Gå til innhold

Bildet av en dopmisbruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bidrar nok veldig/er som en slags katalysator, men er ikke sånt også genetisk betinget da...noen blir lettere seende sånn ut etter et par år uansett? Bare lurer..

Skrevet

Det bidrar nok veldig/er som en slags katalysator, men er ikke sånt også genetisk betinget da...noen blir lettere seende sånn ut etter et par år uansett? Bare lurer..

Nei det betviler jeg sterkt. Det var et meget ekstremt utseende for en 38 åring!!

Og jeg synes jeg kjenner igjen "denne typen utseende", om man kan kalle det for det, blant noen av dem som var gjengangerne på Plata.

Skrevet

Nei det betviler jeg sterkt. Det var et meget ekstremt utseende for en 38 åring!!

Og jeg synes jeg kjenner igjen "denne typen utseende", om man kan kalle det for det, blant noen av dem som var gjengangerne på Plata.

Mesteparten av grunnen til at hun ser ferdig ut er vel at hun er radmager.. Bare skinn og bein. Hun har ikke så "narkodrag" ellers...

Kunne like så godt vært en med anoreksi eller???

Skrevet

Mesteparten av grunnen til at hun ser ferdig ut er vel at hun er radmager.. Bare skinn og bein. Hun har ikke så "narkodrag" ellers...

Kunne like så godt vært en med anoreksi eller???

Men det er ikke bare det at hun er radmager. Hun er ekstremt rynkete til å være 38 år, og så er kinnene innsunkne på en "annerledes" måte enn på ekstreme anorektikere:

http://comenius.susqu.edu/bi/150/2001/Eating%20Disorders/Pictures2.htm

Skrevet

Å huffda. Men det må vel være lov å si at hun ikke hadde det beste utgangspunktet heller - på det første bildet så hun 20 år eldre ut enn sin egentlige alder.

Skrevet

Å huffda. Men det må vel være lov å si at hun ikke hadde det beste utgangspunktet heller - på det første bildet så hun 20 år eldre ut enn sin egentlige alder.

Helt enig! Ble sjokkert da jeg så at hun bare var 29. Kunne godt ha gått for å væfre godt over 40...

Men se bildet i linken i svaret til tjohoo nedenfor. *grøss*

skorpionfisken
Skrevet

Helt enig! Ble sjokkert da jeg så at hun bare var 29. Kunne godt ha gått for å væfre godt over 40...

Det første bildet var også et politibilde. Hun var altså innbragt til politiet for ett eller annet. Hun var sannsynligvis allerede da misbruker, og hadde kanskje vært det noen år allerede?

Skrevet

Det første bildet var også et politibilde. Hun var altså innbragt til politiet for ett eller annet. Hun var sannsynligvis allerede da misbruker, og hadde kanskje vært det noen år allerede?

Ja det tror jeg må være temmelig sikkert. Hun hadde neppe levd et prydelig forstadsliv med to barn, bikkje og stasjonsvogn umiddelbart før det første bildet ble tatt! ;-)

Skrevet

Milde himmel! For hvert bilde som kom fram, tenkte jeg "Kan det bli stort verre?" Stakkars menneske.

Skrevet

Det fremgår av artikkelen at det finnes en bildeserie til, men den fant jeg ikke. Har du link?

Skrevet

Det fremgår av artikkelen at det finnes en bildeserie til, men den fant jeg ikke. Har du link?

Nei dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...