limband mye. Du får kjøpt det i velassorterte syforretninger.

TAKK FOR TIPS!!! Det har jeg aldri hørt om, men dette skal jeg JAGGU MEG prøve!! *glad* :))

Hilsen ei uten symaskin..

Skrevet

Enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...