Alenenaa Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Midt inne i begge fotbladene har jeg et par flekker som er vonde, innimellom kjennes det ut som om de kommer borti noen nervetråder. Kan det være liktorner som lever der inne?! Ikke noe å se utenpå, men vondt å gå på innimellom. Noen tips om hva jeg kan gjøre for å få det bort?! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Fotvorter. Kjøp vorteplaster på apoteket, men de er vanskelige å bli kvitt. 0 Siter
Line Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Sikkert seneknuter som du har fått av å være anspent under fotbladene over lengre tid. Jeg hadde det samme tidligere i år, det var så vondt en periode at jeg hylte bare jeg kom borti. Det ble ikke gjort noe med det, men de kunne operert den jeg hadde om det ikke hadde blitt bedre. Jeg kjenner fortsatt at den er der, men den gjør ikke vondt lenger... Det er neppe noe å bekymre seg for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.