morsan Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Denne billedserien viser en britisk dopmisbrukers forandrede utseende over en periode på åtte år. temmelig skremmende!! Allerede på bildet av henne som 29-åring så hun mye eldre ut enn det hun egentlig var, men det ble utrolig ille til slutt! :-( http://www.aftenposten.no/spesial/bildeserier/article903839.ece?start=1 0 Siter
noami Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Det bidrar nok veldig/er som en slags katalysator, men er ikke sånt også genetisk betinget da...noen blir lettere seende sånn ut etter et par år uansett? Bare lurer.. 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Det bidrar nok veldig/er som en slags katalysator, men er ikke sånt også genetisk betinget da...noen blir lettere seende sånn ut etter et par år uansett? Bare lurer.. Nei det betviler jeg sterkt. Det var et meget ekstremt utseende for en 38 åring!! Og jeg synes jeg kjenner igjen "denne typen utseende", om man kan kalle det for det, blant noen av dem som var gjengangerne på Plata. 0 Siter
Spirello Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Nei det betviler jeg sterkt. Det var et meget ekstremt utseende for en 38 åring!! Og jeg synes jeg kjenner igjen "denne typen utseende", om man kan kalle det for det, blant noen av dem som var gjengangerne på Plata. Mesteparten av grunnen til at hun ser ferdig ut er vel at hun er radmager.. Bare skinn og bein. Hun har ikke så "narkodrag" ellers... Kunne like så godt vært en med anoreksi eller??? 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Mesteparten av grunnen til at hun ser ferdig ut er vel at hun er radmager.. Bare skinn og bein. Hun har ikke så "narkodrag" ellers... Kunne like så godt vært en med anoreksi eller??? Men det er ikke bare det at hun er radmager. Hun er ekstremt rynkete til å være 38 år, og så er kinnene innsunkne på en "annerledes" måte enn på ekstreme anorektikere: http://comenius.susqu.edu/bi/150/2001/Eating%20Disorders/Pictures2.htm 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Gjør dop noe med beinstrukturen? 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Gjør dop noe med beinstrukturen? Vet ikke, men her er ett bilde til, som viser forandringen i løpet av 3 års dopmisbruk for en jente på 18-21 år...... http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article903822.ece 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Vet ikke, men her er ett bilde til, som viser forandringen i løpet av 3 års dopmisbruk for en jente på 18-21 år...... http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article903822.ece å herre gud.... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Å huffda. Men det må vel være lov å si at hun ikke hadde det beste utgangspunktet heller - på det første bildet så hun 20 år eldre ut enn sin egentlige alder. 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Å huffda. Men det må vel være lov å si at hun ikke hadde det beste utgangspunktet heller - på det første bildet så hun 20 år eldre ut enn sin egentlige alder. Helt enig! Ble sjokkert da jeg så at hun bare var 29. Kunne godt ha gått for å væfre godt over 40... Men se bildet i linken i svaret til tjohoo nedenfor. *grøss* 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Helt enig! Ble sjokkert da jeg så at hun bare var 29. Kunne godt ha gått for å væfre godt over 40... Men se bildet i linken i svaret til tjohoo nedenfor. *grøss* Det første bildet var også et politibilde. Hun var altså innbragt til politiet for ett eller annet. Hun var sannsynligvis allerede da misbruker, og hadde kanskje vært det noen år allerede? 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Det første bildet var også et politibilde. Hun var altså innbragt til politiet for ett eller annet. Hun var sannsynligvis allerede da misbruker, og hadde kanskje vært det noen år allerede? Ja det tror jeg må være temmelig sikkert. Hun hadde neppe levd et prydelig forstadsliv med to barn, bikkje og stasjonsvogn umiddelbart før det første bildet ble tatt! ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Milde himmel! For hvert bilde som kom fram, tenkte jeg "Kan det bli stort verre?" Stakkars menneske. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Helt enig! Ble sjokkert da jeg så at hun bare var 29. Kunne godt ha gått for å væfre godt over 40... Men se bildet i linken i svaret til tjohoo nedenfor. *grøss* Det fremgår av artikkelen at det finnes en bildeserie til, men den fant jeg ikke. Har du link? 0 Siter
morsan Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Det fremgår av artikkelen at det finnes en bildeserie til, men den fant jeg ikke. Har du link? Nei dessverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.