Gjest lave meg Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Har sett flere i det siste som har gått med brett på buksa. For meg hadde det vært veldig greit om det ble moderne da jeg er lei av og alltid må sy opp buksene mine. Nå har jeg også begynt å gå med brett. Er det stygt eller mindre pent å gå med brett? 0 Siter
Gjest med korte bein Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Oppbrett på buksa får beina til å se enda kortere ut...... Jeg synes ikke oppbrett er fint 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 har du korte bein, virker de ikke akkurat lengre med brett. Hvis du bryr deg om slikt, da. 0 Siter
serendipity Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Er det jeans og de er litt ettersittende og du her en smal og nett figur er det kjmpe stilig. Er det litt penere, vide bukser, og du evt. har noen kilo for mye er det ikke pent. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Jeg synes det er stygt uansett. Passer på unger som har klær til å vokse i. 0 Siter
Gjest sydama Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Du trenger da ikke sy opp buksa! Kjøp limband som er beregnet på stoff, legg det i mellom bretten og buksa, på innsida selvfølgelig, og stryk. Vips, så har du lagt opp buksa, og limet holder! Er selv sydame og bruker limband mye. Du får kjøpt det i velassorterte syforretninger. 0 Siter
Spirello Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Er det jeans og de er litt ettersittende og du her en smal og nett figur er det kjmpe stilig. Er det litt penere, vide bukser, og du evt. har noen kilo for mye er det ikke pent. enig der.... : ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Jeg har gått med oppbretta olabukser i flere år jeg. Men det funker bare på jeans da, ikke stoff-bukser eller cord. Men det gjør at bena ser litt kortere ut da... 0 Siter
Gjest surreal Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Du trenger da ikke sy opp buksa! Kjøp limband som er beregnet på stoff, legg det i mellom bretten og buksa, på innsida selvfølgelig, og stryk. Vips, så har du lagt opp buksa, og limet holder! Er selv sydame og bruker limband mye. Du får kjøpt det i velassorterte syforretninger. TAKK FOR TIPS!!! Det har jeg aldri hørt om, men dette skal jeg JAGGU MEG prøve!! *glad* ) Hilsen ei uten symaskin.. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Er det jeans og de er litt ettersittende og du her en smal og nett figur er det kjmpe stilig. Er det litt penere, vide bukser, og du evt. har noen kilo for mye er det ikke pent. Enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.