Gjest litt sånn anynom akkurat, akkurat nå Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Har gammel, men ganske bra bil i flg verkstedet. Max årlige verkstedutgifter kr 10.000 (inklusive utgifter på enkle ting som lett nevenyttige folk klarer på egen hånd). Bilen sluker bensin, men er utrolig gjerrig på oljeforbruk. Bruk: Bykjøring, korte og smålange avstander, til jobb, butikker, skole, barneaktiviteter. Omtrentlig månedsforbuk av bensin: Ca kr 500 > årlig ca kr 6000. I tillegg kommer årsavgift (i underkant av 3000, vel?). Dette tilsier sum årsutgifter i underkant av 20.000 > mao ca kr 1660 i måneden. Kommer jeg ut av det på plussiden dersom bilen droppes og erstattes med taxi ved behov? La oss si kr 1200 i mnd taxiutgifter til vanlig transport, hvordan høres det ut?Vi kan jo ta buss innimellom, men det er upraktisk og tidkrevende. Nå fikk jeg EU-mangellapp på ca kr 5000 og jeg er deppa - i tillegg til å ha dårlig råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.